هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دانلود بازی Wasteland 2 برای PC

داستان ویست لند۲ پس از ماجراهای نسخه اول رخ می دهد و چند نفر از گروه رنجرهای بیابان برای پی بردن به راز سیگنال رادیویی مرموزی که منشا آن مشخص نیست،عازم یک ماجرای جدید می شوند که قرار است سرنوشت دنیای مصیبت زده را بار دیگر تغییر دهد.این تمام چیزی است که می توانیم در مورد داستان بازی شرح دهیم چون بعد از داستان بازی برای هر شخص بسته به انتخاب ها و استیل بازی متفاوت خواهد بود.هدف سازندگان بازی این است که اجازه دهند کسی که بازی می کند داستان بازی را شکل دهد و هرکس ماجرای شخصی و منحصر به فرد خودش را داشته باشد.چه داستان اصلی بازی و چه ماموریت های فرعی مسیرهای انشعابی متعددی دارند که هر مسیر با مسیرهای دیگر تفاوت دارد.انتخاب هر مسیر سرنوشت دنیا و مردم ساکن آن دنیا را به طور کلی تغییر می دهد.انتخاب یک مسیر ممکن است باعث شود منطقه ای از بازی نابود شود، یا تغییر کند،یا ساکنان آن عوض شوند،یا ساکنان آن نسبت به قهرمانان حالت تهاجمی بگیرند.حالت انتخابی ویست لند ۲ همانند ویچر است که هر یک از مسیرها برایتان یک بخش جداگانه را باز می کند ولی بخش بزرگی از بازی را از دست خواهید داد و برای تجربه آن باید یک مسیر دیگر را انتخاب کنید. به عنوان مثال تمام شخصیت ها در بازی قابل کشتن هستند و کشتن یک شخصیت کلیدی می تواند داستان بازی را به طرز شگفتی عوض کند یا اگر یک پیام رادیویی دریافت کردید که درخواست کمک می خواهد، اگر به آنجا بشتابید با یک شهر معمولی رو به رو خواهید شد ولی اگر درخواست را نپذیرفتید یا به موقع به نجات آن ها نرسیدید، با یک ویرانه رو به رو خواهید شد. یا مثالی دیگر:ممکن است اعضای گروه کوچک شما آنقدر از دستورات فرماندهیی رنجرهای بیابان سرپیچی کند که افرادی توسط مرکز فرماندهی برای نابودی شما اعزام شوند و به این ترتیب روند ماموریت اصلی بازی و داستان اصلی بازی به طور کلی تغییر کند. بر اساس اظهارات سازندگان بازی، بسیاری از افراد نیمی از بازی را اصلا نخواهند دید!

 

Wasteland 2 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 


 

اولین بازی ویست لند که در سال ۱۹۸۸ توسط اینترپلی ساخته و توسط الکترونیک آرتز برای اپل۲،کمودور۶۴ و PC DOS منتشر شد،یک بازی نقش آفرینی نوبتی بود که دنیای بازی های کامپیوتری را وارد عرصه آخرالزمانی کرد.داستان بازی د سال ۲۰۸۷ و در مناطقی از آمریکای ویران شده در اثر بمباراناتمی خیالی سال ۱۹۸۸ رخ می داد.قهرمانان بازی اعضای گروهی به نام رنجرهای بیابان بودند که برای نجات بشریت یا  آنچه از آن باقی مانده بود،تلاش می کردند. ویست لند از بسیاری از جهات متفاوت و منحصر به فرد بود.در این بازی به جای الف ها و ترول های قرون وسطایی،قهرمانان ما در دنیای پس از انفجار ویرانگر اتمی با موجودات جهش یافته و گروهک های خیابانی مبارزه می کردند.دنیای بازی کاملا یک دنیای باز و دینامیک بود که هر عمل قهزمانان می توانست تاثیر زیادی روی بخش های دیگر این دنیا داشته باشد.انجام هر کاری راه حل های گوناگون داشت و تجربه هر بازیباز نسبت به دیگری را منحصر به فرد و خاص می کرد.رفتار شخصیت های همراه بازی کاملا طبیعی و غیر قابل پیش بینی بود و ممکن بود بر اثر انتخاب های شما با شما لج کرده و یا ضد شما مبارزه کنند.همه این ها باعث شد ویست لند یه عنوان بی نظیر و تاثیرگذار باشد و چه در زمان عرضه در ۱۹۸۸ و چه سال ها بعد همواره مورد تحسین بوده و بارها در لیست تاثیرگذارترین یا برترین بازی های کامپیوتری تاریخ ظاهر شد.

