هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

28 دانستنی جالب و عجیب درباره جت های خصوصی

اخیراً در امریکا حذف معافیت های مالیاتی برای دارندگان جت های خصوصی اعلام شده. اما آیا آنهایی که حاضر نیستند با هواپیماهای عمومی سفر کنند، فقط یک مشت آدم ولخرج و خوشگذران هستند؟ گویا خیر. برخی از آنها حاضرند به جان کاپیتان هواپیما قسم بخورند که جت های شخصی، وسایل نقلیه بسیار سودمندی هستند. 

جت های خصوصی (که به جای موتورهای پیستونی از موتورهای توربینی بهره می برند) توانسته اند شبکه ای فراتر از 5000 فرودگاه را در ایالات متحده مورد بهره برداری قرار دهند، این در حالی است که هواپیماهای عمومی تنها 550 فرودگاه را زیر بال های خود گرفته اند. 

ادامه مطلب ...

آیا نیکون دوربین نکسوس 5 را می سازد؟

این روزها شایعات پشت سر نکسوس 5 زیاد شده و حالا جدیدترین آنها ادعا می کند که دوربین تلفن جدید گوگلی با همکاری نیکون ساخته می شود. 

سایت PhoneArena ادعا می کند از طریق یک منبع مطلع شده که دوربین این تلفن توسط شرکت ژاپنی نیکون ساخته می شود و تعدادی فناوری جدید به دنیای موبایل های هوشمند وارد خواهد کرد. 

گفته شده سنسور دوربین هم سنسوری جدید و چند لایه است که کیفیتی متفاوت و خارق العاده در اختیار شما قرار خواهد داد. پیش از این هم یکی از کارمندان گوگل اشاره کرده بود که نکسوس بعدی با دوربینی عالی ارایه خواهد شد. 

در کنار آنها تاکید شده نکسوس 5 تلفنی با نمایشگر 5 اینچی و تمام اچ دی خواهد بود به همراه ۲ گیگابایت رم و باتری 3140mAh. 

شما فکر می کنید نیکون واقعا وارد دنیای ساخت دوربین برای تلفن های هوشمند شده؟ فکر می کنید ورود این غول عکاسی به تلفن های هوشمند چقدر کیفیت عکاسی را بهبود می بخشد؟

هفت ابزار برای آتش افروزی

گاهی اوقات ممکن است بخواهید آتش درست کنید! و به همراه داشتن وسیله مناسب برای روشن کردن آتش از ضروریات کوله پشتی شما است. از طرفی هم احتمالا همه شما تجربه جعبه کبریت خیس خورده و نم کشیده را داشته اید و می دانید چه دردسر بزرگ و غیرمنتظره ای است.


در ادامه مطلب به هفت ابزار مفید یا عجیب می پردازیم که در هر شرایط آب و هوایی برای تان آتش مناسبی فراهم می کنن

ادامه مطلب ...

کاسیو طرح مدل EF 557 ضد آب

info
قیمت: 49,000 تومان

فروش ویژه ساعت مچی کاسیو طرح EF 557 ضد آب

این ساعت زیبا در دو رنگ صفحه مشکی و صفحه سفید ارائه می شود

انتخاب رنگ در مراحل تکمیل فرم خرید صورت می گیرد

قبل از خرید حتما مشخصات ساعت را کامل مطالعه فرمایید

***دقت داشته باشید این ساعت به صورت تک موتوره می باشد به همراه تقویم روز شمار***

ساعت کاسیو ef 524



خرید پستی  

مشخصات ساعت:

برند:CASIO EDIFICE EF-557

تولید : تحت لیسانس کاسیو ژاپن
ضد آب: 80 درصد ضد آب
وضعیت موتور:تک موتوره - به همراه روز شمار
وضعیت فیزکی :شیشه ضد خش / بنداستیل / صفحه مشکی و سفید
ضمانت: 6 ماه گارانتی - مدل Ef-557

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Sims 3 Supernatural زندگی مجازی


نام بازی: The Sims 3 Supernatural
پلتفورم : pc
ژانر: Simulation
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : 
حمایت توسط : The Sims Studio
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Sims 3 Supernatural عنوان جدیدی از سری بازی های سیمز 3 است که به تازگی منتشر شده است . محتوای جدید The Sims 3 که به بازی یک خط داستانی جدید و یک گیم پلی جالب را اضافه میکند با کرک معتبر برای شما عزیزان آماده شده است . توجه نمایید برای نصب این بازی به سیمز 3 به عنوان پیش نصب احتیاج دارید.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

آیفون 5S (در واقع iOS 7) یک ویژگی برجسته نرم افزاری خواهد داشت

اچ تی سی، سونی و سامسونگ اسب های برنده خود را به میدان فرستاده اند و تا دو ماه دیگر کنفرانس Google I/O نیز احتمالا میزبان تک شاخ تیز روی گوگل/موتورولا خواهد بود. بنابراین حالا زمان خوبی است که تحلیلگران به سراغ اپل بروند. 

جدیدترین خبر نه مربوط به آیفون 5S بلکه در اصل مربوط به نسخه بعدی iOS است و به نظر می رسد نگاه های خیره همه به اپل برای رو کردن ویژگی های نرم افزاری جدید، با ناامیدی روبرو نشود زیرا احتمالا یک ویژگی برجسته و کُشنده برای رقبا در کار خواهد بود. 

ادامه مطلب ...

اکسپریا SP و اکسپریا L معرفی شدند

از بین دو محصول جدید الورود سونی، اکسپریا SP که یک تلفن میان رده است ویژگی ها و ریزه کاری های طراحی دو مدل S و P سال 2012 را در یک قالب جمع کرده و دارای نمایشگر 4.6 اینچی با کیفیت HD به همراه موتور پردازش تصویر Bravia Mobile Engine 2، دوربین 8 مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS، پردازنده 2 هسته ای اسنپدرگون S4 پرو با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، گرافیک Adreno 320، حافظه داخلی 8 گیگابایت (به همراه شکاف میکرو اس دی)، NFC و LTE است. 

ادامه مطلب ...