هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.5

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.5

 

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۵ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

ادامه مطلب ...

ماشین لباسشویی جدید ال جی، بدون نیاز به آب و مواد شوینده

به نظر تمیز می آید، بوی خوبی هم دارد. پس حتما پاک شده است. حداقل این چیزی است که امیدواریم با رختشورخانه جدید ال جی اتفاق بیافتد. LG Styler ماشین لباسشویی تازه ای است که وعده می دهد لباس های تان را بدون استفاده از آب یا مواد شوینده تمیز خواهد کرد. 

ادامه مطلب ...

اولین تصاویر رسمی از بازی FIFA 2014

12

اگر شما هم مثل من عاشق بازی فوتبال هستید ، بهتر است این مطلب را از دست ندهید . چون اولین تصاویر رسمی از بازی FIFA 2014 را در ادامه مشاهده خواهید کرد .

ادامه مطلب ...

نسخه جدید بازی Cut the Rope ارائه شد

سرانجام پس از انتظارات بسیار، کمپانی Zeptolab، نسخه جدید بازی فوق العاده محبوب Cut The Rope را عرضه کرد. این بازی که ساختاری مشابه با نسخه های قبلی خود دارد، Time Travel نام گذاری شده و مراحل و کاراکتر های جدید را با خود به همراه آورده است. 

ادامه مطلب ...

آخرین شنیده ها در مورد دوربین آیفون ۵S

با نزدیک شدن به فصل تابستان شایعات مربوط به تلفن های هوشمند شرکت هایی مانند نوکیا و اپل، جدی تر و بیشتر از قبل در وبسایت های خبری جهان منتشر می شوند. به این دلیل که اپل و نوکیا  گاها تلفن های هوشمند جدید خود را در فصل تابستان معرفی می کنند.

apple 5s

یکی از داغ ترین شایعات، همیشه مر بوط  به محصولات آینده شرکت اپل خواهد بود، به عنوان مثال در هفته گذشته خبری مربوط به شرکت فاکسکان شریک تجاری اپل منتشر شد. که در متن این خبر اعلام شده بود شرکت تجاری فاکسکان در تلاش است ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نیروی جدید برای خط تولید کارخانه ای در چین استخدام کند. و طبق بررسی های انجام شده، مشخص شد  این شعبه از فاکسکان در چین ، کار تولید تلفن های هوشمند سری آیفون را برعهده دارد .

ادامه مطلب ...

آپدیت بازی Real Racing 3 منتشر شد

اگر به یاد داشته باشید اواخر ماه گذشته بود که طی خبری اعلام شد که اولین ماه فصل بهار یک آپدیت برای عنوان Real Racing 3 منتشر خواهد شد حالا باید عرض کنیم که وقت آن رسیده است و این آپدیت منتشر شده است .

 آخرین آپدیت این عنوان شامل ۱۰۰ رویداد جدید و دو ماشین پرسرعت میباشد.صرف نظر از رویدادهای جدید یک حالت جدید با نام Huner Mode نیز به بازی اضافه شده است این حالت جدید اساسا سبب شکار ماشین حریف و تلاش برای رسیدن به آن صرفا در یک حرکت است.از جمله ماشین های اضافه شده به این عنوان میتوان دو ماشین Cobalt SS  و Chevy Camaro را نام برد.

اما مهمترین تغییر اساسی که با این آپدیت همراه شده است قابلیت ذخیره Cross-Platform است با وجود این سیستم ذخیره جدید شما قادر هستید پیشرفت خود در بازی را با تمامی دستگاه ها همسان کنید این ویژگی در نوع خود یک قابلیت منحصر به فرد است که افرادی که با چندین دستگاه بازی را اجرا میکنند میتوانند از این قابلیت استفاده کنند.دقت داشته باشید که قبل از دریافت آپدیت نیاز است که شما چند مورد احتیاطی را رعایت کنید از آن جهت که گزارش هایی از افراد مختلف رسیده است که گفته اند با بعضی آپدیت ها این بازی دچار مشکل شده و دیگر حتی بالا نیز نیامده است.

آیا تا کنون شما این آپدیت را گرفته اید؟ اگر گرفته اید آیا این آپدیت به درستی کار میکند؟

تولید نسل بعدی تلفن هوشمند اپل در فاکسکان آغاز گردید

تولید نسل بعدی تلفن هوشمند اپل با نام آیفون ۵ اس در مجموعه کارخانجات فاکسکان در چین آغاز گردید. اپل برای سرعت بخشیدن به تولید iPhone 5s دستور استخدام ۱۰٫۰۰۰ نیروی جدید را به فاکسکان ارسال کرده تا آیفون جدید زودتر به بازار های جهانی راه یابد.

550px-Choose-What-Color-to-Wear-Step-19

ادامه مطلب ...