هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

حافظه SSD شرکتOCZ با گنجایش ۱۶ ترابایت

OCZ حافظه شانزده ترابایتی جدیدی از نوع SSD طراحی کرده‌است که به گفته این شرکت به کارگیری آن در مراکز داده و سیستم‌های ابری، راندمان کار را به‌طرز چشمگیری افزایش می‌دهد.

 این درایو جدید کـــــــــه Z-Drive R4 CloudServ PCIe  نام دارد، به راحتی قابل نصب و راه‌اندازی است.

معماران سیستم نیز می‌توانند با توجه به قابلیت‌های سیستم حافظه جدید، زیرساخت‌های خود برای محاسبات ابری را با پویایی و کارایی بیشتری توسعه دهند و همزمان از پیچیدگی سیستم‌ و هزینه‌های آن بکاهند.

به گفته شرکت سازنده، پهنای باند ارائه‌شونده توسط این درایو تا شش گیگابیت در ثانیه است و می‌تواند در هر ثانیه تا ۱,۴ میلیون عملیات ورودی/خروجی را انجام دهد.

پشتیبانی از رمزنگاری ۲۵۶ بیتی AES و نسخه دوم معماری اختصاصی OCZ با نام Virtualized Controller Architecture به همراه راهبرد پایش هوشمند از ویژگی‌های دستاورد جدید این شرکت آمریکایی‌ است.

گفتنی است Z-Drive R4 Cloud Serve در ظرفیت‌های مختلف از سیصد گیگابایت تا شانزده ترابایت عرضه خواهد شد.

آبدیت جدید نود 32تاریخ:18 February 2012


18 February 2012

2بهمن 1390

Username: TRIAL-44334335
Password: nuacnapv4p

Username: TRIAL-44334336
Password: 33hjn4p5s6

Username: TRIAL-60922153
Password: cac3pd8kmk

Username: TRIAL-60922163
Password: ubsv2bfs7t

Username: TRIAL-60922171
Password: v7eu5u3vjb

Username: TRIAL-60922178
Password: 32rsc2647b

Username: TRIAL-60922189
Password: u8dtmpdfhx

Username: TRIAL-60922202
Password: abaxp4xsju

Username: TRIAL-60922214
Password: 22pruthn7x



ادامه مطلب ...

شارژر جدید خورشیدی محصول XDModo

شارژر خورشیدی جدیدی که توسط XD Modo طراحی و ساخته شده است با چسبیدن به شیشه پنجره و استفاده از نور آفتاب قابلیت شارژ دستگاه های الکترونیکی قابل حمل را دارد . XDModo که بدلیل ساخت محصولاتی خلاقانه شناخته شده است هم اکنون با راه حلی برای شارژ دستگاه ها قابل حمل ، خود را مطرح کرده است.

شارژ خورشیدی کوچک و دوستدار محیط زیست ، دارای سطحی حدود ۴ اینچ مربع و وزنی حدود ۴ اونس می باشد ، اما با همین حجم و وزن کم دارای باتری ۱۴۰۰mAh است. درست است که این شارژر حدود ۱۳ ساعت زمان نیاز دارد تا شارژ کامل شود ولی بسیار مناسب برای مکانهایی است که اکثر اوقات آفتابی می باشند. این شارژر دارای پورت های USB و MicroUSB برای شارژ دستگاههای مختلف است.

همچنین این دستگاه دارای یک LED در قسمت پایین خود می باشد که در هنگام شارژ دستگاه به رنگ قرمز و در صورتیکه شارژ دستگاه کامل شده باشد سبز رنگ است. قیمت این شارژر خورشیدی ۴۹.۹۵ یورو می باشد.

طرح مفهومی دوربین D-CAN

یکی از دستگاه هایی که در تمام سال هایی که ما از آن استفاده می کنیم،شکل کلی خود را از دست نداده و تقریبا به همان شکل معمول خود طراحی و تولید می شود،دوربین ها هستند که تقریبا همیشه شکلی شبیه به یک جعبه دارند.

اما هم اکنون Jean-michel Bonnemoy طرحی برای دوربین ها ارائه کرده است که بر خلاف شکل سنتی اکثر دوربین ها دارای فورمی شبیه به سیلندر می باشد.این طرح مفهومی که D-CAN نام دارد،می تواند مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان دوربین در سراسر جهان قرار گیرد.


