هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی Star 3 و Star 3 Duos سامسونگ

دقیقا یک سال بعد از معرفی سامسونگ استار ۲ ، سامسونگ از نسل بعدی آن نیز پرده برداری کرد . نام آن Samsung Star 3 است و البته نسخه ای از این گوشی با قابلیت استفاده از دو سیم کارت که Star 3 DUOS نام دارد نیز معرفی شده است . این دوگوشی ظاهرا دارای قیمتی مناسب نیز خواهند بود .

SAMSUNG STAR 3





سامسونگ استار ۳ دارای یک صفحه نمایش ۳ اینچی QVGA ، یک دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی ، اسلات microSD و رابط کاربری TouchWiz خواهد بود . در بخش ارتباطی این گوشی دارای ۴ باند EDGE ، بلوتوث ۳.۰ و Wifi می باشد . از دیگر ویژگی های آن نیز میتوان به یک خروجی صدا ۳.۵mm و رادیو اف ام اشاره کرد . شاید مهمترین امکانی که در این گوشی وجود ندارد ، ۳G و GPS می باشد .

هر دو گوشی Star 3 و Star 3 DUOS کاملا گوشی هایی جمع و جور و دارای ابعاد ۱۰۲ در ۵۸ در ۱۱.۵ میلیمتر و وزن تنها ۹۵ گرم هستند . هر دو این گوشی ها در اواخر این ماه برای فروش عرضه خواهند شد ، اما هنوز قیمت دقیقی برای آنها تعیین نشده است .

SAMSUNG STAR 3 DUOS


مشخصات سیستم مورد نیاز Mass Effect 3


اگر شما هم از علاقمندان به انجام بازی Mass Effect 3 برروی پی سی هستید و انجام این بازی برروی PC را به بازی برروی کنسول هایی مانند ایکس باکس ۳۶۰ و یا پلی استیشن ترجیح می دهید ، BioWare به تازگی اطلاعات مربوط به سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز برای انجام این بازی و آن هم در ۲ حال حداقل و توصیه شده منتشر کرده است .

شما نیز می توانید با استفاده از این اطلاعات ، مشاهده کنید که آیا شما نیز قادر به انجام این بازی بوسیله PC خود هستید یا نه . اگر حداقل موارد گفته شده را ندارید و به شدت علاقمند به انجام این بازی هستید ، شما تا ۱۴ فوریه فرصت دارید تا پی سی خود را ارتقا دهید چرا که در این تاریخ نسخه نمایشی این بازی منتشر خواهد شد . همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق این لینک ، اطلاعات بیشتری بدست آورید .

اولین موس بی سیم بدون نیاز به باتری

ماوس جدید جنیوس می تواند لقب یکی از محصولات پرفروش سال ۲۰۱۲ را در اختیار گیرد، دلیل این امر، عدم نیاز به باتری و تعبیه باتری داخلی است.

 این باتری داخلی تنها با سه دقیقه شارژ می تواند یک روز کامل فعالیت کند و خازنهای طلایی DX-ECO می تواند تا ۱۰۰ هزار بار شارژ مورد استفاده قرار گیرد.

شما با خرید این ماوس جادویی، دیگر نیازی به خرید باتری نخواهید داشت و برای افرادی که استفاده طولانی مدت از ماوس های وایرلس دارند، یک صرفه جویی در هزینه خواهد بود (قیمت باتری در برخی کشورها بسیار بالا است).

ماوس DX-ECO در فاصله ۱۵ متر و با استفاده از فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی می تواند به فعالیت بپردازد و همچنین اتصال آن به تجهیزات دیگر از طریق دانگل USB صورت می گیرد

سنسور لیزری دارای دو دقت قابل تغییر از روی ماوس و در دو مقدار ۸۰۰و ۱۶۰۰ نقطه در اینچ است.

یکی از موارد قابل قبول در این محصول، قابلیت قرار گیری دانگل درون ماوس است که حمل و نقل ماوس را بدون نگرانی از گم شدن دانگل (موارد بسیاری از گم شدن دانگل وجود دارد) امکان پذیر می سازد.

علاوه بر کلید تعیین میزان حساسیت سنسور،سه کلید دیگری نیز روی ماوس وجود دارد که یکی از آنها روی ماوس با قابلیت Scroll سریع در مرورگرهای اینترنتی، و دو کلید دیگر در بخش کناری ماوس با قابلیت رفتن به صفحه قبلی و بعدی در صفحات مرورگرها و نرم افزارهایی مانند آفیس تعبیه گردیده اند.

