هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دانلود بازی MotoGP 13 برای PC

اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.

MotoGP 13 PC-RELOADED

 

MotoGP13 pc cover دانلود بازی MotoGP 13 برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Pentium 4 2.4GHz Athlon XP 2400+
GPU: GeForce GT 420Radeon HD 6540G2
RAM: 2 GB
OS: Win Xp 32
HDD: 4 GB

 

سیستم پیشنهادی:

CPU: Core 2 Duo E6850 3.0GHz / Phenom II X2 545
GPU: GeForce GTS 450 512MB GDDR5 / Radeon HD 4850
RAM: 4 GB
OS: Win 7 64
HDD: 4 GB


  ادامه مطلب ...

مانتو تابستانه گیلدا

مانتو تابستانه گیلدا

 طراحی شده ویژه سال جدید به همراه رنگ های مد سال

 هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند

 با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت بی نظیر

 اولین کسی باشید که مانتو پانچو تابستانه گیلدا را می‎پوشید ...

 این برترین روش جذاب شدن است ...

 به همراه هدیه سنجاق سینه با طرح مانتو

 برای اولین بار در ایران

  

مانتو تابستانه گیلدا
info
قیمت: 37,000 تومان

این محصول در دو رنگ قرمز و مشکی و همچنین سبز و مشکی عرضه شده است

(لطفا در هنگام ثبت سفارش ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید) 

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه سیزدهم سریال ویلای من

سریال جدید و بسیار زیبای ویلای من با کیفیت عالی DVDRip ...

.: قسمت 25 و 26 اضافه شد :.


نام سریال : ویلای من
محصول سال : 1391
هنرپیشگان :  سیامک انصاری ، برزو ارجمند ، کمند امیر سلیمانی ،  رابعه اسکویی ، الیکا عبد الرزاقی ، مهران مدیری ، بهار ارجمند ، پانته آ رهنمون ، محسن قاضی مرادی ، هادی کاظمی و  ...
کارگردان :  مهران مدیری
خلاصه فیلم :  ورود هلاکو روانشناس معروف از کانادا و همسرش شعله مشکات که خواهر جمشید است و زنی است که تقریبا موش آزمایشگاهی شوهرش بوده و بسیار رفتارهای بیمار گونه دارد ، به پیچیده شدن ماجرا می افزاید . هلاکو با ورودش دوباره همه را که تازه آرام گرفته بودند به سکته می اندازد ...
گروه فیلم :  طنز / اجتماعی

 

ادامه مطلب ...

دوربین اندرویدی سامسونگ معرفی شد

سامسونگ به تازگی از دوربین جدیدی رونمایی کرده که مبتنی بر آندروید است و از سری Galaxy است.

دوربین جدید سامسونگ Galaxy NX نام دارد.

این دستگاه با توجه به لنزی که دارد، بیشتر شبیه دوربین است تا گوشی موبایل، اما هنوز از سوی سامسونگ اخباری مبنی بر قابلیت تلفنی این دستگاه منتشر نشده است

tinhte_Samsung_Galaxy_NX_3

بر اساس این گزارش، Galaxy NX دومین دوربین از سری گلکسی سامسونگ است و نسخه نخست این دوربین قابلیت تلفنی نداشت.

این دوربین دارای لنزهای قابل تعویض است و از نمایشگر بزرگ‌تر از ۴٫۵ اینچی پشتیبانی می‌کند.
از آنجا که شایع شده نوکیا به زودی از گوشی هوشمندی با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی رونمایی می‌کند، به نظر می‌رسد سامسونگ این دوربین را برای رقابت با نوکیا تولید کرده است.

اطلاعات بیشتر راجع به این دوربین منتشر نشده است.

گوشی Oppo Find 7 با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری به بازار می آید

Oppo شرکتی نه چندان معروف در زمینه تولید گوشی های هوشمند است که تا کنون چند گوشی هوشمند تولید کرده است. جدیدترین گوشی که قرار است از این شرکت وارد بازار جهانی شود Oppo Find 7 نام دارد که مدتی قبل نسخه ۶ آن را می توانستید در بازار بیابید.

 آخرین شایعات نشان می دهد که گوشی هوشمند فایند ۷ ماه سپتامبر راهی بازار جهانی خواهد شد. البته از این شرکت چینی بعدی نیست که زمان عرضه این گوشی را عوض کند.

Oppo-Find-7گزارش های آنلاین و شایعات چیزهایی را در مورد مشخصات این گوشی به ما می فهمانند. از جمله یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و ضخامت ۹٫۹ میلی متری بدنه گوشی. یکی از معضل های اسمارت فون های کنونی مشکل باتری آن هاست اما  در مورد باتری این گوشی هوشمند می تواند گفت که تنها گوشی Huawei Ascend Mate توان رقابت با آن را دارد و هر دو گوشی از لحاظ باتری قدرتمند ترین ها در جهان به شمار می روند، پس از لحاظ باتری نگرانی وجود ندارد.

  ادامه مطلب ...

دو تبلت جدید و خوش قیمت از ایسوس معرفی شد

 ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۳ تایوان، با معرفی دو تبلت جدید ۷ و ۱۰ اینچی از خانواده MeMo Pad تنوع تبلت‌های آندروییدی خوش قیمت خود را گسترش داد.

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۳ تایوان، با معرفی دو تبلت جدید ۷ و ۱۰ اینچی از خانواده MeMo Pad تنوع تبلت‌های آندروییدی خوش قیمت خود را گسترش داد.

MeMO Pad HD 7

 MeMO Pad HD ۷ که به سیستم عامل آندرویید ۴.۲ Jelly Bean مجهز شده به‌رغم قابلیت‌های فراوان و کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار است.

این تبلت که تنها ۳۰۲ گرم وزن ۱۰.۸ میلی متر ضخامت دارد به پردازنده چهار هسته‌ای و یک گیگابایت رم مجهز شده و نرم‌افزارهای مختلف آندروییدی را به راحتی اجرا می‌کند.

  ادامه مطلب ...

I801B؛ تبلت هشت اینچی ارزان قیمت از Innovel

اگر چه در بازار تبلت نمونه‌های گوناگون در سایزهای مختلف حضور دارند، اما گویا این نمونه‌های هفت اینچی هستند که بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص داده‌اند و محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند.

 به گفته فعالان بازار تبلت، با توجه به این موضوع شرکت‌های عرضه کننده تبلت تمرکز زیادی روی این سایز از تبلت‌ها کرده‌اند. Innovel نیز یکی از برندهایی است که در این زمینه محصولاتی را به بازار عرضه کرده است.

jellybean_1یکی از جدیدترین تبلت‌های این خانواده که یک تبلت هشت اینچی است I801B نام دارد که اولین تبلت هشت اینچی از این خانواده است. این تبلت جدید از سیستم عامل Google Android v4.1.1 JellyBean بهره‌مند است که در حال حاضر پرطرفدارترین سیستم عامل تبلت است. یکی از نکات قابل توجه این تبلت، تجهیز آن به پورت HDMI است که این ویژگی موجب محبوبیت این تبلت شده است.

  ادامه مطلب ...