هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

عنوان Battlefield: Hardline به طور رسمی معرفی شد

امروز پس شایعاتی که در مورد نسخه جدید Battlefield بود Electronic Arts به طور رسمی عنوان Battlefield : Hardline را معرفی کرد.

بنابر گزارش سینماباکس، جدیدترین عنوان این سری که قرار است امسال عرضه شود نام Battlefield : Hardline دارد به طور رسمی در طی کنفرانس این شرکت در E3 رونمایی خواهد شد. این نسخه که یک Spin-Off برای این سری به شمار می رود توسط استدیوی Visceral Games سازنده سری Dead Space در دست توسعه است.

  

مدیر استودیو Visceral Games، یعنی آقای Steve Papoutsis که ساخت بازی را بر عهده دارند، در این رابطه اعلام کرده است :

این نسخه ی یک برند جدید در سری بازی های Battlefield ایجاد خواهد کرد و در زمینه ای است که همگی عاشق آن هستند، یعنی مبارزه نیرو های ویژه ی پلیس با تبهکاران. چند سال پیش من در یکی از جلسات EA همراه با کارگردان های سایر پروژه های این شرکت، حضور داشتم. من در آنجا Karl Magnus Troedsson از استدیو DICE را دیدم و ما به سرعت درباره ی این بازی صحبت کردیم. من طرفدار سری Battlefield بودم و او نیز فن سری Dead Space بود که من قبلا در تیم سازنده ی آن حضور داشتم. ما شروع به صحبت درباره ی روش هایی که می توانیم با هم کار کنیم، کردیم و به این نتیجه رسیدیم که روش های مختلف می توانند بازی های اکشن را در یک مسیر جدید قرار دهند. به این ترتیب بود که Battlefield : Hardline متولد شد. امروز رسما این عنوان تایید شد و ما در حال آماده شدن برای EA و جذب طرفداران هستیم. اگر چه اطلاعات اندکی روی وبسایت بازی ذکر شده است ولی این اطلاعات بسیار ناچیز است. ما همه ی نظرات طرفداران را به دنبال می کنیم و به شدت مشتاقیم تا در EA اطلاعات بیشتری را در اختیار آن ها قرار دهیم. ما در حال اضافه کردن پیچش های داستانی و تبدیل پایه و اساس بازی به یک عنوان چند نفره هستیم و از طرف دیگر برای بخش تک نفره نیز برنامه های ویژه ای داریم.

 عنوان Battlefield : Hardline برای عرضه در پاییز ۲۰۱۴ برنامه ریزی شده است و قرار است بر روی Xbox 360، Xbox One، PS3، PS4 و PC منتشر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد