هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تولید نسل بعدی تلفن هوشمند اپل در فاکسکان آغاز گردید

تولید نسل بعدی تلفن هوشمند اپل با نام آیفون ۵ اس در مجموعه کارخانجات فاکسکان در چین آغاز گردید. اپل برای سرعت بخشیدن به تولید iPhone 5s دستور استخدام ۱۰٫۰۰۰ نیروی جدید را به فاکسکان ارسال کرده تا آیفون جدید زودتر به بازار های جهانی راه یابد.

550px-Choose-What-Color-to-Wear-Step-19

با انتشار تنها یک خبر در خصوص آغاز تولید آیفون ۵ اس، تمامی وب سایت ها و وبلاگ های جهان دست به کار شده و گزارش لحظه به لحظه از محصول بعدی اپل را در دستور کار خود قرار داده اند. البته در این بین بازار شایعه نیز بسیار داغ بوده و هر کدام از وب سایت ها، نظر و اخباری متفاوت منتشر می کنند تا کاربران را به سمت اخبار خود جذب کنند.

 iphone-5-concept-1-2-650x0

 به گفته بسیاری از این وب سایت ها، اپل نسخه ارزان قیمت آیفون ۵ اس را با حذف برخی از امکانات در دستور ساخت قرار خواهد داد که مدتی پس از عرضه نسخه کامل iPhone 5s تولید خواهد گردید. به گفته وب سایت Bloomberg، فاکسکان با استخدام کارگران جدید، تولید آیفون ۵ اس را در منطقه Zhengzhou آغاز کرده است.

کارخانه تولید محصولات کمپانی اپل در منطقه Zhengzhou قرار دارد و از مجموعه کارخانجات بزرگ و پر تعداد فاکسکان به شمار می رود. از هم اکنون بازار حدس و گمان در خصوص زمان عرضه رسمی، میزان فروش در ۲۴ ساعت ابتدای عرضه و قیمت آن در محافل خبری رونق گرفته است. حدس شما از این سه مورد چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد