هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

۱۰ محصولی که اپل در آینده می تواند تولید کند

اپل در گذشته نشان داده پا به هر میدانی بگذارد موفق و به خصوص بسیار متفاوت خواهد بود و ثابت کرده با محصولاتش می تواند دنیا را متحول کند.

گمانه زنی های زیادی برای تولیدات آینده اپل، نه مختص گوشی یا تبلت بلکه تولیدات متفاوت دیگر وجود دارد که حتما اگر چنین پیش بینی به واقعیت تبدیل شود مطمانا اپل برایمان دنیای دیگری می سازد.

اما پیش بینی های تولیدات آینده اپل:

۱:iPets

iCat و iDog رباتهایی مخصوص کسانی که عاشق حیوان خانگی اند اما مشکلات نگهداری آنها مانع داشتن یک حیوان برایشان شده است.

این رباتها دارای سیستم عامل iOS و تکنولوژی iCloud برای برقراری ارتباط با گوشی iPhone تان می باشند.

این رباتها را میتوان ابه عنوان نگهبان قرار داد و با هماهنگ سازی با iOS میتوانید آنها کنترل کرده و هر آنچه را می بینند در نمایشگر iOS همراهتان ببینید.

همچنین دارای بلوتوث و وایفای برای برقراری ارتباط بیشتر.

ادامه مطلب ...

انتشار جزییاتی از اسمارت فون سونی Xperia J


اطلاعاتی از اسمارت فون سونی اکسپریا J قبل از معرفی رسمی آن منتشر شد، اسمارت فونی که انتظار می رود همانندXperia T و Xperia TX در رویداد IFA معرفی شود. سونی اکسپریا J نشانه هایی از طراحی مدل های T و TX را دارد.

صفخه نمایش این اسمارت فون ۴ اینچی FWVGA LCD و پروسسور آن Qualcomm Snapdragon MSM7227A می باشد (Cortex-A5, Adreno 200). رم آن نیز ۵۱۲ مگابایت است. این همان چیپ ستی است که برروی Samsung Galaxy S Duos قرار دارد.

سیستم عامل این اسمارت فون اندروید ۴.۰ ICS و باتری آن نیز ۱۷۰۰mAh می باشد که برای این دستگاه کافی است. به نظر می رسد که قیمت Sony Xperia J چیزی در حدود ۱۵۰ – ۱۶۰ یورو باشد که برای اسمارت فونی با کیفیت ساخت خوب، صفحه نمایش عالی (برای این سطح اسمارت فون) و کیفیت صدای خوب می تواند قیمت مناسبی باشد.


منبع:gsmarena

ادامه مطلب ...

تبلت توشیبا Excite 10 کاهش قیمت پیدا کرد


توشیبا در این هفته تبلت Excite 10 خود را کاهش قیمت داد و طی مصاحبه اعلام کرد که نسخه ۱۶ گیگابایتی Excite 10 از ۴۴۹ دلار به ۳۰۰ دلار و نسخه ۳۲ گیگابایتی Excite 10 به ۳۵۰ دلار کاهش داده است.

توشیبا به دنبال ارزان ترین و بهترین تبلت است و تنها دلیل برای کاهش قیمت همین بوده است. این تبلت دارای صفحه نمایش نسبتا بزرگ با رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۸۰ و پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی چهار هسته ای و همینطور سیستم عامل آندروید ۴٫۰ است.

از دیگر امکانات آن می توان به بلوتوث نسخه ۳٫۰ ,  یک پورت HDMI دو پورت USB 2.0 و وای فای ۸۰۲٫۱۱ b/g/n اشاره کرد.

معرفی دو گوشی جدید از موتورولا با صفحه نمایش بزرگ

موتورولا به تازگی دو گوشی جدید با نام‌های Electrify 2 XT881 و Photon Q 4G LTE معرفی کرده که از پردازنده دوهسته‌ای و صفحه نمایش بزرگ برخوردارند.

Electrify 2 XT881 جدیدترین گوشی موتورولاست که به پردازنده دوهسته‌ای ۲/۱ گیگاهرتزی مجهز شده و از دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی صفحه نمایش ۳/۴اینچی لمسی خازنی دارد که وضوح تصویر صفحه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در مقابل خراشیدگی مقاومت دارد.

این گوشی از سرویس‌های شبکه CDMA و GSM بهره می‌برد و با شبکه‌های چین سازگار است.

ضخامت این گوشی فقط ۴/۸ میلی‌متر است بنابراین در رده گوشی‌های باریک دنیا قرار می‌گیرد.
یکی از خصوصیات این گوشی که ممکن است برای بسیاری از کاربران جالب نباشد، پشتیبانی نکردن از کارت حافظه microSD است، اما از ۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت RAM بهره می‌برد که ظرفیت معمولی است.