برروی این دوربین سوکت هایی برای اتصال انواع هدفن ، میکروفن و منبع تغذیه قرار دارد. صفحه نمایشی با وضوح بالا نیز در پشت آن قرار گرفته است که با هدف کنترل و تنظیم پارامترهای مختلف بوسیله گوی مخصوص به آن (trackball) استفاده می شود .یک باتری lithium که بعنوان منبع تغذیه برای آن عمل می کند که البته می توان آن را با مجموعه ای از باتری های سایز AA نیز جایگزین کرد. درپوش لنز آن نیز دارای یک فلاش الکترونیکی است. جزییات بیشتری از این طرح دوربین را می توانید در تصاویر مشاهده نمایید.

ادامه مطلب ...

لوگوی ویندوز دوباره طراحی شد

در اواسط هفته قبل بود که شایعاتی پیرامون لوگوی جدید ویندوز به گوش می رسید.به هرحال ما هم اکنون می توانیم تایید کنیم تمام شایعات منتشر شده درست بوده است. براساس مطلبی که در وبلاگ رسمی تیم ویندوز منتشر شد ، آنها دوباره لوگوی مخصوص ویندوز را طراحی کرده اند. اما تغییرات بوجود آمده در این لوگوی جدید چه بوده است ؟

فونت مورد استفاده در این لوگو ویندوز مقداری کمی نازکتر و فاصله بین حروف نیز بهتر شده است ، همچنین TM که در گوشه پایین لوگوی ویندوز قرار گرفته است ، از نظر اندازه مقداری کوچکتر شده است.به نظر لوگوی بدی نمی رسد ولی زیاد هم بیادماندنی نیست . به هرحال می بایست مدتی صبر کرد تا عکس العمل ها و نظرات مختلف در مورد این لوگوی جدید ویندوز را دید. نظر شما در مورد لوگوی جدید ویندوز چیست ؟

عجیب اما واقعی: گوگل کنسول بازی تولید می کند

با توجه به گزارش وال استریت ژورنال، گوگل به زودی قصد دارد تا شانس خود را در صنعت کنسول های بازی امتحان کند.

 این دستگاه رویایی ابتدا به عنوان یک دستگاه بیسیم پخش موسیقی ارائه می شود و در آینده به کارایی های آن اضافه می شود. در حال حاضر گوگل هیچ دستگاه الکترونیکی منحصر به خودش ندارد.

البته غول اینترنت، با در اختیار گرفتن کمپانی موتورولا موبیلیتی، به زودی و به صورت گسترده وارد بازار گوشی های هوشمند خواهد شد و این به گوگل کمک خواهد کرد تا به حکمرانی اپل با آیفون بر بازار گوشی هوشمند پایان دهد.

سیستم کنسول سرگرم کننده گوگل، به طور کلی متفاوت خواهد بود. گزارش ها حاکی از آن است که گوگل سالها بر روی این محصول کار کرده و قصد دارد تا با اتصال این دستگاه به اینترنت تسلط خود بر دنیای اینترنت را گسترش دهد.

عرضه مدیا پلایر بی سیم موندو


بالاخره بعد از مدتها که مدیا پلایر بی سیم Mondo در CES 2011 نشان داده شد ، شرکت Grace Digital این محصول خود را برای فروش در اختیار فروشگاه های مختلف در سراسر جهان قرار داد. موندو پلایر اولین دستگاه از مجموعه سه دستگاهی است که قرار است توسط این شرکت معرفی شوند. این پلایر که دارای یک صفحه نمایش ال سی دی ۳.۵ اینچی است با این هدف طراحی شده است که توانایی اتصال به هزاران ایستگاه رادیویی آنلاین به وسیله ارتباط Wifi را داشته باشد. البته این دستگاه قابلیت دریافت و پخش ایستگاه های مختلف AM/FM/HD را نیز دارد (تا ۱۸۰۰۰ ایستگاه) .

همچنین این دستگاه می تواند موسیقی که برروی انواع PC ، مک و دستگاههای دیگر ذخیره شده اند را استریم کند. مدیا پلایر موندو علاوه بر دارا بودن ۱۰ دکمه برای فراخوانی سریع ایستگاههای رادیویی ، به کاربران اجازه قرار دادن ۱۰۰ ایستگاه دیگر در یک پوشه اختصاصی برای فراخوانی سریع را می دهد. برروی مدیا پلایر موندو یک آمپلی فایر دیجیتال کلاس دی و خروجی صدای ۱۲ وات قرار دارد که از طریق یک ووفر ۳ اینچی و یک توییتر ۱ صدا را پخش می کند. علاقمندان به خرید این دستگاه می بایست مبلغ ۱۷۹.۹۹ دلار برای خرید آن بپردازند.