 

 

دیالوگ در ویست لند ۲ درست مثل بازی پیشین و فال اوت نقش اساسی را بازی می کند و مسیر بازی در بسیاری صحنه ها صرفا با دیالوگ عوض می شود. دیالوگ در ویست لند۲ با شیوه ای مشابه در بازی های نقش آفرینی خیلی قدیمی با استفاده از کلمات کلیدی هدایت می شود. هنگام سخن گفتن با شخصیت های درون بازی لیستی از کلمات کلیدی نمایش داده می شود که با انتخاب هر یک از آن ها دیالوگ ادامه پیدا کرده و کلمات کلیدی جدیدی به لیست اضافه می شود.اما تفاوت ویست لند۲ با بازی های قدیمی مشابه این است که با بردن ماوس روی هر یک از این کلمات کلیدی،دقیقا حمله ای که قهرمانان ما بر زبان خواهند آورد نمایش داده می شود تا با انتخاب اشتباه یک کلمه کلیدی،گروه به دردسر نیفتد.به شیوه بازی های فال اوت اولیه امکان تایپ مستقیم کلمات هم در بازی وجود دارد.بسته به کلماتی که تایپ می شود ممکن است اطلاعات مخفی یا اضافی ارایه شده و یا اتفاقات جال بیفتد.لیست این کلمات در جایی وجود ندارد و بخشی اضافی و مخقی از دیالوگ های هر شخصیت درون بازی است و می تواند به اطلاعات بسیار پرکاربرد بهتر مثل محل یک گنج یا ترساندن یک نفر یا کشف مکان مخفی منجر شود.

گروه ما در ویست لند۲ یک گروه ترکیبی درست مثل گروه ترکیبی نسخه اول خواهد بود.۴ نفر اعضای اصلی این گروه توسط ما ایجاد می شوند و به طور کامل تحت کنترل ما قرار دارند. بازی با این ۴ نفر آغاز می شود،اما در طول بازی شخصیت های متعددی وجود دارند که می توانند به گروه ما ملحق شوند.حداکثر ۳نفر به طور همزمان می توانند به گروه ما ملحق شوند که تعداد اعضای تیم ما درست مثل بازی اصلی به ۷ نفر برسد.اما این ۳ نفر با ۴ شخصیت اصلی بازی تفاوت هایی دارند.این افراد شخصیت،اهداف و نیازهای خاص خود را دارند.ممکن است از گروه ما چیزی بدزدند؛درخواست پول یا سهم کنند،سر لج و لجبازی بگذارند،معتاد شوند و دردسر الکی ایجاد کنند و به طور خلاصه،هرکدام داستان و ماجرای خاص خود را دارند.

مهارت های هر یک از اعضای گروه در سرنوشت بازی و همه کارهایی که اعضای گروه انجام می دهند، موثر است و از این رو،ارتقای هر عضو باید با دقت صورت بگیرد. ۳۲ مهارت مختلف در بازی وجود دارد که بعضی از آن ها جنبه طنز و سرگرمی دارند(هر چند بسیار کاربردی هستند) و برخی دیگر،کاملا جدی هستند. به عنوان مثال مهارت تعمیر توستر!! به ما اجازه می دهد توسترهای درون بازی را تعمیر کنیم. این مهارت شاید در ابتدا خنده دار و مسخره به نظر برسد،اما تعداد زیادی توستر در بازی وجود دارد که مردم اشیا یا اطلاعات ارزشمندی داخل آنها مخفی کرده اند و تنها با داشتن این مهارت می توان آن ها را به دست آورد. بقیه مهارت ها مثل Energy Weapons روی مبارزه و کارهای دیگر تاثیر می گذارند.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows XP/Vista/7/8/8.1 (32 or 64 bit)
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 260 or Radeon HD 4850 (512 MB VRAM)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

 

سیستم پیشنهادی:

 

OS: Windows 7/8/8.1 (64 bit)
Processor: Intel i5 series or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or Radeon HD 5770 (1 GB VRAM)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

 

تصاویری از محیط بازی:

Wasteland 2 screenshots 01 small دانلود بازی Wasteland 2 برای PC Wasteland 2 screenshots 02 small دانلود بازی Wasteland 2 برای PC

Wasteland 2 screenshots 03 small دانلود بازی Wasteland 2 برای PC Wasteland 2 screenshots 04 small دانلود بازی Wasteland 2 برای PC

 

source دانلود بازی Wasteland 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Wasteland 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Wasteland 2 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

 

نسخه فشرده ۲.۷ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Wasteland 2 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد