هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

HMX-W300؛ دوربین جیبی سامسونگ با ضبط Full HD در اعماق دریا

عکس گرقتن از لحاظ خاطره انگیز با دوستان و آشنایان یکی از لدت بخش ترین کارهایی که امروزه هر کسی که به دامن طبیعت می رود به آن مشغول است.

برای این منظور شرکت سامسونگ به تازگی محصول عجیبی وارد بازار کرده است که تقریبا نگرانی هایی که ندارید را نیز حل کرده است!

 Pocket Cam HMX-W3 محصول جیبی جدید و بسیار زیبای سامسونگ است که با آن می توانید در عمق ۱۶٫۴ فوت زیر آب دریا ببرید!

بدون نگرانی از ارتفاع ۶٫۵ فوتی به زمین بیندازید و سالم تحویل بگیرید و همچنین بدون اینکه خرابی ایجاد شود در گردو غبار عکاسی کنید. در حالت Auto Aqua می توانید در عمق ۳ متری با آن فیلمبرداری و عکاسی کنید.

ادامه مطلب ...

سونی و نسل جدید لپ تاپ های ۱۳ و ۱۵ اینچی سری S

سونی به تازگی لپ تاپ جدیدی از سری S تولید کرده است که در انداره های ۱۳٫۳ و ۱۵٫۵ اینچ عرضه می شوند.

بنا بر اعلام این شرکت، بسته به مدل لپ تاپ، جنس آن از منیزیم، آل.مینیوم و کربن خواهد بود. نکته مهم این است که لپ تاپ ۱۵ اینچی این شرکت کمتر از ۲ کیلوگرم وزن خواهد داشت.

همه این مدل ها از جدیدترین درایو سحت بلوری یا DVD بهره خواهند برد. و در مدل های ۱۵ اینچی صفحه نمایش Full HD VAIO Display Plus خواهد بود.

از لحاظ سخت افزاری می توان به استفاده از پردازنده های جدید نسل سوم Intel Core i7 quad-core نام برد.

از نکات جالب توجه این لپ تاپ ها افزایش طول عمر باتری های آن تا ۱۴ ساعت می باشد.

همانطور که مشاهده شد، شرکت سونی با این سری از لپ تاپ های خود وارد نسل جدیدی کارهای خود شده است. افزایش طول عمر باتری و کاهش خارق العاده وزن لپ تاپ ها از نمونه های قابل توجه خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید قیمت این لپ تاپ ها در بازار چقدر خواهند شد.

افت قیمت ۱۰۰ هزار تومانی گوشی نوکیا N8

فروشندگان گوشی های نوکیا از افت قیمت ۱۰۰ هزار تومانی گوشی N8 این برند در سطح بازار تلفن همراه خبر دادند.

در پی کاهش قیمت نرخ ارز بهای بیشتر گوشی از جمله N8 تا سقف ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد.

گوشی N8 نوکیا که چندی پیش  به بهای ۶۰۵ هزار تومان می رسید هم اکنون با قیمت ۵۰۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

نوکیاN8 با وجود بزرگترین سنسور دوربینی که تا به حال روی موبایل قرار داشته به همراه دوربین ۱۲مگاپیکسلی با لنز کارل زایس و فلش زنون عکاسی با بالاترین کیفیت را ممکن می سازد.

این گوشی ضمن تجهیز به جدیدترین امکانات سیستم عامل سیمبین، محبوب ترین پلتفرم موبایل ، می تواند با سلایق مختلف کاربران گوشی های هوشمند در ایران به ویژه در زمینه سرگرمی همگام شود.

این گوشی فیلم برداری با کیفیت HD و وضوح p720 را نیز ممکن کرده است و علاقه مندان به تصویر برداری می توانند با استفاده از ۱۶گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت ارتقا تا ۴۸ گیگابایت ضمن در اختیار داشتن فضای لازم برای ذخیره تمامی آثار خود با اتصال نوکیاN8 به سینمای خانگی از طریق خروجی HDMI از تماشای ویدئوهای ضبط شده با صدای دالبی دیجیتال نیز لذت ببرند.

USB On The go نیز دیگر فن آوری جدید نوکیاN8 است که کاربران را قادر می سازد تا بتوانند در هر جایی کول دیسک خود را به گوشی متصل کرده و فایل های داخل آنرا به گوشی منتقل کنند.
به علاوه، با وجود صفحه نمایشAMOLED 5/3 اینچی در نوکیاN8 به همراه ۱۶ میلیون رنگ و وضوح ۳۶۰x 640 پیکسل امکانات چندرسانه ای این گوشی نیز کامل تر شده است.

این گوشی ۱۳۵ گرمی در ابعاد ۱۲٫۹ در ۵۹٫۱ در ۱۱۳٫۵ میلیمتر ساخته شده و از ماه آوریل سال جاری میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است.

شراکت سونی و پاناسونیک برای تولید تلویزیون‌های OLED!

خبرهای منتشرشده حاکی است، سونی و پاناسونیک مشغول مذاکراتی هستند که در صورت دستیابی به توافق، به شراکت این دو شرکت بزرگ ژاپنی در تولید تلویزیون‌های OLED خواهد انجامید.

 همچنین بسیار احتمال دارد که در نتیجه این شراکت، قیمت نهایی این تلویزیون‌ها کاهش سریع و چشمگیری داشته باشد.

