هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

شروع ساخت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی برای تبلت و تلفن هوشمند

تبلت ها و تلفن های هوشمند فعلی با حافظه هایی با ظرفیت ۱۶، ۳۲ و یا ۶۴ گیگابایتی ارایه می شوند و کمتر پیش می آید که آنها را با ظرفیت بیشتر ببینیم. حالا سامسونگ می گوید که تولید انبوه حافظه های NAND با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را آغاز کرده. چیزی که به گفته این شرکت پرظرفیت ترین حافظه بازار به حساب می آید. 

حافظه جدید علاوه بر ظرفیت بیشتر، قادر است اطلاعات را با سرعت ۱۴۰ مگابایت در ثانیه بخواند و ۵۰ مگابایت در ثانیه بنویسد. 

با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت برای تلفن های هوشمند و تبلت ها آنها قادر خواهند بود تا ۱۵ فیلم تمام اچ دی را روی حافظه شان ذخیره کنند. با این حساب تلفن های هوشمند و تبلت ها از نظر ذخیره سازی اطلاعات هم یک گام دیگر به کامپیوترهای شخصی نزدیک تر می شوند. 

هنوز هیچ تلفن یا تبلتی که از این حافظه استفاده کند معرفی نشده، اما با این حساب می توانید تا چند ماه آینده منتظر ورود گجت های ۱۲۸ گیگابایتی به بازار باشید.

نخستین موس اچ پی با فناوری ان اف سی

شرکت اچ پی به این نتیجه رسیده که هنگام استفاده از موس های بی سیم بلوتوث، وقت مان را برای برقراری ارتباط بین ماوس و کامپیوتر تلف می کنیم و به دنبال راه حلی بوده تا موس های بی سیم سریع تر به کامپیوتر متصل بشوند. 

برای همین این موس جدید اچ پی به فناوری ان اف سی مجهز شده و حالا برای برقراری ارتباط بین موس و کامپیوتر کافی است آنها را به هم بزنید تا ارتباط بین آنها برقرار شود. 

البته اچ پی هنوز فکر آن طرف ماجرا را نکرده. یعنی برای این کار لازم است که لپ تاپ مان هم دارای ان اف سی باشد. چیزی که این روزها هنوز فراگیر نشده است. اما اگر ان اف سی ندارید، جای نگرانی نیست. می توانید این موس ۳۹ دلاری را با همان روش قدیمی از طریق بلوتوث به لپ تاپ متصل کنید و از آن استفاده کنید. 

شاید فعلا محصولی کاربردی به حساب نیاید اما کم کم باید ان اف سی را در بقیه گجت های اطراف مان هم ببینیم و این تازه شروع اش است.


ادامه مطلب ...

قیمت HTC 8X و 8S در انگلستان مشخص شد

بعد از گذشت حدود ۱ روز از معرفی دو اسمارت فون جدید شرکت HTC، قیمت این دو اسمارت فون در انگلستان مشخص شد، قیمتی که به نظر مناسب می رسد. این دو اسمارت فون جدید WP8 هم اکنون برروی وبسایت unlocked-mobiles با قیمت ۳۹۸.۹۸ پوند یا حدود ۶۴۶ دلار برای HTC 8X و قیمت ۲۲۴.۹۸ پوند یا حدود ۳۶۴ دلار برای ۸S قرار دارند.

برروی وبسایت clove نیز هر دو اسمارت فون HTC 8X و ۸S بصورت پیش فروش در دسترس می باشند، قیمت آنها به ترتیب ۳۹۹.۹۸ و ۲۲۴.۹۹ پوند است. همچنین وبسایت Expansys قیمت HTC 8X را ۳۹۹.۹۹ پوند اعلام کرده، در حالی که هنوز قیمت ۸S را اعلام نکرده است.

این دو اسمارت فون قرار است در دو هفته اول ماه نوامبر سال جاری عرضه شود. قرار است HTC Windows Phone 8X در تاریخ ۵ نوامبر و Windows Phone 8S در تاریخ ۱۵ نوامبر در دسترس باشند. نظر شما در مورد قیمت این دستگاهها چیست؟

ادامه مطلب ...

