هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

همکاری در فروش میزبان مارکت

 سلام دوست عزیز

شما برای همکاری با ما سه راه بسیار عالی و تضمین شده دارید که میتوانید با انتخاب یک ویا همه آن ها به درآمد عالی از اینترنت دست پیدا کنید.

 

روش اول کسب درآمد:

شما میتوانید با تبلیغ یا معرفى کردن محصولات این سایت در سود فروش میلیونی این شرکت بسیار بزرگ  سهیم شوید.
در این سایت محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 60 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است.
تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد. بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود.

این تبلیغات میتواند به روشهای زیر صورت پذیرد:

1- ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خودتان که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید.

2- قرار دادن بنرهای گرافیکی در سایزهای مختلف

3- قرار دادن لینک باکس در سایت خود 

4- قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما

5- ارسال ایمیل تبلیغاتی 

6- سایر روشهای مجاز به شرط رعایت قوانین سیستم و رعایت مسایل شرعی

ویژگی های این سیستم عبارتند از:

1- در این سیستم فروشنده برای هر محصول, درصد ثابتی از کل قیمت محصول را بابت هزینه تبلیغات مشخص مینماید که بعد از فروش آن محصول، درصد مربوطه از حساب فروشنده کسر و به حساب تبلیغ کننده واریز می شود. 

2- تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشها و آخرین وضعیت آنها را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید.

3- هر بازدید کننده که با لینک یک تبلیغ کننده وارد سایت می شود، تا زمانی که از سایت خارج نشده، هر تعداد خریدی که انجام دهد کمیسیون آنها به حساب آن تبلیغ کننده منظور می شود.

4- با توجه به اعتبار  میزبان مارکت ، تبلیغ کنندگان هیچگونه نگرانی از بابت واریز به موقع درآمدهای خود نخواهند داشت.

میزبان مارکت


از طریق لینک زیر میتوانید ثبت نام کنید:


www.mizbanmarket.ir/3930


 روش دوم کسب درآمد:

در این روش شما میتوانید با تهییه یک دامنه  و تنظیم دی ان اس های آن روی فروشگاه  ما برای خود یک فروشگاه با آدرس اختصاصی داشته باشید  و  با گذشت زمان و ارزش پیدا کردن دامنه خود به درآمد ثابت و عالی از فروشگاه خود دست پیدا کنید.

مزیبت های این روش :

1: این روش از نظر امنیت شغلی بسیار عالی میباشد . 

2:در این روش بعد از یک مدت به درآمد ثابتی میتوانید دسترسی پیدا کنید .

3: این روش بسیار از لحاظ شخصیتی خوب و عالی است .

4:دارا بودن یک فروشگاه با آدرس کاملا اختصاصی برای خودتان.

5:هر سفارشی که از این آدرس ثبت شود پورسانت آن برای شما محاسبه میشود.

میزبان مارکت


از طریق لینک زیر میتوانید ثبت نام کنید:


www.mizbanmarket.ir/3930

روش سوم کسب درآمد:

در این روش نیازی به داشتن سایت و وبلاگ و لیست ایمیل و غیره ندارید. فقط کافی است که از روابط عمومی خوبی برخوردار باشید و گوشی تلفن را بردارید و بر اساس لیست تلفنی که درسایتهای مختلف مانند سایت کتاب اول و سایر سایتها و همچنین در کتابهای مرجع در اختیارتان قرار دارد محصولات برتر سیستم را به دیگران معرفی نمایید و سفارش دریافت نمایید.


این روش یک نوع بازاریابی تلفنی است که مزایای زیادی نسبت به سایر بازاریابی ها دارد. برخی از ویژگی ها و مزایای بازاریابی در این سیستم عبارتند است از: 

1- شما هیچ گونه رابطه مالی با خریدار محصول پیدا نمی کنید و هیچ نگرانی از بابت تخفیف گرفتن و غیره نخواهید داشت.

2- شما هیچ ارتباط مالی با فروشندگان هم ندارید، چون پورسانت شما توسط سیستم  میزبان مار کت به شما پرداخت می شود.

3- تنوع کالا در سیستم باعث خواهد شد که شما بتوانید برای هر شرکت، موسسه و یا هر فردی با هر سن و سالی کالایی برای فروش داشته باشید. مثلا در این سیستم شما میتوانید به زنان و دختران کالاهای جدید مخصوص به ایشان را پیشنهاد کنید و یا مثلا برای کنکوری ها و یا دانشجویان کالاهای خاص آنها را ارائه دهید. برای انواع موسسات و شرکتها، کالاهایی که میتواند در فعالیت آنها تحول ایجاد کند را پیشنهاد کنید.

4- چون تعداد فروشنده های عضو سیستم زیاد است، بنابراین قیمت کالا ها در سیستم بصورت رقابتی است و شما میتوانید روی قیمت مانور دهید.

5- ضمنا فروشنده ها در رقابت با یکدیگر و برای فروش بیشتر، بالاترین پورسانت را برای بازاریاب یا تبلیغ کننده در نظر میگیرند و در نتیجه درآمد شما افزایش خواهد یافت.

6- اگر شما در هر روز فقط با 70 نفر ارتباط بر قرار کنید و از فقط 12 نفر آنها سفارش دریافت نمایید، با فرض اینکه متوسط مبلغ سفارشات 10 هزار تومان باشد و متوسط کمیسیون هر سفارش 50 درصد باشد آنگاه شما در هر روز 60 هزار تومان و در هر ماه 1 میلیون و 800 هزار تومان درآمد خواهید داشت که رسیدن به این تعداد سفارش برای هر فردی با روابط عمومی متوسط امکان پذیر است و با کمی تجربه میتوانید چند برابر این مبلغ درآمد داشته باشید.

7- برای شروع کار میتوانید با معرفی محصولات مورد نیاز دوستان، آشنایان و همکاران، بعد از ترغیب آنها به خرید، آدرس پستی آنها را گرفته و در سیستم برای آنها و با کد خودتان ثبت سفارش نمایید.

8- سیستم میزبان مارکت بطور پیوسته محصولات برتر را به شما معرفی مینماید و بازارهای هدف آن محصولات و روش بازاریابی و معرفی محصولات را به شما آموزش خواهد داد.


از طریق لینک زیر میتوانید ثبت نام کنید:


www.mizbanmarket.ir/3930