هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

Alienware Aurora R4 رایانه ای مخصوص بازی خورها


اگر فکر کرده اید که با عرضه شدن نت بوک ها و الترا بوک ها ، تقاضا برای رایانه های خانگی کاهش یافته ، اشتباه می کنید . شرکت Dell که یکی از راه های درآمدی اون فروش رایانه های خانگی می باشد ، از جدیدترین رایانه خانگی خودش رونمایی کرد . Alienware Aurora R4 جدیدترین محصول Dell ، مخصوص بازی خور ها و علاقه مندان کارهای گرافیکی می باشد .  این رایانه با داشتن کارت گرافیک AMD CrossFireX dual از پس هر بازی و کار گرافیکی بر خواهد آمد .

Dell به این توان گرافیکی هم بسنده نکرده و شما می تونید یک کارت گرافیک تا ۲ گیگا بایت GDDR5 به این رایانه اضافه کنید . همچنین این رایانه تا ۱۶GB حافظه RAM DDR3 را می تواند ساپورت کند . بر روی این رایانه از پردازنده قدرتمند Intel Core i7 six core استفاده شده است . کارت صدای Creative SoundBlaster X-FI ، درایو Blu-Ray از دیگر مشخصات این رایانه خانگی شرکت Dell  می باشد 

اشتراک راحت اطلاعات با Transcend Wi-Fi StoreJet Cloud


شرکت تایوانی  Transcend Information Inc  از هارد درایو  ذخیره سازی بصورت ابری خودش ، رونمایی کرد . با این هارد بوسیله Wi-Fi میتوانید اطلاعات رو روی اون بریزید یا از اون بخونید . این هارد برای گجت های شرکت اپل در دو ظرفیت ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه شده است . این هارد می تواند به طور همزمان به ۵ گجت همزمان فایل ارائه بدهد .  با یکبار شارژ کامل این هارد ، می تونید تا ۶ ساعت از اون استفاده کنید . نحوه دسترسی به این هارد از طریق مرورگر موبایل ها ، تبلت ها و لپ تاپ ها امکان پذیر می باشد. قیمت Transcend StoreJet Cloud در مدل ۳۲ گیگابایتی ، ۱۶۹ دلار و ۶۴ گیگابایتی ۲۹۹ دلار می باشد .

توشیبا فلش درایوهای سریع با سرعت ۲۲۰ مگابایت در ثانیه عرض کرد

کمپانی ژاپنی Toshiba در هفته ی جاری فلش درایوهای جدیدی با پروت USB 3.0 عرضه کرد. نام این سری TransMemory-EX است. قرار است در ماه فوریه ۲۰۱۲ یعنی حدود ۳ ماه دیگر این محصولات روانه ی بازار شوند. سرعت خواندن و نوشتن این فلش های بسیار سریع به ترتیب ۲۲۰ مگابایت در قانیه و ۹۴ مگابایت در ثانیه است. زمانی که آن را به پورت USB 2.0 وصل کنید، ارقام مذکور به ترتیب ۳۴ و ۳۰ مگابایت بر ثانیه می شود.

 

در این فلش های سریع از کنترلر کم مصرف برای پورت USB استفاده شده است، ابعاد محصول ۶۸٫۸ در ۲۱ در ۱۰۵ میلی متر می باشد. این سری در ظرفیت های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت موجود است.

در مودر قیمت خبر خاصی از کمپانی توشیبا منتشر نشده ولی برخی گزارشات حاکی از آن است که قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی حدود ۱۰۲ دلار آمریکا و قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی نیز ۱۵۰ دلار است.

نرم افزار شب یلدا آیفون در iTunes

یلدا شب گرد هم آمدن است و مهمانی، برای کوتاه تر شدن شبی بلند که آغاز سرمای زمستان است.

ولین اپلیکیشن مناسبتی یلدا در ایتونز، برای مهمانی امشب تهیه شده است و شامل دستور تهیه غذا (رسپی) منحصر به فرد با قلمی روان می باشد. شایان ذکر است تمامی غذاهای تست شده است و دارای عکس اختصاصی می باشد.

ولی پیشاپیش می توان گفت که تمام این منو مختص یلدا و شبهای باقیمانده از زمستان است که با توجه به سمبل یلدا یعنی انار تهیه شده است برای غافلگیر کردن مهمانهای این شب، این مجموعه شامل موارد ذیل است :

یک عصرانه سبک اناری به همراه یک نوشیدنی گرم

پیشنهاد ویژه سر آشپز برای شام (اجیل پلو)

یک دسر اناری

دو نوشیدنی ،یکی با طعم انار و یکی هندوانه ای اولی کمی رسمی است و دومی رژیمی تر است.

این نرم افزار با طراحی زیبا، محیط گرافیکی دل پذیر و موسیقی متن، به قیمت ۱٫۹۹ دلار در ایتونز در دسترس خریداران می باشد.

Core i5-2550k؛ جدیدترین پردازنده شرکت اینتل

شرکت اینتل با ارائه یک پردازنده جدید، قصد توسعه پردازنده‌های ضریب باز خود برای اورکلاکرها را دارد.

 محصول جدید که با نام Core i5-2550K به بازار ارائه می‌شود چهارمین پردازنده اینتل با ضریب باز در رده پردازنده‌های سندی بریج است که در فرکانس ۳٫۴۰ گیگاهرتز فعالیت می‌کند.

این پردازنده دارای ۲۵۶ کیلوبایت حافظه نهان L2 برای هر هسته و ۶ مگابایت از نوع L3 در مجموع چهار هسته است که در نهایت میزان حافظه نهان آن به ۸ مگابایت می‌رسد.

استفاده از کنترلر حافظه DDR3 دوکاناله، پردازنده‌گرافیکی مجتمع HD3000 اینتل و حداکثر توان مصرفی ۹۵ وات از دیگر مشخصات ۲۵۵۰K است.

در بخش قیمت، این پردازنده با قیمت ۲۳۹ تا ۲۴۹ دلار، از ۲۵۰۰K گران‌تر بوده و تنها رقیبش از لحاظ قیمتی، پردازنده FX8150 شرکت AMD خواهد بود.

نمایش گوگل ارث روی ۴۸ مانیتور

گوگل مدتی است که از فناوری و تکنیک جالبی برای نمایش Google Earth استفاده می‌کند.

 در این فناوری، که Liquid Galaxy نامیده می‌شود،با استفاده از چند کامپیوتر، تصویر بزرگ و با وضوح بالا از گوگل ارث روی چند صفحه نمایش، نمایش داده می‌شود.

نخستین بار در سال ۲۰۰۹، از این فناوری رونمایی شد، در ان موقع گوگل ارث روی ۸ مانیتور به نمایش درآمد. جالب است که بدانید این فناوری در ۲۰ درصد وقت آزادی که هر کارمند گوگل برای خلاقیت و پروژه‌های جانبی در اختیار دارد، ایجاد شد.

از آن زمان تا به حال، ده‌ها پروژه Liquid Galaxy در نقاط مختلف دنیا ایجاد شده است.

در یکی از پروژه‌های تازه، به درخواست مرکز معماری و شهرسازی پاریس که در نظر داشت نمایی تأثیرگذار و تعاملی از شهر پاریس و ساختمان‌هایش در سال ۲۰۲۰ ارائه دهند، گوگل ارث روی ۴۸ مانیتور با وسعت کلی ۴۰ متر مربع به نمایش درمی‌آید!

ادامه مطلب ...

آیس کریم ساندویچ گوگل هم صاحب فلش پلیر شد

شرکت ادوب، آخرین افزونه مرورگر تلفن همراهش را برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های آندرویدی رونمایی کرد.

 فلش‌پلیر ۱۱،۱ از پلت‌فرم آیس کریم سندویچ گوگل پشتیبانی می‌کند.

نرم‌افزار فلش تلفن همراه از سوی ادوب به آندروید ۴٫۰ “آیس کریم سندویچ” گوگل ارائه شده و چندرسانه‌یی‌ها مانند ویدئو و بازی‌ها را در تلفن هوشمند گالکسی نکسوس فعال می‌کند.