هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

اتو موی مسافرتی

info
قیمت: 12,500 تومان

اتو موی قلمی (مسافرتی)

قابل حمل و در اندازه مناسب

برای صاف کردن موهای شما با کفه ی سرامیکی

مناسب برای دختران و پسران امروزی

 خـرید پستی >> قیمت فقـط : 12.500 تـومان

خرید پستی
 
ادامه مطلب ...

بهترین اسمارتفون های 2012، PC Advisor

وبسایت PC Advisor به تازگی لیست بهترین تلفن های همراه هوشمند در سال ۲۰۱۲ را منتشر کرده است. بدون شک نمیتوان این لیست را معیار انتخاب تلفن همراه برای تمام افراد قرار داد چرا که مواردی همانند علاقه به برند خاص، محدودیت های مالی و یا حتی انتظارات و نوع استفاده از یک تلفن همراه میتواند معیارهایی کلیدی در انتخاب باشند.

در تهیه این لیست ویژگی های مختلفی از جمله قیمت , طراحی , امکانات  و … توسط کارشناسان این وبسایت در نظر گرفته شده است تا به شما کمک کند انتخاب مناسبی داشته باشید.

ادامه مطلب ...

بهترین بازی های سال 2012، دیجیتال ترندز

امسال در زمینه صنعت بازی سال بسیار پرسر و صدایی بود، به قول دیجیتال ترندز یک سال بسیار عجیب و غریب برای صنعت بازی. مثل همیشه رقابت بسیار شدیدی بین کنسول های مختلف وجود داشت و بازی های بسیار خوب و مختلفی برای آنها عرضه شد که همین مسئله رقابت بین آنها را شدیدتر میکرد. به هر حال هر کنسول دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود هستند و همگی توانسته اند در زمینه های مخصوص به خود موفقیتهایی نیز بدست آوردند . دیجیتال ترندز نگاهی به بهترین های صنعت بازی در بخش ها و ژانرهای مختلف انداخته است که در ادامه با بهترین ها در سال ۲۰۱۲ (از دید این وبسایت) آشنا می شوید. آیا شما هم تجربه انجام این بازی های را داشته اید ؟ اگر جواب مثبت است از تجربه خود در این زمینه بگوئید .

Best Action/Adventure Game

Hitman Absolution

ادامه مطلب ...

لومیا 505 نوکیا رسما معرفی شد

هفته گذشته بود که خبرهایی در مورد یک اسمارت فون جدید نوکیا با نام لومیا ۵۰۵ منتشر شد. حال این اسمارت فون جدید نوکیا رسما معرفی شده است. لومیا ۵۰۵ برای Telcel مکزیک عرضه می شود و دارای یک صفحه نمایش ۳.۷ اینچی از نوع آمولد به همراه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه است. دوربینی در جلو قرار ندارد. فضای ذخیره سازی در این مدل لومیا، ۴ گیگابایت و باتری آن نیز ۱۳۰۰mAh می باشد.

ادامه مطلب ...

رونمایی از تلویزیون 64 اینچی الترااچ دی شارپ

شرکت شارپ از تلویزیون جدید خود که ICC Purios نام دارد رونمایی کرد. این یک تلویزیون ۶۴ اینچی الترا اچ دی است که قرار است از فوریه سال آینده عرضه شود و تنها ۳۱.۰۰۰ دلار قیمت دارد. تلویزیون ICC Purios اولین تلویزیون الترا اچ دی THX-Certified دنیاست و رزولوشن آن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل می باشد.

ICC Purios شرکت شارپ در واقع پاسخ این شرکت به تلویزیون های الترا اچ دی ۸۴ اینچی سونی و مدل مشابه ۵۵ اینچی توشیبا است، تلویزیون هایی که به ترتیب ۲۵.۰۰۰ و ۹.۰۰۰ دلار قیمت دارند.

Consumer Electronics Association (انجمن دستگاههای الکترونیکی مصرفی) مدتی پیش نام ۴K را به Ultra High Definition (الترا اچ دی) تغییر داده است و برای داشتن عنوان UHD، یک تلویزیون می بایست حداقل دارای رزولوشن ۳۸۴۰ پیکسل افقی و ۲۱۶۰ پیکسل عمودی باشد. جای شکی نیست که در رویداد CES 2013 می بایست منتظر تلویزیون های UHD جدیدی باشیم. نظر شما در مورد این محصول شارپ چیست؟

ادامه مطلب ...

10 تبلت با بیشترین عمر باتری

یکی از مهمترین بخش های محصولات الکترونیکی، باتری دستگاه میباشد. اینکه باتری مورد نظر چقدر ظرفیت دارد، تا چه مدت دوام میآورد و حتی نوع شرکت سازنده، همگی مسائلی هستند که بسیاری از خریداران در هنگام خرید یک محصول الکترونیکی به آنها توجه میکنند و البته این موضوع ممکن است برای بسیاری هم بی اهمیت باشد. تبلت ها نیز به عنوان یکی از پرفروشترین محصولات الکترونیکی از این قضیه مستثنی نیستند. وبسایت laptopmag لیست ۱۰ تبلت که دارای بهترین باتری (بیشترین عمر باتری) هستند را منتشر کرد که در ادامه با آنها آشنا می شوید.

Apple iPad 4th Generation

Apple-iPad-4th-Generation


ادامه مطلب ...

رنگ مورد علاقه شما برای یک اسمارتفون کدام است؟

معمولا مردم در هنگام خرید یا انتخاب یک اسمارت فون ویژگی های مختلفی از جمله ویژگی های سخت افزاری ( نوع دوربین، نوع پردازنده، میزان حافظه داخلی و …) و ویژگی های نرم افزاری (مانند نوع سیستم عامل) را مورد توجه قرار می دهند که البته کار بسیار درستی است، اما جدا از این ویژگی ها، مشخصات ظاهری یک اسمارت فون هم می تواند در انتخاب بسیار تاثیرگذار باشد. رنگ یک دستگاه هم جز ویژگی های ظاهری آن به حساب می اید. آیا تاکنون با خود فکر کرده اید که چه رنگی را بیشتر می پسندید (در مورد اسمارت فونها). اگر هنگام انتخاب یک تلفن همراه هوشمند رنگ های مختلفی در اختیارتان باشد، کدام رنگ را انتخاب می کنید؟ دلیلتان برای این انتخاب چیست؟

ضمنا وبسایت فون آرنا این نظر سنجی را برگزار کرده که میتوانید نتایج را اینجا مشاهده نمایید.

ادامه مطلب ...