ادامه مطلب ...

Bloombox؛ تقویت کننده صوتی طبیعی برای آی‌فون

وب سایت کیکستارت تصاویر ویدیویی و اطلاعاتی از یک ابزار تقویت کننده صوتی را برای آی‌فون منتشر کرده که انرژی خود را از طبیعت کسب می کند.

 دستگاه جدید ارایه شده برای آی‌فون یک ابزار نگه دارنده است که Bloombox نام دارد و برای تقویت صدا به شکل طبیعی طراحی شده وفضایی برای پرورش گیاه دارد.

Bloombox دارای یک جعبه توخالی است که این امکان را فراهم می کند صدای آی‌فون به شکل طبیعی بدون نیاز به نیرو و انرژی الکتریسیته تقویت شود.

ET2012IUTS؛ سیستم‌ چندکاره ایسوس با قابلیت اتصال به دیوار

سیستم‌های چندکاره (All-In-One)  ایسوس کم‌وبیش به نماد محصولات AIO در بازار تبدیل شده و به دلیل کارایی بالا و اشغال فضای اندک، با استقبال خوبی از سوی کاربران خانگی و کارکنان ادارات روبه‌رو شده‌اند.

 عضو جدید این خانواده ET2012IUTS است که از طراحی زیبا و جذابی بهره می‌برد و در عین حال، با قابلیت اتصال به دیوار و ضخامت اندک خود (۲۲ تا ۵۶ میلی‌متر) فضای کمی را اشغال خواهد کرد.

این سیستم در دو مدل با پردازنده‌های Core i5 2400S با شش مگابایت کش و فرکانس ۲,۵ گیگاهرتز، یا Core i3 2120 با سه مگابایت کش و فرکانس کاری ۳,۳ گیگاهرتز به همراه چیپ‌ست‌های H61 و H67 اینتل عرضه می‌شود. صفحه نمایش ۲۰ اینچی این دستگاه با نور پس‌زمینه LED از تفکیک‌پذیری ۹۰۰ ×۱۶۰۰و قابلیت چندلمسی پشتیبانی می‌کند. رم در نظر گرفته شده برای این دستگاه در مدل مبتنی بر Core i3 چهار گیگابایت و در مدل Core i5 هشت گیگابایت است.

این دستگاه برای فضای ذخیره‌سازی از ۵۰۰ گیگابایت تا یک ترابایت هارددیسک SATA یا ۳۲ تا ۶۴ گیگابایت SSD استفاده می‌کند. درایو نوری این دستگاه که به صورت شیاری در بدنه آن تعبیه شده، توانایی خواندن دیسک‌های بلوری را نیز دارد. برای فراهم‌آوردن قابلیت‌های ارتباطی کافی، تعداد زیادی پورت در پشت و بدنه دستگاه (برای حالت نصب شده روی دیوار) تعبیه شده است.

پورت‌های پشتی دستگاه شامل  دو پورت USB 2.0، یک پورت VGA، پورت سریال و شبکه است و در بدنه کناری یک پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0، خروجی‌های هدفون و میکروفون، پورت HDMI و شکاف کارت حافظه پیش‌بینی شده است. یک وب‌کم سه مگاپیکسلی و پشتیبانی از شبکه‌های بی‌سیم ۸۰۲٫۱۱b/g/n امکانات ارتباطی این سیستم همه‌کاره را کامل می‌کنند. این دستگاه که تنها با رنگ مشکی عرضه می‌شود، ۵,۷ کیلوگرم وزن دارد.

دریافت اپلیکیشن‌های مخصوص در Windows Store ویندوز ۸

یکی از بخش‌های جدید ویندوز ۸، Windows Store است که کاربران از طریق آن امکان دریافت اپلیکیشن‌های مخصوص محیط Metro را دارا می‌باشند.

در Store به طور پیش‌فرض تنها اپلیکیشن‌‌هایی نمایش داده می‌شوند که زبان آن‌ها بر اساس زبان ویندوز باشد. به عنوان مثال اگر زبان ویندوز انگلیسی است تنها اپلیکیشن‌هایی نمایش داده می‌شوند که زبان‌ آن‌ها انگلیسی است. در صورتی که دوست دارید تمامی اپلیکشن‌ها بدون توجه به زبان هر یک در Windows Store نمایش داده شوند در این ترفند به نحوه انجام این کار می‌پردازیم.

بدین منظور:

ابتدا  از محیط Start وارد Store شوید.

اکنون کلیدهای ترکیبی Win+I را فشار دهید و سپس بر روی Preferences کلیک کنید.

حال گزینه‌ی Make it easier to find apps in my preferred language را یافته و آن را بر روی No تنظیم کنید.

با راه‌اندازی مجدد Store تغییرات اعمال می‌گردد.