هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

فروش 52 میلیون آیفون در طول سه ماهه چهارم

هفته قبل شایعاتی در مورد کم شدن سفارشات آیفون ۵ بدلیل کم بودن تقاضای بازار برای این اسمارت فون بگوش می رسید، شایعات و خبرهایی که حتی برروی ارزش سهام شرکت اپل هم تاثیرگذار بود، اما به نظر می رسد که این خبرها ممکن است درست نباشد.

به گفته یک تحلیلگر، شرکت اپل حدود ۵۲ میلیون اسمارت فون آیفون در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ عرضه کرده است. در حالیکه محصولات اصلی این شرکت مانند آیفون و آیپد همچنان فروش قدرتمندی دارند، تنها بعضی از محصولات خاص این شرکت ممکن است دچار افت مقطعی در فروش شده باشند.

از این میان حدود ۳۵ میلیون از آیفون های بفروش رفته، آیفون ۵ بوده است و این درحالیست که آیفون ۴اس و آیفون ۴ به ترتیب ۹.۵ و ۷.۳ میلیون واحد فروش داشته اند. این ۵۲ میلیون آیفون حدود ۹۳ درصد رشد نسبت به سه ماهه سوم سال (به دلیل تقاضای بالا) و حدود ۴۱ درصد رشد نسبت به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ را نشان میدهد که آماری قابل توجه به حساب می آید.

ادامه مطلب ...

رونمایی شورلت 2014 Corvette C7 در نمایشگاه اتومبیل دیترویت

پس از مدت ها حدس و گمان و شایعات گوناگون، بالاخره کارخانه اتومبیل سازی شورلت از محصول ۲۰۱۴ خود با نام Corvette C7 و نام مستعار Stingray رونمایی کرد. همان طور که انتظار می رفت، در این نسل طراحی داخلی و بیرونی به طور کامل مورد بازبینی قرار گرفته است. اما شورلت همچنان به همان طراحی صاف و یکدست خود که شامل بینی کشیده و دم کوتاه است، وفادار مانده. 

از نظر زیبایی شناسی، شورلت بزرگترین تغییر را از سال ۱۹۹۷ و عرضه C5، در اتومبیل های سری کوروت خود به وجود آورده است. مطمئنا این ماشین جدید هنوز یک Corvette است، اما شورلت در مدل جدید به برخی تغییرات مهم و عظیم دست زده. چراغ ها و پنجره جلو کاملا جدید و تازه هستند. چراغ های عقب هم کمی بیشتر به سمت و سوی دایره ای شدن رفته اند و شباهت بیشتری به Camaro پیدا کرده اند. 

ادامه مطلب ...

هدفون پــاور بیتس

info
قیمت: 19,500 تومان

هدفون پــاور بیتس

با پخش صدای فوق العاده با کیفیت

پرفروش ترین هدفون جـــــهان

هدفون جدید ویژه ورزشکاران با کیفیت فوق العاده

دارای فیش 3.5 میلی بری اتصال به انواع گوشی، تبلت، کامپیوتر و . ..

کیفیت بالای صدای هدفون پاور بیتس

قیمت مناسب

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 19.500 تـومان

ادامه مطلب ...

مینی کیبورد و موس بیسیم طرح اپل

info
قیمت: 69,000 تومان

مینی کیبورد و موس بیسیم طرح اپل

کوچک و زیبا در عین حال کیفیت بالا

اتصال فقط از طریق یک بلوتوث بند انگشتی

دارای حروف فارسی و محافظ ژله ای صفحه

مینی کیبورد و موس بیسیم طرح اپل

قیمت فروش ویژه این محصول فقط 69000 تومانخرید پ

ادامه مطلب ...

نسخه CS2 فتوشاپ ادوبی به طور رایگان عرضه شد!

 نرم‌افزار فتوشاپ بی‌شک پیشتاز بلامنازع بازار نرم‌افزارهای ویرایش تصاویر است. با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی از خطوط، اشکال و منحنی‌ها استفاده کنید و طرح‌هایی فاخر پدید آورید، ضمن اینکه استفاده و پشتیبانی از این برنامه در سراسر دنیا به طور گسترده‌ای انجام می‌پذیرد.

 این پشتیبانی شامل افزونه‌های این نرم افزار هم می‌شود، حتی نسخه‌های قدیمی‌تر این نرم‌افزار همچنان توسط کاربران زیادی درسراسر دنیا استفاده می‌شوند و هرساله شرکت Adobe این پشتیبانی را ادامه می‌دهد و نسخه‌های جدید این نرم‌افزار را نیز به بازار عرضه می‌کند.

 Free-Adobe-Photoshop-CS2

اما در کنار اینکه قیمت این محصول کمی بالاست و بعضی کاربران ترجیح می‌دهند از جایگزین‌های که قیمت پایینتری دارند استفاده کنند در کشورمان اکثرا نسخه‌های موسوم به نسخه غیرقانونی و کرک شده در بازار موجود است که گاهاً مشکلات خاص خود را دارد

ادامه مطلب ...

iPhone 5 مقام اول استفاده از اینترنت را بدست آورد

iphone-5-thumb

 منطقی به نظر می رسد که با توجه به ساختار و کارایی تبلت ها، استفاده آنها را در مصرف داده و اینترنت از گوشی های هوشمند بیشتر بدانیم و به همین دلیل مصرف باتری بیشتری داشته باشند. ولی گویا این تصور منطقی تا حدی اشتباه است!

تحقیقات جدید نشان می دهد که بر خلاف تصور این گوشی های هوشمند هستند که آمار استفاده آنها در مصرف دیتا را از تبلت ها ربوده اند. این تحقیق نشان می دهد که علاقه کاربران به استفاده از اینترنت و انتقال داده در آن با بزرگ شدن یا کوچک شدن صفحه نمایش ارتباط مستقیم ندارد.

بر اساس بررسی های انجام شده گوشی هوشمند جدید iPhone 5 بیشترین آمار دانلود داده را در بین تمام گوشی های هوشمند و البته تبلت ها داشته است. در این بین Samsung Galaxy S3 مقام اول را در ارسال داده داشته است.

ادامه مطلب ...

معرفی محصولات جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم

اپل در سال گذشته میلادی محصولات مختلفی همچون دو تبلت، نوت بوک و آیفون جدید معرفی و عرضه کرد. اکنون باید ببینیم این کمپانی پیشرو، در سال جدید چه محصولاتی را عرضه می کند.

کارشناسان وب سایت پیپر جفری در تحلیل خود محصولاتی را نام برده اند که چندان مهم و برجسته نیستند. اما می توانند پایه گذار خط تولید جدیدی برای شرکت اپل باشند.

رادیو اپل، مارس ۲۰۱۳

شایعات تولید رادیو اپل از اکتبر سال گذشته میلادی بر سر زبان ها افتاد. به همین دلیل، خبر عرضه این محصول در اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی چندان جای تعجب ندارد. این سرویس رایگان – که می تواند از طریق آگهی پول به دست بیاورد – احتمالا بخشی از آی تیونز و رقیب بزرگی برای پاندورا خواهد بود. درست یک روز پس از اعلام گزارش بلومبرگ نیوز از احتمال عرضه رادیو اپل در ماه اکتبر، سهام پاندورا ۱۲ درصد کاهش پیدا کرد. تحلیل گران پیپر معتقدند، رادیو اپل همراه با محصول دیگری در ماه مارس امسال عرضه خواهد شد.

ed689af9-4919-42af-84d7-a23b6a7899c5_appleradio

ادامه مطلب ...