هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Gear را در ۵ رنگ معرفی می کند


وقتی یک موج خبری از طرف رسانه های نزدیک به شرکت های تکنولوژیک راه می افتد دیگر صحیح نیست که با شک از مسائل حرف بزنیم. با این حال جانب احتیاط را رعایت می کنیم.


سم موبایل که پایگاه انتشار خبرهای غیررسمی سامسونگ است در خبری انحصاری مدعی شده که ساعت هوشمند Galaxy Gear در ۵ رنگ از جمله سفید طلایی به بازار خواهد آمد.

هر چند سامسونگ عادت دارد بعد از چند ماه رنگ های جدیدی برای محصولاتش معرفی کند و به این شکل به آنها تنوع ببخشد، اما فعلا این ۵ رنگ را داشته باشید:
سفید
مشکی
خاکستری
نارنجی 
سفید طلایی (رنگ مخصوص)
شاید روز ۱۳ شهریور، زمان مهمی برای سامسونگ باشد و در کنار معرفی گلکسی نوت ۳ شاهد رونمایی از گلکسی گیر هم باشیم.

معرفی ساعت هوشمند زودتر از رقبا می تواند شروعی باشد برای پیشرویی سامسونگ در قلمروی محصولات جدید. اما باید صبر کرد و این ساعت را با تمام قابلیت های اش در مقام عمل هم دید. 

بازی استثنائی و فوق العاده جذاب Asphalt 8


اگر از علاقه مندان به ماشین بازی باشید، قطعا تا به حال نام بازی های Asphalt را شنیده اید. بازی هایی با گرافیک فوق العاده، که با هیجان کم نظیری مخاطب را مجذوب خود می کند. اکنون کمپانی Gameloft به عنوان سازنده این بازی و یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده بازی موبایل در دنیا، Asphalt 8 را جهت دانلود در اختیار کاربران قرار داده است.

در ادامه مطلب با توضیحات، تصاویر از این بازی همراه ملورین باشید.
 
ادامه مطلب ...

مراسم معرفی محصولات Acer در ایران

شرکت سازگار ارقام را می توان یکی از قدیمی ترین فعالان حوزه تکنولوژی در ایران دانست. این شرکت در سال ۱۳۶۹ تاسیس شده و توانسته نام خود را به عنوان یکی از عرضه کنندگان برجسته برندهای معتبر جهانی در ایران جا بیاندازد.


شب گذشته هتل سیمرغ تهران طی مراسمی، شاهد معرفی محصولات جدید Acer بود که از طریق گارانتی این شرکت قرار است در ایران عرضه شوند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با تبلت ها و لپتاپ های ایسر آشنا شوید و بیشتر در جریان آنچه که در این همایش گذشت، قرار گیرید. 

ادامه مطلب ...

طرح های مفهومی جدید از ساعت هوشمند اپل


ساعت اپل شاید یکی از جذابترین شایعاتی باشد که در چند اخیر توجه علاقه مندان به تکنولوژی را به خود جلب کرده. هنوز هیچ طرح و مشخصاتی از این محصول لو نرفته، اما اخیرا تعدای از طراحان و مهندسان IT دور هم گرد آمده اند و تصور خود از این دستگاه را در قالب طرحی مفهومی ارائه داده اند.

تا به امروز شاهد طرح های مفهومی متعددی برای ساعت هوشمند اپل بودیم، اما نتیجه کار این گروه ایتالیایی با همه آنان متفاوت است. این مهندسین جوان حتی نمونه هایی اولیه از طرح خود را نیز تولید کرده اند تا علاوه بر ظاهر دستگاه، بتوانند ارگونومی آن را نیز مورد بررسی قرار دهند.
 
ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه جدید و دیدنی “عقاید یک آکتور سینما”


کارگردان: منیژه حکمت | ژانر: سرگرمی

فرمت: MP4 | محدوده حجمی: ۱۶۰ مگابایت

سال تولید: ۱۳۹۲ | مدت زمان: ۹۲ دقیقه |تعداد قسمت: ۲۶

خلاصه داستان:
این مجموعه شامل گفت‌وگوهای بازیگران مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر، درباره‌ی زندگی خصوصی و کارهای هنری آنان با یکدیگر است.
گفت‌وگوهای این مجموعه در فضایی متفاوت انجام شده و مخاطبان با مشاهده این مجموعه پاسخ بسیاری از سوالات خود، درباره شرایط زندگی و عقاید هنرمندان را پیدا می‌کنند.

بازیگران:
رضا عطاران، سیامک انصاری، هانیه توسلی، امیر جعفری، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، رضا یزدانی، ساره بیات، گروه پالت، بابک حمیدیان، فرهاد آییش، بهناز جعفری، مرتضی احمدی، رضا کیانیان، امید روحانی، سروش صحت، لیلی رشیدی، برزو ارجمند، محسن تنابنده، پانته‌آ بهرام، بهاره رهنما، بهنام تشکر، شقایق دهقان، محمدرضا هدایتی، الیکا عبدالرزاقی، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، ویشکا آسایش و سحر دولتشاهی

 

ادامه مطلب ...

دانلود مستند آئودی ابرکارخانه ها دوبله فارسی Megafactories Audi


دانلود مستند آئودی دوبله فارسی

دانلود مستند دوبله فارسی ابرکارخانه‌ ها آئودی Megafactories Audi

 

نام مستند : National Geographic – Megafactories Audi
مدت زمان : ۴۷ دقیقه
حجم : ۳۴۶ مگابایت
کیفیت : HD 720p ، MKV
زبان : فارسی

 

امروز یکی دیگر از سری مستند های محبوب ابرکارخانه ها با نام مستند آئودی Megafactories Audi را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید.این مستند در مورد کمپانی بزرگ Audi و اتومبیل های لوکس و بسیار زیبای این شرکت می باشد. آئودی، ‏ شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور مستقر می‌باشند، تولید می‌نماید.شرکت خودروسازی آئودی نیز چون دیگر خودروسازان اروپایی پیشینه‌ای طولانی دارد و بیش از یک قرن پیش توسط آگوست هورش در سال ۱۸۹۹ به وجود آمد، که این شرکت ابتدا نامش هورش کمپانی بود و سال ۱۹۰۱ اولین خودروی خود را به کمک ۱۵ کارگرش تولید کرد!

نام این شرکت از فامیل بنیانگذارش، اوگوست هورش گرفته شده است. هورش به معنی «شنیدن» در لاتین آئودی است. شعار این شرکت Vorsprung durch Technik به معنی «پیشرفت به وسیله تکنولوژی» است. آئودی در آمریکا شعار Truth in Engineering را استفاده می‌کند که در فارسی «حقیقت در مهندسی‌» ترجمه می‌شود.

درمستند آئودی نشنال جئوگرافیک با اتومبیل R8 ابرکارخانه Audi در Neckarsulm بیشتر آشنا خواهید شد . هم اکنون می توانید مستند آئودی ابرکارخانه ها دوبله فارسی Megafactories Audi را به طور رایگان و مستقیم از ملورین دریافت کنید.

 

برای دانلود مستند به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

ادامه مطلب ...