هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی 3 دوربین جدید سامسونگ مجهز به Wifi


شرکت سامسونگ ۳ دوربین دیجیتالی مجهز به WiF خود را به نمایش گذاشت. دوربین های NX20, NX210 و NX1000 دارای سنسورهای ۲۰.۳ مگاپیکسلی APS-C CMOS هستند و دارای این قابلیت می باشند که تصاویر را بصورت بی سیم برروی کامپیوتر، شبکه های اجتماعی و سرویس های کلود منتقل نمایند. این دوربین های میرورلس قابلیت فیلمبرداری با کیفیت Full HD 1080p را خواهند داشت و ISO آنها از ۱۰۰ تا ۱۲۸۰۰ می باشد.

مدل NX20 یک دوربین با استایل DSLR است که دارای صفحه نمایش شفاف ۳ اینچی AMOLED به همراه یک مفصل گرداننده می باشد. در مدل NX210 یک صفحه نمایش ۳ اینچی VGA AMOLED وجود دارد. مدل NX1000 ارزان ترین مدل در بین این ۳ مدل دوربین می باشد که دارای یک LCD با اندازه ۳ اینچ است.

این دوربین ها دارای شاترهایی با سرعت بالا می باشند مثلا مدل NX20 دارای سرعت شاتر ۱/۸۰۰۰ ثانیه می باشد. دوربین سامسونگ مدل NX20 دارای قیمتی ۱۰۹۹ دلاری، مدل NX210 دارای قیمتی ۸۹۹ دلاری به همراه یک لنز ۱۸-۵۵mm و مدل NX1000 دارای قیمتی ۵۹۹ پوندی به همراه لنز ۲۰-۵۰mm می باشد.

ادامه مطلب ...

معرفی سری جدید PCهای Digital Storm


Digital Storm امروز مدل های جدیدی از سیستم های پی سی مخصوص بازی خود را معرفی نمود. این سیستم های جدید که Marauder نام دارند از مدلی که دارای قیمت ۷۹۹ دلاری است شروع میشود که با این مبلغ، شما یک پی سی با سی پی یو ۳.۶ گیگاهرتزی AMD FX-4100، گرافیک Radeon HD 7750 و رم ۸ گیگابایتی Corsair Vengance در اختیار خواهید داشت.

ادامه مطلب ...

عرضه اولین اسمارت فون با پردازنده اینتل


مدیر عامل شرکت اینتل Paul Otellin اعلام کرد که اولین اسمارت فون Atom این شرکت تا انتهای این هفته معرفی خواهد شد. البته این خبر زیاد عجیبی نیست چرا که شرکت هندی LAVA قبلا اعلام کرده بود که قرار است اسمارت فون اندرویدی آنها که از پردازشگر Atom اینتل بهره می برد و دارای نام Xolo X900 می باشد را فردا (۱۹ آوریل) در هند عرضه نماید.

اگر شما با مشخصات این محصول جدید آشنا نیستید، این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی ۴.۰۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل (۲۹۵ PPI)، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت به همراه فلاش و با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰P، یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو، ۱ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، قابلیت ارتباطی HSPA+، خروجی HDMI و قابلیت پشتیبانی از NFC می باشد. سیستم عامل قرار داده شده برروی آن نیز اندروید ۲.۳ است.

Xolo X900 از پروسسور تک هسته ای ۱.۶ گیگاهرتزی اینتل Atom Z2460 بهره می برد. این پروسسور براساس معماری x86 اینتل ساخته شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول در دست نیست ولی می توان حدس زد که این اسمارت فون برای نسخه unlocked خود قیمتی در حدود ۵۰۰ دلار داشته باشد. متاسفانه علاقمندان به این اسمارت فون که در کشورهای دیگر زندگی می کنند می بایست مدتی صبر کنند. حتی Lenovo K800 اسمارت فون دیگری که از پردازشگر اینتل استفاده می کند فقط در چین عرضه خواهد شد.

آپدیت:

این اسمارت فون امروز ۱۹ آوریل ۲۰۱۲ معرفی شد. قیمت این اسمارت فون حدود ۴۲۳ دلار تعیین شده است.

دوربین جدید سینمایی Blackmagic


اگر آماده این موضوع هستید که بخواهید سطح کیفیت تهیه و تولید فیلم در سینما را وارد کار خود کنید، احتمالا طراحی جدید Blackmagic در مورد دوربین های سینما که امروز در نمایشگاه NAB 2012 معرفی و به نمایش گذاشته شد را دوست خواهید داشت. این دوربین که انقلابی دیجیتالی در صنعت دوربین های سینما می باشد دارای سنسوری با رزولوشن بالای ۲.۵K می باشد و به همراه این مشخصه، ویژگی های خوب و تاثیرگذار دیگری خواهد داشت و این در حالی است که قیمت آن ۲۹۹۵ دلار تعیین شده است.

