هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

نسل پنجم آیپاد تاچ اپل رسما رونمایی شد

اپل رسما نسل پنجم از آیپاد تاچ محبوب خود را رونمایی کرد. این آیپد تاچ با ۶.۱ میلیمتر ضخامت باریک ترین آیپاد تاچی میباشد که تا به امروز تولید شده است. وزن آن تنها ۸۸ گرم بوده و از صفحه نمایش ۴ اینچی مشابه آیفون ۵ بهره میبرد که در مقایسه با مدل قبلی آن پیشرفتی فوق العاده به حساب می آید. پردازنده این آیپاد نیز، دو هسته ای A5 انتخاب شده است.

بر اساس توضیحات اپل، آیپاد تاچ جدید قابلیت پخش بدون توقف موسیقی برای ۴۰ ساعت یا پخش فایل های ویدیویی برای ۸ ساعت را دارا میباشد. اپل دوربین ۵ مگاپیکسی همراه با لنز sapphire crystal مشابه آیفون ۵ و فلش LED را برای نسل پنجم آیپاد تاچ انتخاب کرده است و همانند آیفون ۵ دارای قابلیت عکس برداری پاناروما میباشد. ضمن اینکه دوربین فیس تایم اچ دی آن را نیز نباید فراموش کرد.

آپیاد تاچ دارای قابلیتی مخفی میباشد که به شما اجازه میدهد تا بند تسمه مانندی را به آن متصل کنید که اصطلاحا به آن loop گفته میشود و عملا شما دیگر نگرانی از بابت رها شدن آیپاد سبک و زیبای خود از دستانتان در حال تصویر برداری یا حرکت را نخواهید داشت.

بلوتوث ۴، وای فای با قابلیت پشتیبانی از باند های فرکانسی ۲.۴GHz و  ۵GH، همچنین ایر پلی معکوس برای اولین بار از دیگر قابلیت های آیپاد تاچ میباشد. فراموش نکنیم که اپل تصمیم به اضافه کردن دستیار صوتی خود یا SIRI به آیپاد تاچ گرفته است و نسخه پنجم همراه با این امکان عرضه خواهد شد.

آیپاد تاچ نسل پنجم در ۵ رنگ مختلف (زرد، آبی، قرمز، سیاه و سفید) عرضه خواهد شد و هرکدام تسمه یا همان loop هماهنگ خود را نیز همراه خواهد داشت. آیپاد تاچ جدید در ماه اکتبر عرضه خواهد شد و مدل ۳۲ گیگابایتی آن ۲۹۹ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی ۳۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

گالری تصاویر آیپاد تاچ

VRG-2854.jpg

VRG-2855.jpg

VRG-2856.jpg

VRG-2857.jpg

VRG-2858.jpg

VRG-2859.jpg


technobuffalo

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد