هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

HTC DROID DNA معرفی شد

درست همانطور که انتظار می رفت، رویداد شرکت اچ تی سی در نیویورک در مورد اسمارت فون جدید این شرکت برای Verizon با نام DROID DNA بود، دستگاهی که مدت ها شایعات و خبرهایی در مورد آن منتشر می شد در نهایت رسما معرفی شد.

DROID DNA مشخصاتی شبیه به HTC J Butterfly دارد. این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی ۱۰۸۰p S-LCD3، چیپ ست Snapdragon S4 Pro همراه یک پروسسور ۴ هسته ای ۱.۵ گیکاهرتزی Krait و جی پی یو Adreno 320 و ۲ گیگابایت رم می باشد.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی به همراه LED flash و قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p، دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی، LTE، وای فای، NFC، Beats Audio، بلوتوث ۴.۰ و حافظه داخلی غیر قابل گسترش ۱۶ گیگابایت اشاره نمود. باتری که در این دستگاه وجود دارد نیز یک باتری ۲۰۲۰mAh می باشد.

ادامه مطلب ...

لنوو اسمارتفونی با صفحه نمایش 1080p معرفی میکند

بعد از معرفی اسمارت فون هایی از Oppo , HTC و Sharp و خبرهایی در مورد سامسونگ، ال جی و سونی، به نظر می رسد که حال نوبت به شرکت لنوو رسیده تا اسمارت فونی اندرویدی با صفحه نمایش ۱۰۸۰p عرضه نماید. البته اطلاعات زیادی (از جمله نام آن) در مورد این اسمارت فون لنوو در دست نیست اما اسکرین شات های کمی از این دستگاه منتشر شده است.

این اسکرین شات ها صفحه نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰p آن را نشان می دهد ضمن اینکه مشخص است که این محصول قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد. این اسمارت فون ظاهرا در مراحل نهایی تولید قرار دارد و احتمالا به زودی معرفی خواهد شد.

ادامه مطلب ...

فروش پلی استیشن 3 از مرز 70 میلیون گذشت

Sony Computer Entertainment در یک رویداد مطبوعاتی اعلام نمود که آنها از مرز فروش ۷۰ میلیون عدد کنسول پلی استیشن ۳ در سراسر جهان گذشته اند (یعنی در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۲). شرکت سونی از سال ۲۰۰۶ تا به امروز کنسول بازی پلی استیشن ۳ خود را عرضه کرده است، دستگاهی که در حال حاضر در ۵۹ کشور جهان در دسترس می باشد.

همچنین این شرکت اعلام کرد که کنترلر PlayStation Motion آنها هم اکنون از حدود ۴۰۰ عنوان پشتیبانی می کند و حدود ۱۵ میلیون عدد از آن در سرتاسر دنیا به فروش رفته است. در حالیکه پلی استیشن ۳ در حال نزدیک شدن به ششمین سال تولد خود می باشد هنوز اطلاعاتی از جانشین این کنسول بازی و ویژگی های آن منتشر نشده است. باید دید سونی چه برنامه هایی برای نسل بعدی کنسول بازی پلی استیشن در نظر گرفته است.

ادامه مطلب ...

VivoBook U38DT ایسوس عرضه شد

شرکت ایسوس الترابوک جدید ویندوز ۸ خود که دارای پردازنده AMD می باشد با نام Asus VivoBook U38DT عرضه نمود. Asus VivoBook U38DT دارای یک پردازنده ۴ هسته ای AMD A8-4555M Trinity، رمی ۴ گیگابایتی و هارد درایوی ۵۰۰ گیگابایتی می باشد که برای رقابت با الترابوک های جدید ویندوز ۸ سایر شرکت ها وارد بازار شده است. کاربر برروی این دستگاه قابلیت انتخاب گرافیک های اختصاصی Radeon HD 8550M یا Radeon HD 7600G را خواهد داشت. از دیگر ویژگی های Asus VivoBook U38DT میتوان به ۳ پورت USB 3.0، وای فای، بلوتوث ۴.۰ و پورت های HDMI و mini VGA اشاره نمود. VivoBook U38DT با قیمتی حدود ۸۵۵ دلار در دسترس می باشد

ادامه مطلب ...

Acer Chromebook گوگل معرفی شد

بعد از اینکه شرکت گوگل کروم بوک سامسونگ ۲۴۹ دلاری خود را در ماه گذشته معرفی نمود، این شرکت یک دستگاه کروم بوک جدید تنها با قیمت ۱۹۹ دلار معرفی کرد. این مدل جدید که توسط شرکت ایسر تولید شده است در ایالات متحده قیمتی ۱۹۹ دلاری دارد. با این قیمت کاربر یک کروم بوک با صفحه نمایشی ۱۱.۶ اینچی، یک پردازنده Intel Core، هارد درایو ۳۲۰ گیگابایتی به همراه ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی برروی گوگل درایو و باتری با عمر حدود ۳.۵ ساعت دریافت خواهد کرد.

به گفته گوگل، این دستگاه در ۱۸ ثانیه بوت می شود و قابلیت استریم کردن ویدئوهای ۱۰۸۰P از یوتیوب را دارد. Acer Chromebook قطعا دستگاهی بسیار مناسب برای کسانی است که فعالیت اصلی آنها مرور وب است.

ادامه مطلب ...

قیمت Asus Taichi 31 مشخص شد

Asus Taichi نام محصولی از شرکت ایسوس است که در واقع نوت بوکی با دو صفحه نمایش می باشد. هنگامی که در این دستگاه باز می باشد، Taichi شبیه به یک لپ تاپ با یک LCD استاندارد است، اما هنگامی که در آن بسته است، می توان از این دستگاه همانند یک تبلت با صفحه نمایشی لمسی استفاده کرد.

مدل ۱۱.۶ اینچی این محصول ایسوس که انتظار عرضه آن در دسامبر می رود دارای قیمتی ۱۲۹۹ دلاری و بالاتر خواهد بود اما ایسوس هنوز قیمت مدل ۱۳.۳ اینچی این محصول خود را اعلام نکرده کاری که ظاهرا وبسایت B&H انجام داده است.

این شرکت کاتالوگ مربوط به فروش زمستانی ۲۰۱۳ خود را منتشر کرده که در آن قیمت Asus Taichi31 مشخص شده است. این دستگاه دارای قیمتی ۱۳۹۹ دلاری برای مدل با سی پی یو Intel Core i5-3317U و SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت می باشد. مدل دیگر که دارای سی پی یو Intel Core i7-3517U و SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت است نیز قیمتی ۱۶۹۹ دلاری دارد.

ادامه مطلب ...

HTC One SV رسما معرفی شد

اسمارت فون HTC One SV رسما معرفی شد. این اسمارت فون اچ تی سی که قرار است ابتدا در سنگاپور و استرالیا عرضه شود دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی WVGA Super LCD2 (چگالی پیکسلی ۲۱۷ppi) می باشد. پروسسور مورد استفاده در آن یک دو هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی Snapdragon S4 Plus است که در کنار خود ۱ گیگابایت رم را می بیند.

حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، پشتیبانی از Beats Audio، دوربین ۵ مگاپیکسلی BSI و سیستم عامل اندروید ۴.۱ جیلی بین از دیگر مشخصات این اسمارت فون اچ تی سی می باشد. این اسمارت فون در رنگهای سفید و مشکی با قیمتی در حدود ۵۶۲ دلار در دسترس خواهد بود

ادامه مطلب ...