کاملا بدیهی است که این یک دوربین معمولی نیست و این دوربین به گونه ای طراحی شده تا بالاترین کیفیت را در تولید فیلم در اختیار کاربر قرار دهد. در این دوربین برای ذخیره سازی از یک رکوردر SSD با پهنای باند بالا استفاده میشود. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به سازگاری این دوربین با لنزهای EF و ZE و وجود ال سی دی تاچ اسکرین اشاره کرد. کلیه سخت افزارهای مورد استفاده در این دوربین در یک محفظه با طراحی بسیار زیبا قرار داده شده اند.

همچنین به همراه این دوربین نسخه کامل نرم افزار DaVinci Resolve برای سیستم عامل های Mac™ و Windows™ عرضه می شود که با استفاده از آن شما می توانید در بالاترین سطح به انجام کار خود بپردازید و بهترین نتایج را بگیرید. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید در این دوربین انواع و اقسام پورتها برای راحتی کار کاربر قرار داده شده است.

ادامه مطلب ...

معرفی ۱۰ بازی برتر به انتخاب وب‌سایت Gamespot

اگر قصد خرید بازی کامپیوتری جدید برای این آخر هفته را دارید، نگاهی به این ۱۰ بازی برتر به انتخاب وب‌سایت Gamespot بیندازید.

Gamespot از وب‌سایت‌های تخصصی بازی، در فهرستی بهترین بازی‌های شش ماه گذشته برای کامپیوترهای شخصی را منتشر کرده‌است.

Mass Effect 3

یک بازی اکشن Role Playing از شرکت الکترونیک آرتز؛ داستان و کنترل‌های بازی حتماً چشمتان را می‌گیرد

ادامه مطلب ...

افزایش خلاقیت با پیشرفتی شگرف با Galaxy Note 10.1!

در Galaxy note 10.1 تماشای محتوای تدریس بصورت ویدئوی Live Stream، قابلیت ارائه نظر و کامنت‌گذاری در لحظه برای دانشجویان توسط S Note فراهم می‌شود.

در خلال کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون، شرکت سامسونگ با معرفی Galaxy Note ۱۰.۱ تجربه Galaxy Note این شرکت را در جنبه‌های متعددی از جمله رویکردهای آموزشی، بهره‌وری و افزایش خلاقیت با پیشرفت شگرفی روبرو ساخت.

در صفحه‌نمایش بزرگ Galaxy Note ۱۰.۱ با عملکرد دوگانه موسوم به multi-screen بهینه‌سازی فوق‌العاده‌ای در تقسیم فضا بین کاربری‌های مختلف سرگرمی و کار صورت می‌پذیرد؛ با این قابلیت امکان انجام یک Multitasking واقعی با در کنار هم قرار دادن صفحات وب، ویدئوها و یا دیگر اپلیکیشن‌ها در کنار یکدیگر در یک صفحه در حین نوشتن متن یا کشیدن یک طرح در همان صفحه امکان‌پذیر است.

S Note از جمله ابزارهای ارائه شده به همراه Galaxy Note ۱۰.۱ است که به کمک آن ترکیب نوشته‌ها و طرح‌های گوناگون با محتوای وب، تصاویر و یا دیگر گزینه‌های دیجیتال برای ساخت یک Storyboard دلخواه بصورت کاملا آزادانه صورت می‌پذیرد.

پشتیبانی از تمپلت‌های متفاوت در موقعیت‌های گوناگون وبهینه‌سازی طراح‌های هندسی کشیده شده با دست با کمک عملکرد Shape Match از جمله دیگر نکات مثبت قابل ذکر در این قسمت است.

ادامه مطلب ...

چه طور برنامه‌های اندرویدی را روی دستگاه‌های خانگی اجرا کنیم

در حال حاضر سیستم عامل اندروید یکی از سیستم‌های عامل‌ محبوب در دستگاه‌های هوشمند است.این سیستم عامل که به صورت متن باز توسط گوگل توسعه داده می‌شود، از محبوبیت خاصی در بین استفاده‌کنندگان دستگاه‌های همراه مانند موبایل و تبلت‌ها برخوردار است.

همین محبوبیت باعث شده‌است که توسعه دهندگان برنامه‌های متعدد و متنوعی را برای این سیستم عامل در نظر بگیرند.

در حال حاضر تعداد برنامه‌های موجود در Android Market از مرز ۵۰۰ هزار برنامه گذشته‌، البته برنامه‌های متعددی نیز توسعه ‌داده شده ‌است که در Android Market‌موجود نیست.

یکی از دلایل محبوبیت این سیستم‌عامل متن باز بودن آن است و این که کمپانی‌های سازنده‌ دستگاه‌های همراه با سفارشی کردن یک نسخه از اندروید، می توانند آن را روی دستگاه خود نصب کنند .

ادامه مطلب ...