تبلت جدید Cube با صفحه نمایشی شبیه به رتینا آیپد

شرکت چینی سازنده تبلت Cube یکی از اولین شرکت هایی است که محصولی با پردازنده ۲ هسته ای Rockchip RK3066 معرفی نمود. حال Cube یکی از اولین شرکت هایی است که تبلتی اندرویدی با صفحه نمایش شبیه به صفحه نمایش رتینای آیپد معرفی می کند.

این تبلت که Cube U9GT5 نام دارد دارای صفحه نمایشی ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل و چگالی پیکسلی ۲۶۴ppi می باشد، که چیزی شبیه به نسل سوم تبلت های آیپد اپل است. در حالی که صفحه نمایش آن تا حدودی شبیه به آیپد جدید می باشد، اما سایر مشخصات آن متفاوت است.

این تبلت Cube دارای پروسسور ۲ هسته ای و ۱.۶ گیگاهرتزی RK3066، گرافیک ARM Mali 400، رم ۱ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. سیستم عامل آن نیز اندروید ۴.۱ جیلی بین می باشد. از دیگر مشخصات آن میتوان به وجود وای فای و بلوتوث اشاره نمود.

ادامه مطلب ...

کوچکترین هندزفری بلوتوث جهان

کوچکترین هندزفری بلوتوث جهان

شیک ترین و سبک ترین هندزفری بلوتوث موجود را از آن خود کنید

و مکالمه ای بی دردسر و دلچسب را در هر کجا که هستید تجریه کنید

فوق العاده کوچک و سبک، با کیفیت بی نظیر ...

هندزفری که تنها 5 گرم وزن دارد!

قابل استفاده بر روی تمام موبایل هایی که دارای بلوتوث هستند.

قیمت : 26800 تومان

ادامه مطلب ...

فروش ویژه بازی اورجینال PES 2013



بازی اورجینال PES 2013، تجربه ی بی نظیرو هیجان انگیز، نسخه جدید بازی محبوب و بی نظیر Pro Evolution Soccer 2013 در 2 دی وی دی اورجینال برای اولین بار در ایران ...
سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 منشر شد! در PES 2013 همانند دو شماره گذشته، شاهد تمرکز بیشتری برو روی دستی و غیرخودکار شدن حرکت‌ها در طول بازی خواهیم بود. در این عنوان هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط بازیباز انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار بازیباز هیجان بازی را بالاتر می‌برد.
خصوصیات و قابلیت‌های فردی بازیکن‌ها و دروازه‌بان‌های معروف هم در بازی به‌طرز محسوسی قابل تشخیص خواهد بود، از نحوه حرکت و استایل بازی آنها گرفته تا خصوصیات ظاهری و خوشحالی بعد از گل.پیشرفت هوش مصنوعی بازی علاوه بر بازیکنان، در حفظ تعادل بازی، دقت تاکتیکی و سازمان‌دهی تیم‌ها و واکنش دروازه‌بان‌ها هم تاثیر قابل توجهی گذاشته است
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 5500 تومان

گلکسی نوت در اختیار خدمه امریکن ایرلاینز

شرکت هواپیمایی American Airlines، اسمارت فون قدرتمند Samsung Galaxy Note را برای استفاده حدود ۱۷.۰۰۰ خدمه پرواز خود انتخاب کرد. این خدمه از این پس با داشتن و در طول پرواز با گرفتن دستورات و نیازهای مسافران با این دستگاهها، سرویس های بهتری را به مسافران ارائه می دهند.

البته ما قبلا هم خبرهایی در ارتباط با جایگزینی کتابچه راهنمای پرواز با آیپد در بعضی از شرکت های هواپیمایی شنیده بودیم. به هر حال ظاهرا شرکت American Airlines اسمارت فون یا فبلت گلکسی نوت سامسونگ را به دستگاههای دیگر ترجیح داده تا از این به بعد خدمه پرواز برای کارهایی مانند دریافت سفارش غذا یا نوشیدنی از آن استفاده کنند.

به نظر می رسد که این شرکت دستگاه مناسبی را برای این کار در نظر گرفته چرا که گلکسی نوت سامسونگ به همراه صفحه نمایش ۵.۳ اینچی و S Pen می تواند ابزاری بسیار مناسب برای خدمه پرواز باشد.

ادامه مطلب ...