هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

نخستین کامپیوتر رومیزی و کیس‌دار جهان مجهز به تراشه NFC معرفی شد

ایسوس نخستین کامپیوتر رومیزی و کیس‌دار جهان مجهز به تراشه NFC را معرفی کرد. این کامپیوتر M70 PC نام دارد و باتوجه به برخورداری از تراشه NFC (ارتباط بی‌سیم در فاصله نزدیک) می‌تواند داده‌های موردنظر را در فاصله‌‌های کوتاه و چندسانتی‌متری بین دیگر دستگاه‌های سازگار با این فناوری به‌اشتراک بگذارد.

Asus_M70_NFC_PC

 گفتنی است شرکت اچ‌پی پیش از ایسوس در ماه ژانویه امسال یک کامپیوتر رومیزی به‌نام HP Spectre One البته از نوع all-in-one (بدون کیس) عرضه کرده‌بود که از تراشه NFC سود می‌برد و از این‌ حیث اولین کامپیوتر رومیزی جهان به مفهوم عام بود که با تراشه NFC روانه بازار می‌شد اما محصول ایسوس نخستین کامپیوتر رومیزی کیس‌دار است که از این فناوری پشتیبانی می‌کند.

اگر چاپگر، اسمارت‌فون، اسپیکر و دیگر دستگاه‌های‌تان از NFC پشتیبانی می‌کنند می‌توانید با قرار دادن آن‌ها در چند سانتی‌متری این کامپیوتر داده‌ها را بین‌شان دادوستد کنید. به گفته ایسوس، با کمک‌ NFC می‌توانید از طریق یک سینی شارژرر سازگار با استاندارد شارژ القایی Qi تجهیزات موبلایل‌تان را شارژ کنید.

ایسوس برای برخورداری هرچه بهتر از فناوری و امکانات آن و ایجاد ارتباط بین این کامپیوتر و دستگاه‌های موبایل یک بسته نرم‌افزاری ویژه به‌نام NFC Express نیز دارد که می‌توان از آن برای لاگین کردن در ویندوز۸ بدون نیاز به وارد کردن گذرواژه، اجرای سریع برنامه‌های برگزیده و بک‌آپ‌گیری از عکس‌ها و ویدئوهای دستگاه‌های آندروئیدی استفاده‌کرد.

از دیگر امکانات این کامپیوتر نرم‌افزار Ai Charger است که بااستفاده از آن می‌توانید تجهیزاتی همچون آی‌فون و آی‌پد را با وصل کردن به درگاه USB 3.0 شارژ کنید. قیمت و تاریخ عرضه M70 PC به بازار هنوز اعلام نشده‌است.

Envy HP؛ لپ تاپی که با حرکت دست کنترل می شود

شرکت HP ماه آینده لپ تاپی به بازار عرضه خواهد کرد که کاربر می تواند با حرکت دست از راه دور آن را کنترل کند.

 در لپ تاپ مدل Envy یک حسگر متعلق به شرکت لیپ موشن تعبیه شده است که انگشت کاربر را در حالی که جلوی صفحه نمایشگر آن حرکت می کند، رهگیری می کند.

اگرچه این حسگر شرکت لیپ موشن به عنوان یک ابزار افزودنی بر روی رایانه ها، قابل دسترسی است اما HP نخستین شرکتی است که آن را درون رایانه های خود تعبیه کرده است.

 HPاین حسگر بسیار کوچک که در زیر صفحه کلید قرار داده شده است از دو دوربین و سه LED فروسرخ برای رهگیری حرکت هر شیئی حتی حرکت یک مداد در دست کاربر استفاده می کند اما این سیستم آن قدر دقیق است که می تواند انگشتان کاربر را شناسایی و رهگیری کند.

لیپ موشن امیدوار است این فناوری روزی راه خود را به تلفن های هوشمند بیابد.

رون کالین معاون ارشد گروه خدمات و مشتریان HP، می گوید شرکت لیپ موشن فناوری باور نکردنی ابداع کرده است که اساسا چگونگی تعامل مشتری با محتوای دیجیتالی را تغییر می دهد.

وی افزود: ما نخستین شرکتی هستیم که این فناوری لیپ موشن را در رایانه های خود تعبیه کرده ایم و همکاری ما با این شرکت یک نمونه از تلاش HP برای عرضه نسل بعدی و ابتکاری تجربیات رایانه ای است.

این لپ تاپ دارای نمایشگر ۱۷٫۳ اینچی است و برای عرضه در بازارهای آمریکا ۱۰۹۵ دلار قیمت گذاری شده است.

باکیفیت‌ترین بازی‌ فروشگاه اپلیکیشن اپل به زودی عرضه می شود

شرکت اپل از گوشی جدید خود به نام ۵S رونمایی کرده‌ که دارای تراشه ۶۴ بیتی A۷ است. بعضی تحلیل‌گران معتقدند این تراشه در نسل بعدی آی‌پد هم استفاده می‌شود که کیفیت بازی‌های آن را چند برابر خواهد کرد.

