هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC

وقایعِ BO3 چهل سال بعد از BO2 اتفاق می‌افتد و در این بین شما شاهد این هستید که روبات‌های کوچکِ نسخه‌ی قبلی، تبدیل به چه هیولاهایی شده‌اند! گیم‌پلی بازی به لطف سیستم پریدن‌های AW بی‌شباهت به عناوین تخیلی همانند Crysis نیست و البته بسیار سریع‌تر هم شده است. در طول نمایش‌های بازی شاهد چیزهایی هستید که در نسخه‌های قبلی هم بودند اما در اینجا به شکل متفاوت‌تری گنجانده شده‌اند. همانند مبارزه در زیر آب که مشابه آن در CoD: Ghosts هم وجود داشت و در اینجا هم شما باید به دشمنانی که در مسیرتان در آب قرار می‌گیرند، تیراندازی کنید! همچنین تریارک سعی کرده که گیم‌پلی بازی دارای تخریب‌پذیریِ قابل‌توجهی باشد و در تریلرها شاهد ریزش ساختمان‌ها براثر جنگ هستیم. تغییرات عمده‌ای در سلاح‌های بازی حاصل شده و شما حتی می‌توانید از دست خود به عنوان یک سلاح گرم استفاده کنید و به وسیله‌ی آن دشمنان را آتش بزنید! با این اوصاف می‌توان گفت که شرایط گیم‌پلی بازی دیگر همانند قبل نیست و شما رسما با یک بازیِ علمی تخیلی که بسیاری از تکنولوژی‌های نظامیِ آن فعلا به شکل گسترده کار گرفته نشده، مواجه خواهید شد.

Call of Duty Black Ops III PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳۲.۸گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی Fallout 4 برای PC

داستان، در شهر بوستون واقع در در ایالت ماساچوست و حوالی آن رخ می‌دهد. برای اولین بار در تاریخ سری فال‌اوت، بازی قبل از بمباران اتمی آغاز خواهد شد. در نمایش E3 ما شاهد یک خانواده سه نفره بودیم که در آرامش با هم زندگی می‌کردند. به یکباره صدای آژیر خطر نواخته می‌شود و آن ها به پناهگاه « Vault» شماره ۱۱۱ که به نظر می‌رسد در همان نزدیکی است، می‌روند. در همین هنگام است که ریزش اتمی صورت می‌گیرد. داستان از اینجا کات می‌خورد و به ۲۰۰ سال بعد منتقل می‌شود. دیگر با آن شهر منظم و آباد روبرو نیستیم. تا جایی که چشم کار می‌کند ویرانی و خرابیِ ناشی از بمباران است. داستان اصلی بازی از اینجا آغاز می‌شود. حال دست بازیباز آزاد است تا هرجا که می‌خواهد برود و هرکاری که دوست دارد انجام دهد. دنیایی بیکران و پویا پیش روی اوست. وجود ۱۱۱ هزار خط دیالوگ (مجموع دیالوگ‌های اسکایریم + فال‌اوت ۳) نیز دلیل محکمی بر عظمت بازی است. سازندگان بازی همچنین وجود بیش از ۱۳ هزار خط محاوره برای شخصیت اصلی بازی را نیز تایید کرده‌اند.

Fallout 4 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۹.۵گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Fallout 4 Update v1.1.30-CODEX اضافه شد|

 

Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC

 

ادامه مطلب ...

دنلود سریال معمای شاه

http://srv2.dnupload.com/Pic2/Moamaye-Shah.jpg

ستارگان:جعفر دهقان ، شکرخدا گودرزی ، مژگان ربانی ، داریوش کاردان …
کارگردان:محمدرضا ورزی
موضوع:تاریخی
شبکه:شبکه ۱ سیما
کیفیت و حجمMB 170-320

خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی معمای شاه ، تاریخ معاصر را به تصویر کشیده و داستان آن در خصوص جریانات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در دوره سلطنت محمدرضا پهلوی است. در این مجموعه قرار است به وقایع مهم تاریخی همچون ۱۷ شهریور، کشتار کفن پوشان ورامین، کودتای ۲۸ مرداد، منزل حضرت امام خمینی (ره) در قم، کمیته ی ضد خرابکاری و غیره پرداخته شود. همچنین به بخش هایی از زندگی آیت الله کاشانی، شهید نواب صفوی، شهید مطهری، آیت الله طالقانی و شهید بهشتی نیز پرداخته شده است.

  ادامه مطلب ...