هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دانلود سریال شاهگوش قسمت نوزدهم

سریال جدید و بسیار زیبای شاهگوش با کیفیت عالی …

قسمت نوزدهم اضافه شد


نام سریال : شاهگوش سال تولید :  1392 کارگردان : داوود میر باقری هنرپیشگان :  فرهاد اصلانی ، مرجانه گلچین ، احمد مهرانفر ، شهرام حقیقت دوست ، طناز طباطبایی ، حمید رضا آذرنگ ، حامد میر باقری ، هادی کاظمی ، علیرضا جعفری ، محسن تنابنده ، اکبر عبدی ، سیروس گرجستانی ، رسول نجفیان ...

خلاصه فیلم :  گندم به کلانتری آمده تا از سرنوشت استادش نویدنوسان باخبر شود اما در کمال ناباوری متوجه می شود ماشین متعلق به همسر استادش خانم بهجت شعاعی است و حالا اوست که مظنون پرونده قتل پدرش است از سوی دیگر ورود زرگنده به کله پزی عدالت برای یافتن کیفش فاجعه وحشتناکی را رقم می زند ... گروه فیلم :  طنز / اجتماعی

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Viber v3.1.1

پس از موفقیت های فراوان نسخه های موبایل وایبر، هم اکنون نسخه ویندوز آن نیز منتشر شده است. برای کسانی که با Viber آشنایی ندارند باید گفت که با این برنامه شما قادر خواهید بود که به صورت نامحدود و ۲۴ ساعته به آشنایان پیام ارسال کنید و یا با آنها مکالمه از طریق اینترنت داشته باشید. وایبر در میان رقبای خود مانند Whatsapp و … می توان گفت بهترین بوده و از همه مهمتر کاملا رایگان می باشد. شایان ذکر است که برای استفاده از وایبر در ویندوز باید نسخه موبایل آن را در تلفن همراه خود داشته باشید چرا که کد فعال سازی به تلفن همراه شما ارسال می شود. برای فعال سازی کافیست بعد از اجرا برنامه شماره موبایل خود را همراه با کد کشور (ایران +۹۸) وارد کنید و کد نمایان شده در نسخه موبایل را در کامپیوتر وارد کنید، سپس می توانید از امکانات بی نظیر این برنامه در کامپیوترتان نیز بهره مند شوید.

 

 

ادامه مطلب ...

دانلود نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.17107

Internet Explorer مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است. 

 

 

ادامه مطلب ...

دانلود ویندوز ۸.۱ به همراه جدیدترین آپدیت ها – Windows 8.1 AIO x86/x64 May 2014

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه May 2014 |

 

 

ادامه مطلب ...

پد ضد عرق Underarm Shields

پد ضد عرق Underarm Shields

آیا در گرما از لکه های عرق سطح زیر بغل بر روی لباس خود رنج می برید؟
آیا همیشه لباس های شما در ناحیه زیر بغل تغییر رنگ می دهد؟

آیا این لکه ها مایه کلافگی و خجالت شما می شود؟
راه حل ساده است:
پد ضد عرق Underarm Shields

شامل 12 عدد پد ضد عرق

به بوی بد و لکه های عرق روی لباستان پایان دهید.

پد ضد عرق bunderarms

info
قیمت: 19,000 تومان
 
ادامه مطلب ...