Infinity-Blade

 یکی از تحلیل گران موسسه KGI Securities معتقد است این تراشه جدید که اولین تراشه ۶۴ بیتی برای تبلت و گوشی‌های هوشمند است در نسخه‌ای جدیدتر به نام A7X برای نسل بعدی آی‌پد که قرار است اواخر امسال رونمایی شود به بازار می‌آید.

 

ادامه مطلب ...

معرفی بهترین گجت‌های ویژه گیم و بازی‌های ویدئویی

بازی‌های ویدئویی طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل یک اکوسیستم جالب را در بازار محصولات دیجیتال ایجاد کرده است.

در واقع گیمرها و طرفداران این بازی‌های هیجان انگیز در دسته کاربران حرفه‌ای قرار دارند که نیازهای خاصی دارند.

 با این اوصاف است که شرکت‌های تولیدکننده مختلف لوازم جانبی ویژه گیمرها را طراحی و تولید می‌کنند و سعی دارند سهمی از این بازار داغ و پررونق را به‌دست

بیاورند.

در همین راستا مجله Independent به تازگی فهرستی از بهترین گجت‌های ویژه گیم و بازی‌های ویدئویی را منتشر کرده است که آنها را در اینجا می‌خوانید:

کنترلر وایرلس با بدنه استیل: 

این گجت برای انجام بازی‌های ویدئویی با کامپیوترهای شخصی و مک طراحی شده است و نکته جالب درباره آن این است که امکان کار با دستگاه‌های موبایل از طریق بلوتوث را هم دارد.

 Wireless Controller با این اوصاف می‌توان از آن برای انجام بازی با گوشی‌های آندرویدی یا آی‌فون هم استفاده کرد. این دستگاه در هر شارژ کامل امکان کار مداوم تا ده ساعت را به کاربرانش می‌دهد. این گجت با قیمت ۶۰ پوند در بازار عرضه می‌شود.

 

ادامه مطلب ...

آموزش حرفه ای pes 2014

آموزش حرفه ای pes 2014

قابل استفاده در نسخه های 2009 الی  2014

آموزش پی اس 2014


info
قیمت: 7,000 تومان


آموزش نکات حرفه ای بازی PES 2014
شما با دیدن این مجموعه به یک بازیکن حرفه ای تبدیل می شوید 

ادامه مطلب ...

حشره کش برقی RIDDEX

حشره کش برقی RIDDEX

یک وسیله استثنایی که ساختمان رو برای

جانورای موزی تبدیل به یک فضای آزار دهنده می کنه !!!

آیا از دست حشرات موزی داخل منزل عاصی شده اید !!!

آیا پشه ها، در شب ها امان شما را بریده اند ؟!!!

دیگه لازم نیست غریبه ها را بیارید

که در گوشه و کنار زندگیتون تا محل کارتون سمع بپاشند

RIDDEX وسیله ای در عرصه نبرد با موجودات موزی انقلابی به پا کرده !!!

فقط کافی اونو به پریز برق بزنید ...

مناسب برای پاکسازی منزلتان از تمام جانوران و حشرات موزی و مزاحم

برای همیشه از شر موش، سوسک، مورچه و عنکبوت در منزل خود راحت شوید

بوی بد و غیر قابل تحمل اسپری ها را فراموش کنید ...

بهترین راه حل برای از بین بردن حشرات و جانوران موزی

این دستگاه با تمام چیز هایی که تا به حال دیدید متفاوت هست!!!

info
قیمت: 29,500 تومان

 
ادامه مطلب ...

فروش یک میلیارد دلاری بازی GTA V در سه روز اول


حتما به خاطر دارید که از فروش اعجاب انگیز ۸۰۰ میلیون دلاری Grand Theft Auto V تنها در روز اول عرضه گفتیم. اما به نظر می رسد شگفتی های این بازی جذاب تمامی ندارند. طبق گزارش رسمی منتشر شده، تنها در سه روز اول عرضه بازی، GTA V توانسته رکورد فروش یک میلیارد دلاری را به نام خود ثبت کند.


این گزارش حاکی از آن است که در این مدت کوتاه، آنها ۱۶.۵ میلیون واحد از بازی را به فروش رسانده اند. شاید بتوان این میزان فروش را رکورد دار سریع ترین فروش محصولات سرگرمی در تاریخ دانست.

آخرین فروش سهمگین بازی های ویدیویی که توانست شگفتی ساز شود، Call of Duty: Black Ops 2 بود که در ۱۵ روز به چنین رکوردی دست پیدا کرد.
 
درست است که چنین دستاوردهایی شگفت انگیز می نماید، اما به نظر می رسد تنها به عنوان نوک یک کوه یخ شناور باید به آن نگریست. چرا که طبق شایعات GTA V خود را برای بازار PC و کنسول های بازی نسل بعدی هم آماده می کند. یعنی اینکه رکوردهای بالاتری هم در راه است!