هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

استفاده از دستکش برای مکالمات تلفنی

مطمئنا همه ما به این موضوع فکر کرده ایم که آیا روزی می رسد که از دستانمان بجای موبایل استفاده کنیم. امروز این امر ممکن شده است ولی شاید نه به آن شکل که فکر کرده اید. یک شرکت ایتالیایی دستکش هایی را تولید و عرضه نموده است که از طریق بلوتوث به موبایل شما متصل می شود و برای ارتباط فقط کافی است دستانتان را بر روی گوش خود قرار دهید و صحبت کنید. یک میکروفون و بلندگو بر روی انگشتان این دستکش های گرم پشمی که Hi-Call نام دارند قرار گرفته است که وظیفه دریافت و انتقال صدا را بر عهده دارند. ایده جالبی به نظر می رسد مخصوصا در مکان هایی که سرمای شدید در فصل زمستان وجود دارد.

ادامه مطلب ...

قیمت ایسوس ویوو تب آر تی مشخص شد

ظاهرا تبلت های ارزان قیمت جایی در استراتژی مایکروسافت در مورد معرفی تبلت های ویندوزی ندارند، حداقل در مورد سایر تولید کنندگان و شرکای مایکروسافت اینگونه است. ارزان ترین تبلت ویندوزی که ما تاکنون دیده ایم قیمتی حدود ۵۰۰-۶۰۰ دلار دارد.

شاید مایکروسافت قیمت پایین را برای تبلت سرفیس خود نگه داشته باشد. براساس قیمت هایی که تاکنون برروی تبلت های ویندوز ۸ یا RT گذاشته شده است، این محصولات دارای قیمت هایی در محدوده آیپد اپل هستند و این تبلت ها در واقع برای رقابت با این محصول اپل وارد بازار می شوند.

تبلت Asus Vivo Tab RT هم اکنون برروی وبسایت هایی برای خرید بصورت پیش فروش قرار گرفته است. این تبلت ویندوز RT دارای قیمتی ۵۹۹ دلاری به همراه نسخه ای از Microsoft Office می باشد.

از ویژگی های این تبلت می توان به صفحه نمایش ۱۰ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، پروسسور ۴ هسته ای تگرا ۳، رمی ۲ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و خروجی HDMI اشاره نمود. در صورتیکه داک کیبورد مخصوص آن را بخواهید می بایست مبلغ ۱۷۰ دلار اضافی پرداخت کنید.

نظر شما در مورد قیمت تبلت جدید Asus Vivo Tab RT چیست؟

ادامه مطلب ...

پیش فروش Windows 8 Pro آغاز شد


اگر بخواهید دی وی دی رسمی ویندوز 8 را بخرید این شکل بسته بندی آن خواهد بود. اما در کنار ظاهر بسته بندی، قیمت نهایی این سیستم عامل نیز اعلام شده است. قرار است ویندوز 8 در چهار بسته بندی متفاوت وارد بازار شود: 

- نسخه Windows 8 Professional Upgrade با قیمت ۶۹ دلار 
- نسخه Windows 8 Pro Pack با قیمت ۶۹ دلار 
- نسخه Windows 8 OEM با قیمت ۹۹ دلار 
- نسخه Windows 8 Professional با قیمت ۱۳۹ دلار 

دو مدل آخر در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی فروخته می شوند و قیمت برای هر دو حالت یکسان است. ضمن اینکه پیش فروش ویندوز 8 از همین امشب آغاز شده و البته در یک بازه زمانی محدود، اگر از نسخه قانونی ویندوز 7 به سیستم عامل جدید آپگرید کنید تنها باید ۱۵ دلار پرداخت کنید.

الترانوت قدرتمند کمپانی Kupa معرفی شد

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی و عرضه ویندوز ۸ بر تعداد محصولاتی که با این سیستم عامل محبوب که حالا ظاهری زیبا نیز به خود گرفته است، افزوده میشود. کمپانی Kupa یکی دیگر از این کمپانی هاست که اعلام کرده است تبلت ویندوز ۸ خود را که ظاهری شبیه به الترانوت دارد را در ماه نوامبر سال جاری با صفحه نمایش HD روانه بازار خواهد کرد.

در انتخاب الترانوت کمپانی Kupa دست شما تا حدود زیادی باز خواهد بود چرا که این امکان را خواهد داشت تا تبلت خود را با هر یک از پردازنده های اینتل کور i3، i5 و یا i7 سری Ivy Bridge انتخاب کنید. قابلیت پشتیبانی تا ۸ گیگابایت رم را خواهد داشت و دارای حافظه های داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD میباشد.

از دیگر قابلیت های این تبلت فوق العاده میتوان به درگاه HDMI، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و دروبینی ۲ مگاپیکسل در جلو و همچنین ۲ درگاه USB 2.0 اشاره کرد. اتصال از طریق WiFi، بلوتوث ۳.۰/۴.۰، ۳ جی، ۴ جی، RFID و NTF را به لیست دیگر قابلیت های برجسته این تبلت ویندوز ۸ اضافه کنید.

ادامه مطلب ...

آیا کوکاکولا موبایل تولید می کند؟

جواب این سوال مطمئنا مشخص نیست چرا که بازار خوب اسمارت فون ها هر شرکتی را وسوسه خواهد نمود تا درباره این موضوع تاملی داشته باشند. به هر حال اکنون که موبایلی از کوکاکولا وجود ندارد و آنچه که ما برایتان داریم تنها طرح مفهومی می باشد که طراح اسپانیایی David Carrillo آن را خلق نموده است.

طراحی زیبایی دارد و رنگ قرمز آن کاملا در ذهن نمایی از کوکاکولا را تداعی می کند. رنگی که معمولا شرکت کوکاکولا با آن شناخته می شود. حال اگر این فرضیه به حقیقت بپیوندد و این اسمارت فون اسلایدی با سیستم عامل اندروید و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و ۱۶ گیگابایت حافظه وارد بازار گردد آیا شما راغب به خرید آن هستید؟

ادامه مطلب ...

نوت بوک جدید و مقاوم پاناسونیک معرفی شد

شرکت پاناسونیک، نوت بوک جدید و مقاوم خود با نام Toughbook SX2 را معرفی نمود. در این محصول جدید پاناسونیک از پردازنده ۳.۳ گیگاهرتزی Intel Core i5-3320M vPro به همراه ۳ مگابایت cache و تکنولوژی Turbo Boost اینتل استفاده شده است. صفحه نمایش آن ۱۲.۱ اینچی LED backlit و بدنه ای مستحکم از آلیاژ منیزیم از دیگر ویژگی های این Toughbook پاناسونیک می باشد.

ادامه مطلب ...

عرضه گوشی منحصر به فرد Optimus G ال جی با رابط کاربری UX

شرکت ال جی از عرضه گوشی های منحصر به فرد  Optimus G خود به بازار خبر داد.

این گوشی هوشمند جدید مجهز به رابط کاربری UX بوده که توسط ساختار سخت افزاری پیشرفته و قدرتمند پیشتیبانی و به کاربران این امکان را می دهد که بدون هیچ محدودیتی از گوشی خود لذت ببرند.

با برخورداری از پردازشگر چهار هسته ای با نام Snapdragon S4،‌ که یکی از بهترین نمونه ها از نظر تکنول‍وژی در صنعت خود می باشد،‌ شما از تصاویر بهتر و عمر طولانی تر باتری در گوشی خود بهره مند خواهید شد.

ادامه مطلب ...