هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دانلود بازی Watch Dogs برای PC

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs PC -RELOADED

Watch Dogs DLC Unlocker-RELOADED Added

Watch Dogs Update v1.03.471-RELOADED Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد | 

  

Watch Dogs PC دانلود بازی Watch Dogs برای PC

  

ادامه مطلب ...

تریلر و تصاویری جدید و تماشایی از عنوان FIFA 15 منتشر شد


اخیرا تریلر جدید به همراه تصاویری زییا از عنوان محبوب FIFA 15 منتشر شده است که این عنوان را یک عنوان فوق العاده تلقی می کند.

عنوان FIFA 15 ساخته EA Sports میباشد که از محبوب ترین عناوین ورزشی بشمار می آید و رقیبی سرسخت برای دیگر عنوان فوتبالی یعنی PES است که هرساله شاهد عرضه هر دو عنوان هستیم طبق گفته سازندگان عنوان FIFA 15 از کیفیت همه جانبه ی بسیار بالایی برخوردار خواهد بود به طوری که از بازی کردن این عنوان به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد و پیش بینی کرده است که تعداد طرفدارانش را افزایش خواهد داد.

 

ادامه مطلب ...

با موس G602 ده روز بی وقفه بازی کنید

این روزها شرکت های سازنده لوازم جانبی و به خصوص موس و صفحه کلید، بیشتر محصولات خود را بر پایه فن آوری اتصال بی سیم طراحی و تولید می کنند که مزایا و معایبی دارد. ولی گیمرها از جمله کاربران حرفه ای هستند که معمولا علاقه ای به استفاده از ابزارهای بدون سیم ندارند، مخصوصاً در رابطه با موس. دلیل این مشکل تاخیر صدم ثانیه ای پاسخگویی، شارژ و تعویض باطری آنها است.

با موس G602 ده روز بی وقفه بازی کنید

موس

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، اما شرکت لاجیتک، به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده ابزارهای جانبی گیمینگ، یک مدل موس بی سیم برای گیمرها طراحی کرده است که دیدگاه آنها را درباره موس های بی سیم تغییر می دهد. این موس G602 نام دارد و از امکانات کم نظیری برخوردار است. در طراحی سنسور این موس از فن آوری پیشرفته Delta Zero استفاده شده است که مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و در عین حال دقت بسیار بالایی نیز دارد. با وجود این فن آوری جدید، باطری G602 با هر نوبت شارژ کامل به مدت ۲۵۰ ساعت (بیش از ۱۰ روز) بدون وقفه کار می کند که تقریبا ۸ برابر طول عمر موس های بی سیم دیگر است. البته این میزان برای حالت Performance است که موس بیشترین میزان dpi و بالاترین کاربری را دارد. اما اگر حالت Endurance یا کم مصرف را فعال کنید، این موس تا ۱۴۴۰ ساعت (۶۰ روز) شارژ خواهد داشت.

دقت G602 بین ۲۵۰ تا ۲۵۰۰ dpi قابل تنظیم است و طبق گفته لاجیتک کلیک های این موس تا ۲۰ میلیون کلیک طول عمر دارند. سرعت پاسخگویی این کلیک ها ۲ میلی ثانیه است که با موس های سیم دار برابری می کند. بدنه این محصول کاملا منحصر به فرد و خوش دست طراحی شده است و جنس به کار رفته در آن از عرق کردن کف دست حتی در استفاده های طولانی مدت جلوگیری می کند. همچنین ۶ کلید قابل برنامه ریزی نیز در قسمت کناری آن تعبیه شده است. موس G602 لاجیتک سازگاری کاملی با سیستم عامل های ویندوز و مک دارد و در حال حاضر با گارانتی آواژنگ در بازارهای داخلی کشور موجود می باشد.

دانلود ویندوز ۸.۱ به همراه جدیدترین آپدیت ها – Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه July 2014 |

 

 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار مسنجر محبوب لاین LINE: Free Calls & Messages v4.5.3 – اندروید

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.

 


 

ادامه مطلب ...