هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی پنج بازی رایانه ای برتر از دید IGN

۱۲ + Dirt3 : برای گردوخاک به پا کردن دوباره خودتان را آماده کنید که وقتش رسیده. قسمت سوم Dirt با کلی امکانات جدید وماشین های بهتر و گرافیک سرتر سراغ ما آمده تا دوباره همه را شیفته خودش کند.


۱۲+ Portal2 : یک بازی معمایی- پلتفرمی تا این حد جذاب وخوش ساخت چیزی نیست که هرساله بشود انتظارش را کشید. قسمت دوم پورتال می تواند یک نقطه اوج در سبک بازی های معمایی وهمچنین در دنیای بازی ها .

1x1.trans معرفی پنج بازی رایانه ای برتر از دید IGN۱۸ + Mortal Kombat : بازگشت یکی از بهترین بازی های مبارزه ای پرطرفدار از بهترین خبرهایی است که یک بازیکن را می تواند خوشحال کند. بازگشت به حس نوستال یکی از بهترین تغییرات مورتال کامبت جدید است که شما را شگفت زده خواهد کرد.

1x1.trans معرفی پنج بازی رایانه ای برتر از دید IGN۱۸+ The Witcher2:Assassins of Kings : بازی های نقش اکشن- نقش آفرینی درطول سال کم به بازار نمی آیند اما کمتر پیدا می شود که اینگونه از بازی ها مانند ویچر۲ بتوانند یک بلاک باستر محسوب شوند. این بازی فعلا برای کامپیوترهای شخصی منتشر شده.

1x1.trans معرفی پنج بازی رایانه ای برتر از دید IGN۱۲+ Shogun2:Total war : آشنایی با فنون رزمی آن هم از مدل شرقی را می توانید در بازی شوگان۲، توتال وار به خوبی تجربه کنید. این بازی در سبک استراتژیک ساخته شده وپراست از ریزه کاری های نظامی درقرن۱۴ میلادی.

1x1.trans معرفی پنج بازی رایانه ای برتر از دید IGN

منبع: ناریا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد