هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

آبدیت جدید نود 32تاریخ:31 خرداد 1391


20 June 2012

31 خرداد 1391

Username: TRIAL-66825081
Password: uptt23vrdk

Username: TRIAL-66825093
Password: kdak6sfm2n

Username: TRIAL-66825731
Password: ksthbh6r2f

Username: TRIAL-66798318
Password: 7jdruxb5cx

Username: TRIAL-66798336
Password: c6htmrf272

Username: TRIAL-66798340
Password: pffmae5dan

Username: TRIAL-66798351
Password: xucujxc2ar
ادامه مطلب ...

گزارش تصویری از فروش ویژه Galaxy SIII در تهران


صدها نفر در مقابل فروشگاه های مایکروتل در بازار موبایل و بازار گلستان تهران صف کشیدند تا اولین صاحبان گوشی Galaxy SIII در ایران باشند.

 شرکت سامسونگ الکترونیکس به منظور فروش ویژه Galaxy SIII، صبح روز یکشنبه مورخ ۲۸ خرداد، به ۱۰۰ نفر اول در هر فروشگاه یک گوشی Galaxy Fit هدیه داد.

ادامه مطلب ...

معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا در ماه گذشته

شرکت کروسل لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند را که در طول ماه گذشته به فروش رسیده اعلام کرد.

براساس گزارش کروسل، پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا در شش قاره و ۷۰ کشور دنیا انتخاب شده است.

این لیست بر اساس میزان فروش لوازم جانبی برای دستگاه‌های تلفن همراه توسط کروسل تعیین می‌شود.

براساس این گزارش، عنوان پرفروش‌ترین گوشی دنیا به جدیدترین گوشی سامسونگ با نام Galaxy i9300 SIII اختصاص یافت و پس از آن گوشی‌های iPhone 4/4S اپل در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

ادامه مطلب ...

تولید تبلت Xbox Surface توسط مایکروسافت


شاید Xbox ، بر خلاف دیگر محصولات شرکت مایکروسافت مانند Zune یا Kin و … یکی از پرفروش ترین محصولات حاضر در دنیای تکنولوژی باشد و فروش بالا و محبوبیت بسیار این محصول باعث شده است مایکروسافت تبلت Xbox را نیز تولید کند.

نام این تبلت Xbox Surface میباشد که در ادامه به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب ...

معرفی پنج بازی رایانه ای برتر از دید IGN

۱۲ + Dirt3 : برای گردوخاک به پا کردن دوباره خودتان را آماده کنید که وقتش رسیده. قسمت سوم Dirt با کلی امکانات جدید وماشین های بهتر و گرافیک سرتر سراغ ما آمده تا دوباره همه را شیفته خودش کند.


ادامه مطلب ...

راهنمای خرید دوربین فیلمبرداری


دوربین های حرفه ای فیلمبرداری یا Camcorder ها یکی از پر طرفدارترین وسایل دیجیتالی حال حاضر بازار را تشکیل می دهند که همانند اکثر وسایل دیجیتالی دیگر از تنوع و گونه گونی فراوانی برخوردار بوده و عملا گزینه های متعدد و بعضا کاملا متفاوتی را پیش روی کاربر قرار می دهند.

 در مقاله پیش رو سعی داریم تا با دسته بندی کردن نیازهای کاربران متفاوت و پرداختن به تکنولوژِی های مختلفی که در ساخت اینگونه وسایل بکار می رود قدم کوچکی در انتخاب درست این وسیله برداریم.

مقوله تصویر برداری و ثبت تصاویر شاید هیچگاه تا به این اندازه ساده و آسان نبوده است پدیده ای که به چشم یک معجزه باور نکردنی پا به این جهان گذاشت اینک بقدری ساده و پیش پا افتاده گردیده که در جیب همگان جای گرفته است.

اما گذشته از بحث همگرائی دیجیتالی که قابلیت فیلمبرداری را به پائین ترین سطوح افراد نیز گسترش داده است، با دستگاه هایی اختصاصی و حرفه ای فیلمبرداری روبرو می شویم که آنها را Camcorder می نامند.

این رده که از انقلاب Handycam های آنالوگ سونی به میان عامه افراد راه پیدا کرد، پس از گذشت چندین سال و گذر از رسانه های آنالوگ به نمونه های دیجیتال، آنچنان دچار تغییر و تحول شده است که تصور آن نیز پیش از این امکان پذیر نبود. از نکات جالب در رابطه با دستگاه های فعلی تصویر برداری، تنوع تکنولوژیکی ست که بعضا در میان آنها دیده می شود در اینجا از نمونه های مبتنی بر کاست های MiniDV، دستگاه های مجهز به DVD، دوربین های دارای حافظه فلش و هارد دیسک و دستگاه های ترکیبی می توان نام برد که با توجه به کیفیتی که این فناوری های متفاوت ارائه می دهند، آنها را مناسب نوع کاربری خاص خود می گرداند.

در ابتدا بهتر است با بررسی انواع مختلف تصویر برداری دیجیتالی به نقاط ضعف و قوت هر روش پرداخته و از این راه دید بهتری در انتخاب پیش روی خود داشته باشیم.

ادامه مطلب ...

اوپتیموس ال ۵ ال‌جی با قیمت مناسب به بازار می‌آید

شرکت ال جی قصد دارد یک گوشی جدید از مجموعه اوپتیموس خود را در ماه جاری میلادی وارد بازار کند.

این گوشی که اوپتموس ال ۵ نام دارد، قرار است ابتدا وارد بازارهای اروپا شود.

 گوشی اوپتیموس ال ۵ یک گوشی هوشمند تحت نسخه ۴ سیستم عامل اندروید است و ۹.۵ میلی متر ضخامت دارد.

این گوشی دارای یک پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی است و صفحه نمایش ۴ اینچی آن دارای وضوح تصویر ۳۲۰ در ۴۸۰ است. شرکت ال جی در ساخت این گوشی از تراشه‌های ان اف سی (ارتباط از راه نزدیک) نیز استفاده کرده است.

شرکت ال جی که این گوشی را برای اولین بار در ماه فوریه معرفی کرده است، ابراز امیدواری کرده که به کمک گوشی اندرویدی بتواند با استیلای محصولات سامسونگ مقابله کند.

بر اساس این گزارش، گوشی اوپتیموس ال ۵ بیشتر بر بخش‌های میانی بازار تمرکز کرده است کاربرانی را هدف قرار داده است که به دنبال یک گوشی ارزان قیمت هستند. قرار است در این میان در بازار کشورهای فرانسه، آلمان و بریتانیا عرضه شود.

دکتر جونگ سئوک پارک، رئیس و مدیر عامل ال جی موبایل درباره اوپتیموس ال ۵ گفته است: «گوشی ال جی اوپتیموس ال ۵ یک گوشی متعادل است که ترکیبی از طراحی، صفحه نمایش، کارایی، دوام باتری و قیمت مناسب را در خود دارد و از لحاظ قیمتی نیز جذاب خواهد بود.»