فناوری OLED (سرنام Organic Light-Emitting Diode) در مقیاس تجاری یک فناوری جدید محسوب می‌شود و برخلاف نمایشگرهای LCD به نور پس‌زمینه احتیاجی ندارد و از این‌رو نیاز آن به برق کمتر است.

زاویه دید فراخ‌تر و نیز سرعت پاسخ‌گویی و شفافیت بیشتر از جمله دیگر مواردی هستند که این فناوری جدید را به گزینه‌ای جذاب برای نسل بعدی تلویزیون‌ها و نمایشگرها مبدل می‌کند.

گفته می‌شود از عمده دلایل شراکت سونی و پاناسونیک که می‌توان آن‌ها را از بسیاری جهات رقیب هم پنداشت، زیان‌های مالی‌شان در سال‌های اخیر است. به این ترتیب هر دو می‌کوشند با تلفیق قابلیت‌ها و امکانات خود در این عرصه هزینه نهایی تولید این تلویزیون‌ها را کاهش دهند.

در حالیکه سونی در سال ۲۰۰۷ اولین نمایشگر OLED جهان در اندازه ۱۱ اینچ را به نمایش گذاشت، ال‌جی و سامسونگ طی این سال‌ها حرکت سریعی از خود نشان دادند تا اینکه در نمایشگاه CES 2012 نمایشگرهای OLED این دو شرکت کره‌ای در اندازه ۵۵ اینچ به نمایش درآمد.

ال‌جی قیمت این نمایشگر را ۸۰۰۰ دلار و زمان عرضه آن‌را تابستان امسال اعلام کرد.

سامسونگ نیز بهای دستاورد خود را ۹۰۰۰ عنوان کرد. اگر سونی و پاناسونیک وارد این بازار شوند تعدد رقبا باعث خواهد شد تا قیمت‌ها به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.

معرفی روش هایی برای عکاسی بهتر با موبایل

در حال حاضر بیشتر اسمارت فون‌ها کیفیت دوربینی برابر یا کمی پایین‌تر از دوربین‌های دیجیتال دارند بنابراین لزومی ندارد که برای عکس گرفتن دو دستگاه مختلف را با خود حمل کنید.

 در اینجا راهنمایی‌هایی را به شما ارائه می‌دهیم که بتوانید با اسمارت‌فون عکس‌های خوبی بگیرید.

۱- لنز خود را تمیز کنید 

اسمارت فون‌ها مدت زیادی در دست، جیب یا کیف‌ها نگه داری می‌شوند و این سبب جمع شدن پرز و چربی روی سطح عدسی دوربین آنها می‌شود. قبل از گرفتن هر عکسی این مزاحم‌ها را از روی لنز خود پاک کنید.

۲- شات را ثابت کنید 

لرزش دست دارید؟ باد شدیدی می‌وزد؟ لازم نیست همه جا یک سه پایه دنبال خود راه بیندازید یک راه ارزان‌تر و سبک تر هم وجود دارد. شما می توانید برای جلوگیری از حرکت بدن هنگام عکس گرفتن به یک شی محکم تکیه کنید.

ادامه مطلب ...

مایکروسافت به خریداران PC یک ایکس باکس میدهد


شرکت مایکروسافت برای تقویت فروش رایانه های ویندوزی خود در فصل تابستان طرحی را ارائه داده است که براساس آن به دانش آموزان این پیشنهاد را می دهد که در صورتیکه یک کامپیوتر واجد شرایط مایکروسافت را خریداری نمایند، یک کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰ را بصورت کاملا مجانی دریافت خواهند کرد.

این برنامه از ۱۸ May در کانادا شروع شده و در ایالات متحده این تاریخ ۲۰ May خواهد بود. دانش آموزانی که یک کامپیوتر شخصی با قیمت ۵۹۹ دلار کانادا در کشور کانادا و ۶۹۹ دلار در ایالات متحده خریداری نمایند، یک کنسول بازی ایکس باکس ۴ گیگابایتی بصورت مجانی دریافت خواهند کرد.

به گزارش پی سی وار، خرید پی سی ها می بایست از فروشندگان معتبر صورت پذیرد، فروشندگانی مانند Best Buy, Dell.com, Fry’s Electronics, HPDirect.com, Microsoft Stores و NewEgg.com در ایالات متحده و Best Buy, Dell.ca, Future Shop, Staples و The Source در کانادا. شرکت مایکروسافت هیچ اشاره به این موضوع نکرده است که این فروش ویژه خود را تا چه زمانی ادامه خواهد داد.

معرفی لپ‌تاپ‌ی ارزان قیمت از MSI

مدل CR-430 از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت MSI در بازار داخلی است که برای کاربران نیمه‌حرفه‌ای و افرادی که از لپ‌تاپ خود انتظار انجام امور روزمره را دارند مناسب است.

این لپ‌تاپ به پردازنده AMD E450 -1.65GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

درایو نوری این لپ‌تاپ همDVD-RW است.تجهیز به صفحه نمایش ۱۵/۶ اینچی از نوع LED، وب کم، WIFI، بلوتوث، پورت HDMI، پورت USB 3.0 و… از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.لپ‌تاپ مذکور همچنین به کارت گرافیکی AMD 6320 مجهز است.

قیمت لپ‌تاپ مذکور هم ۹۳۰ هزار تومان است.