اما یکی از مهمترین نکاتی که می تواند به موفقیت این ماوس کمک کند، قیمت فوق العاده ۳۹٫۹۹ دلاری آن است.

معرفی Alienware X51 غول کوچک دل برای بازی های رایانه ای



اگر طرفدار بازی های کامپیوتری باشید احتمالا با کامپیوتر های سروی Alienware شرکت دل که مخصوص بازی طراحی شده اند آشنا هستید. اما در کنار طراحی عالی و سخت افزار فوق العاده، به یک جیب پر پول هم برای داشتن یکی از آنها نیاز دارید. 

حالا شرکت دل مدل جدیدی از کامپیوترهای رومیزی این سری به نام Alienware X51 را معرفی کرده که کوچک ترین و ارزان ترین کامپیوتر از این خانواده به شمار می رود. اما با این وجود همچنان شما را از خودش راضی می کند.


این کامپیوتر که با قیمت ابتدایی ۶۹۹ دلار وارد بازار می شود با پردازشگر 3.3GHz از نوع Core i3-2120 ارایه می گردد و البته با پرداخت پول بیشتر می توانید آن را ارتقا هم بدهید. کارت گرافیک هم Nvidia GeForce GT545 با یک گیگابایت رم GDDR5 است. و رم کامپیوتر نیز انتخابی از ۴ یا ۸ گیگابایت خواهد بود.



هارد این کامپیوتر ۱ ترابایتی از نوع 7,200rpm است. روی کیس درایو DVD به همراه وای-فای و سیستم صوتی اچ دی ۷ کاناله و ۶ پورت یو اس بی 2.0 و دو پورت یو اس بی 3.0 و پورت های اترنت و HDMI را هم پیدا می کنید. 

سیستم عامل هم نسخه ۶۴ بیتی از ویندوز 7 است که به همراه نرم افزارهای ویژه Alienware ارایه خواهد شد. 

B23E؛ یک لپ تاپ ۱۲٫۵ اینچی پرقدرت از ASUS

اسوس جدیدترین لپ تاپ تجاری خود را با صفحه نمایش ۱۲٫۵ اینچی وارد بازار کرده است.

لپ تاپ B23E-XH71 از سری ASUSPRO B است و از پردازنده چهار هسته ای و قدرتمند Core i7-2620M با  فرکانس ۲٫۷ گیگاهرتز و چهار گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 بهره می برد.

پردازنده گرافیکی مجتمع، کارت شبکه گیگابیتی، WiFi، وبکم دو مگاپیکسلی، هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایتی، نسل سوم بلوتوث، پورت HDMI، کارتخوان پنج در یک و اسلات ExpressCard از دیگر ویژگیهای لپ تاپ جدید اسوس هستند.

بدنه و شاسی لپ تاپ از جنس مگنسیوم-آلومینیوم است و ۱٫۵۵ کیلوگرم وزن دارد. صفحه نمایش ۱۲٫۵ اینچی وضوح تصویری برابر ۷۶۸*۱۳۶۶ را ارائه خواهد داد

این محصول همراه با ویندوز هفت نسخه ۶۴ بیتی  و قیمت ۹۲۲٫۴۳ دلار وارد بازار شده است.

مادربوردهای جدید EliteGroup با پورت SAS

الایت گروپ اولین مادربورد X79 مجهز به پورتهای SAS را معرفی کرد. مادربورد X79R-AX از چیپ ست سری C600 اینتل برای نصب و راه اندازی پورتهای پرسرعت SAS (مستقل از چیپ ست Raid) استفاده کرده است.

 اینتل در نمایشگاه Computex سال گذشته در خصوص پشتیبانی چیپ ست X79 از چیپ ست های مجتمع متعدد سخن گفته بود که قرار است در یک روند مدت دار، توسط سازندگان مادربورد مورد استفاده قرار گیرد.

البته برای استفاده از پورتهای SAS، بایوس مادربورد نیز تغییراتی داشته و میان افزار (Firmware) این محصول با محصولات دیگر مجهز به چیپ ست X79 متفاوت است.

سایر ویژگی های مادربورد X79R-AX مشابه با سایر مادربوردهای X79 این شرکت بوده و به چهار اسلات حافظه رم از نوع DDR3، چهار اسلات PCI برای نصب کارت گرافیک و WiFi مجهز است.