هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

ساخت نمایشگر 1 اینچی با رزولوشن 2048x1526

هر چه تراکم پیکسل در یک نمایشگر بیشتر باشد، رزولوشن بالاتر و کیفیت بهتری در اختیار خواهیم داشت. موضوعی که این روزها رقابت شرکت های سازنده تلفن همراه و تبلت را برای ساخت نمایشگرهایی با رزولوشن بالاتر بر انگیخته است. 

در این میان شرکتی به نام Fourth Dimension نمایشگری کوچک ساخته که تقریبا یک اینچ است و دارای رزولوشنی معادل 2048 در 1526 پیکسل است. 

البته عقیده ای وجود دارد که می گوید، در صورتی که تراکم پیکسلی از مقداری بیشتر بشود دیگر برای چشم انسان قابل تشخیص نیست. بنابراین ساخت نمایشگری با چنین رزولوشنی چه فایده ای دارد؟ 

پاسخ در اینجا است که وقتی بخواهید نمایشگری بسازید که قرار است فاصله کمی با چشم داشته باشد، به این رزولوشن نیاز دارید تا بتوانید کیفیتی عالی در مقابل چشم ایجاد کنید. این نمایشگر قرار است در گجت هایی مانند عینک هایی استفاده بشود که در فاصله چند میلیمتری از چشم انسان قرار می گیرند و می تواند تجربه کار با این گجت ها را متحول کند. 

سازندگان می گویند که سال آینده میلادی یک دستگاه مخصوص بازی با این نمایشگر جدید وارد بازار خواهند کرد و قیمت آن را بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار پیش بینی می کنند. اما با توسعه استفاده، می توانید منتظر ارزان شدن قیمت این نمایشگرها باشید. 

فاصله چندانی با گجت های پوشیدنی دوست داشتنی مان نداریم.

10 هدیه که در نوروز میتوانید به یک دیگر بدهید‎

جهت مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

ادامه مطلب ...

۱۲ راه برای افزایش طول عمر باتری iPhone 4S

موبایل هوشمند جدید شرکت اپل که iPone 4S نام دارد با چند مشخصه از مدل های قدیمی خودش سرتر شده است. نرم افزار هیجان انگیز و باورنکردنی Siri، دوربین ۸ مگاپیکسلی، پردازنده دو هسته ای A5، پردازنده گرافیکی پیشرفته، سیستم عامل جدید iOS5 و موارد دیگر. این موبایل از iCloud برای ذخیره بینهایت موسیقی، ویدئو و فایل استفاده می کند.

یکی از نکاتی که امروز در برسام بررسی می کنیم بهینه کردن مصرف باتری این موبایل هست. با توجه به قدرت و کیفیت بالای امکانات جدید این موبایل، در حالت عادی نگرانی هایی از مصرف باتری در آن دیده شده که باهم برای آنها راه حلی پیدا خواهیم کرد.

ادامه مطلب ...

موبایل های HTC که به جدیدترین سیستم عامل آندورئید مجهز می شوند

مدل های Sensation و Sensation XE اولین مدل هایی خواهند بود که به جدیدترین نسخه سیستم عامل آندورئید یعنی Ice Cream Sandwich ارتقاء خواهند یافت

 شرکت تولید کننده موبایل HTC لیست ۱۶ موبایل هوشمند خود را که نسخه ۴ آندروید ارتقاء می یابند را اعلام کرده است.

اولین موبایل های HTC مدل های Sensation و Sensation XE هستند که در چند روز آنده ارتقاء خواهند یافت. بقیه مدل ها نیز در هفته های آینده بروز خواهند شد. دو مدل بعدی Sensation 4G و Sensation XL هستند.

علاوه بر سری های Sensation در مراحل بعدی گوشی هایی مانند Incredible 2, Amaze 4G, Desire S, Desire HD, EVO 3D, EVO Design 4G, Incredible S, Raider, Rezound, Rhyme, Thunderbolt و Vivid خواهند بود که بروزرسانی می شوند.

شرکت گوگل بعد از ۴ ماه از عرضه نسخه ۴ سیستم عامل موبایل آندروئید که ساندویچ بستنی نیز نامیده می شود، امیدوار است که به تدریج تمامی موبایل های آندورئیدی به این نسخه ارتقاء یابند.

شرکت سامسونگ نیز اولین ارتقاء خود را مویایل Galaxy SII قرار داده است و اولین موبایلی که با سیستم عامل جدید تولید و عرضه شده را Galaxy Nexus اعلام کرده است.

علاوه بر موارد ذکر شده در لیست شرکت HTC، موبایل های جدید این شرکت که با سیستم عامل جدید وارد بازار خواهند شد نیز اعلام شده است که از جمله آن می توان به One X،  اشاره کرد که از پردازنده ۴ هسته ای و صفحه نمایش HD 4.7 اینچی بهره می برد.

آبدیت جدید نود 32تاریخ:18 March 2012

18 March 2012

28 اسفند 1390

Username: TRIAL-44339312
Password: v85b77ufmm

Username: TRIAL-62233082
Password: sjr8376t6h

Username: TRIAL-62233099
Password: cb5f822crc

Username: TRIAL-62233211
Password: 552drpxd6x

Username: TRIAL-62233261
Password: r26a6h3h5d

Username: TRIAL-62233292
Password: vnmeaxbpna

Username: TRIAL-62234474
Password: f37umx4cxc

Username: TRIAL-62234558
Password: 4buhxrcvmd

Username: TRIAL-62234729
Password: 8vuu7nx4js

ادامه مطلب ...

بررسی وب‏سایت‏های برتر کاربران ایرانی در لیست الکسا در سال ۹۰

الکسا وب‏سایتی اینترنتی است که مجموعه سرویس‏های آنلاینی از جمله رتبه‏بندی وب‏سایت‏های اینترنتی در اختیار کاربران قرار می‏دهد. الکسا علاوه بر اختصاص دادن رتبۀ جهانی و کشوری به هر وب‏سایت، لیستی از وب‏سایت‏های پرمراجعۀ هر کشور را نیز ارائه می‏کند. مبنای این رتبه‏بندی، برخی ابزارهای اینترنتی محدود است و از این‏روی اطلاعات ارائه شده توسط الکسا ممکن است با خطاهایی همراه باشد. با این وجود، از آنجایی که آمارهای الکسا از جمله معدود امکان‏های رتبه‏بندی عمومی در اینترنت است، برای مقایسه بین وب‏سایت‏ها با پذیرش میزانی از خطا از آن استفاده می‏شود.

 از سال ۱۳۸۶ تاکنون یکی از مطالب ثابت شمارۀ آخرِ سال مجلۀ دنیای کامپیوتر و ارتباطات، بررسی وب‏سایت‏های برتر کاربران ایرانی در لیست الکسا بوده است. این بررسی که با مقایسۀ لیست برترین‏های هر سال با سال‏های قبل همراه است، امکان دنبال کردن تحولات وب فارسی و تغییرات رفتار آنلاین کاربران ایرانی در سال‏های اخیر را فراهم می‏کند. در پایان سال ۱۳۹۰ لیست ۲۰ وب‏سایت‏ برتر بخش ایران در الکسا هرچند با تغییراتی همراه بوده، اما همچنان برمبنای الگوی سال پیش است و از این‏روی می‏توان گفت تحولی جدی در وب فارسی اتفاق نیفتاده و در پنج سال اخیر روندی ثابت دنبال شده است.

ادامه مطلب ...