هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

آخرین شنیده ها در مورد دوربین آیفون ۵S

با نزدیک شدن به فصل تابستان شایعات مربوط به تلفن های هوشمند شرکت هایی مانند نوکیا و اپل، جدی تر و بیشتر از قبل در وبسایت های خبری جهان منتشر می شوند. به این دلیل که اپل و نوکیا  گاها تلفن های هوشمند جدید خود را در فصل تابستان معرفی می کنند.

apple 5s

یکی از داغ ترین شایعات، همیشه مر بوط  به محصولات آینده شرکت اپل خواهد بود، به عنوان مثال در هفته گذشته خبری مربوط به شرکت فاکسکان شریک تجاری اپل منتشر شد. که در متن این خبر اعلام شده بود شرکت تجاری فاکسکان در تلاش است ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نیروی جدید برای خط تولید کارخانه ای در چین استخدام کند. و طبق بررسی های انجام شده، مشخص شد  این شعبه از فاکسکان در چین ، کار تولید تلفن های هوشمند سری آیفون را برعهده دارد .

 مشخصات تازه ای درباره دوربین آیفون آینده شرکت اپل منتشر شده است. همان طور که می دانید شرکت اپل در تلفن هوشمند آیفون ۵ خود، دوربینی ۸ مگا پیکسلی را ارائه داد، که با اینکه بهترین دوربین ۸ مگا پیکسلی نبود(بهترین دوربین ۸مگا پیکسلی تلفن های هوشمند مربوط به لومیا ۹۲۰ می باشد) ولی در مقایسه با دوربین های تلفن های هوشمند آندرویدی دیگر شرکت ها کیفیت بسیار خوبی را دارا بود.

 طبق  معمول همیشه که محصول جدید نیاز است از نظر سخت افزاری نیز ارتقا یافته باشد ، سنسور دوربین تلفن هوشمند آیفون ۵S ، ظرفیتی ۱۲ مگا پیکسلی خواهد داشت.

 همان طور که در مقایسه ها مشخص شده بود عکس های ثبت شده با آیفون ۵(۸ مگا پیکسلی)  کیفیتی بهتر از اچ تی سی وان را دارا بوده، و حال با دوربین ۱۲ مگا پیکسلی کافیست از کهکشانی نسل چهارم (گلکسی اس ۴) عکس های بهتری را ثبت کند، تا دیگر رقیبی در بازار نداشته باشد.

شاید این سوال برای شما ایجاد شود چرا نوکیا را رقیب اپل نمی دانیم ؟ برای جواب این سوال باید کمی به عقب برگردیم، در سال ۲۰۱۲ و اوایل ۲۰۱۳ تنها رقیب تجاری اپل سامسونگ بوده است، و طبق آمار ها کار بران اصولا یکی از این دو شرکت را انتخاب می کنند به همین دلیل جی اس ام آرنا نیز  تنها رقیب اپل را گلکسی اس ۴ می داند.

پیش بینی می شود در دوربین آینده آیفون ۵S  ، توجه خاصی به قسمت ثبت عکس ها در نور کم و دارا بودن قابلیت HDR در عکس های ثب شده بشود و بهبود چشمگیری را نسبت به محصول قبلی شرکت اپل شاهد باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد