هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تصویر جدید از HTC One تلفن تمام اچ دی

چند روز پیش در مورد پرچمدار ۴.۷ اینچی جدید اچ تی سی به نام HTC One صحبت کرده بودیم و تصویری منتسب به آن منتشر شده بود. حالا امروز تصویر رسمی مدل سیاه رنگ اچ تی سی One در اینترنت منتشر شده است. 

تلفنی که احتمالا چند روز دیگر و در ۱ اسفند رسما معرفی خواهد شد. تا چند وقت پیش این تلفن به نام M7 شناخته می شد اما در نهایت اچ تی سی تصمیم گرفت آن را به نام HTC One وارد بازار کند. تلفنی که دارای تراکم پیکسلی 468 پیکسل بر اینچ است. 

در مورد دیگر مشخصات می دانیم که پردازنده 4 هسته ای کوالکوم با فرکانس 1.7 خواهد بود.در کنار 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی. دوربین هم 13 مگاپیکسلی در عقب و 2 مگاپیکسلی جلو که هر دو ویدیو های فول اچ دی را ثبت می کنند. 

نسخه اندروید نصب شده بر روی این تلفن به طور دقیق مشخص نشده و فقط می دانیم که از نسل 4 یعنی جیلی بیلی خواهد بود. باتری این تلفن در مقایسه با وان ایکس که 1800 میلی آمپر ظرفیت دارد، پیشرفت خوبی را نشان می دهد و ظرفیتش 2300 میلی آمپر است که البته باید دید چطور از پس نمایشگر فول اچ دی تلفن بر می آید. 

در مورد قیمت هم شنیده شده که ۳۰۰ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی و ۲۰۰ دلار برای ۳۲ گیگابایتی به صورت قراردادی با اپراتور خواهد بود.

یک لپ‌تاپ فوق حرفه‌ای برای کاربران ویژه از DELL

شرکت DELL لپ‌تاپی جدید از سری ALIENWARE برای کاربران حرفه‌ای و فوق‌حرفه‌ای به بازار عرضه کرده است.این لپ‌تاپ فوق حرفه‌ای که M17X نام دارد به پردازنده قدرتمند۳rd Generation Intel® Core™ i7-3630QM، سیستم‌عامل Windows® ۷ Ultimate, 64bit و رم ۳۲ گیگابایتی مجهز ست.

awareM17X

 کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم ۲GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 660M یا ۲GB GDDR5 AMD Radeon™ HD 7970M است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۳/۱۷ اینچ از نوع WideFHD 1920 × ۱۰۸۰ ۱۲۰Hz NVIDIA 3D Vision Bundle است.

اسپیکر این لپ‌تاپ هم ۷:۱ کاناله از نوع Digtial Audio out using HDMI out connection or S است. هارد این لپ‌تاپ هم یک ترابایت و اپتیکال درایو آن Slot-Loading Dual Layer Blu-ray Reader (BD-ROM, DVD±RW, CD-RW) است. تجهیز به باتری ۹CELL، وب‌کم ۱/۲ مگاپیکسلی Full HD، چهار پورت USB 3.0، پورت eSATA 3Gb/s و همچنین USB 2.0 Combo port از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ همچنین به کارتخوان با قابلیت پشتیبانی از تمام فرمت‌ها و… نیز مجهز است. قیمت در نظر گرفته شده برای این لپ‌تاپ ۴/۲۶ کیلوگرمی دو هزار و ۷۰۵ دلار است.

ست زیور آلات خاتون

info
قیمت: 39,000 تومان

ست گردنبند، دستبند و گوشواره خاتون اورجینال

عقیق، فیروزه، مروارید سیاه با آویز برنجی،


  ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار


بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید


در بسته بندی اورجینال و شکیل


برای اولین بار در ایران با قیمتی استثنایی

ست بدلیجات خاتون


خـرید پستی >> قیمت فقـط : 39,000 تـومـان
خرید پستی

مشخصات محصول:

 نحوه تولید : دست ساز

مواد خام:  عقیق، فیروزه، مروارید سیاه با آویز برنجی

ثبات رنگ:  100 درصد

بسته بندی ارسال: جعبه زیبای ست جواهرآلات  ویژه هدیه

ادامه مطلب ...

بهترین تبلت‌های مخصوص بازی کدامند؟

تبلت ها دیگر برای خود یَلی شده اند. این دستگاه ها تا چند سال پیش مقوله تقریبا جدیدی بودند که با آمدن آی ‌پد جان تازه گرفتند و به تدریج بازار را قبضه کردند. شاید به نظر برسد که پردازنده و قدرت این کامپیوترهای کوچک آنقدر نیست که پاسخ‌گوی گرافیک و قدرت مورد نیاز بازی ها باشد اما باید بدانید که همه آنها این‌گونه نیستند.

تبلت ها از گوشی های موبایل بزرگ تر و کوچک تر از پانل تلویزیون ‌ها هستند. شاید همین ویژگی آنها را در زمینه بازی تا حدی منحصر به فرد کرده است.

برای آگاهی بیشتر از اینکه کدام تبلت ها برای بازی مناسب هستند با ما همراه باشید.

سامسونگ گلکسی Tab 7.7

tab 7.7

ادامه مطلب ...

چاپ فوری تصاویر گوشی شما با پرینتر جیبی ال جی

تا به حال شده که فکر کنید کاش یک پرینتر جیبی داشتید و عکس های خاطره انگیز جمع دوستانه را به همه حاضران هدیه می دادید؟

 اکنون ال جی با عرضه Pocket Photo در غرفه عظیم خود در CES 2013 به این آرزو جامه عمل پوشانده است. این پرینتر جذاب و کاربردی قرار است در سه رنگ صورتی، نقره ای و نارنجی به بازار بیاید. اگر چه این محصول از سپتامبر گذشته به بازارهای کره جنوبی وارد شده، متاسفانه هنوز خبری از زمان ورود رسمی آن به بازار جهانی نیست

 LG_Pocket_Photo_1_

ادامه مطلب ...

DMC-TS5؛ دوربین ضدآب و ضدضربه برای عکاسان خانگی

 پاناسونیک دوربین جدیدی از سری lumix به بازار عرضه کرده است که تا عمق ۱۲ متر ضدآب و تا ارتفاع دو متر ضدضربه است.

 این دوربین تازه وارد که DMC-TS5 نام دارد یک دوربین کامپکت است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به حسگر CMOS با کیفیت ۱۷/۵مگاپیکسل است.

26-02

ابعاد حسگر این دوربین نیز ۱/۲٫۳ اینچ و معادل ۵۵/۴×۱۷/۶ میلی‌متر است. دوربین مذکور عکس‌هایی با فرمت JPEG (Exif v2.3), 3D: MPO می‌گیرد.

ادامه مطلب ...

جدیدترین اولترابوک گیگابایت معرفی شد

گیگابایت از جدیدترین اولترابوک خود با نام U2442 Extreme رونمایی کرد. گیگابایت ترکیب متنوعی از قطعات را برای اولترابوک جدید خود در نظر گرفته است که شامل موارد زیر می شود:

 37a

کارت گرافیک GT 730M و GT 650M

ضخامت ۱۸٫۵ و ۲۱ میلیمتر به همراه وزن ۱٫۵۹ و ۱٫۶۹ کیلوگرم بر اساس کانفیگ های مختلف

ادامه مطلب ...