هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

مراسم رونمایی از سریال شوخی کردم




مراسم رونمایی از سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون امروز، 14 دی ماه، در هتل هما ی تهران برگزار شد.


مجموعه اول این سریال با عنوان دروغ (خلاقیت) فردا، 15 دی ماه، در سراسر کشور توزیع میشود.
 
  

 

مراسم رونمایی از سریال شوخی کردم عصر امروز 14 دی 92 برگزار شد.
مهران مدیری کارگردان و تهیه کننده «شوخی کردم» که بسیار مورد تشویق حضار قرار گرفت، گفت: امروز هیچ ایده و برنامه خاصی برای این مراسم نداریم و تنها قصدمان این بود که با حضور بازیگران این مجموعه دورهم جمع شدیم و بخشی از شوخی کردم را ببینیم.
دانلود سریال شوخی کردم
وی در ادامه افزود: در اینجا جا دارد که از رسانه ها مخصوصاً خبرنگاران و عکاسان که پیگیر این مجموعه در طول این مدت بودند و به خاطر حضورشان در مراسم امروز تشکر کنم.
دانلود سریال شوخی کردم
مدیری خاطر نشان کرد: «شوخی کردم» با یک ایده اولیه شروع شد که با نویسنده های آن به آن ایده شکل دادیم. البته این بار با تم سیاسی و اجتماعی ایده ام را بیان کردم ضمن آنکه گروهی از بازیگران 67 نفره از بهترین ها در این مجموعه حضور دارند.
دانلود سریال شوخی کردم
وی خاطر نشان کرد: هر مجموعه شامل دو قسمت است و هر قسمت به یک موضوع می پردازد و این موضوعات شامل خلاقیت، خشونت، اقتصاد، زندگی زناشویی و … است.
دانلود سریال شوخی کردم
مدیری همچنین گفت: در هر قسمت پلاتوهایی که من با مردم درباره موضوعات صحبت کرده ام را می بینید ضمن آنکه موسیقی ها به صورت کلیپ تصویری نشان داده می شود.
دانلود سریال شوخی کردم
مهران مدیری گفت: هدف از ساخت مجموعه «شوخی کردم» این بود تا بخشی از مشکلات فرهنگی کشور مطرح شود یک سمت حرفمان مسئولین در همه زمینه ها و بخش دیگر مردم و فرهنگ مان است.
دانلود سریال شوخی کردم با کیفیت عالی
وی در ادامه افزود: مجموعه از این مشکلات مواردی است که باید از آن انتقاد و گوشزد شود. یکی از سخت ترین کارها در شبکه نمایش خانگی نظارت و مدیریت پخش است که در این مجموعه زحمت بر دوش فخریان بوده است این مجموعه از فردا توزیع می شود و شاهد زحمات ایشان خواهیم بود.
دانلود سریال شوخی کردم
کارگردان و تهیه کننده «شوخی کردم»  همچنین گفت: از حضورتان در این مراسم بسیار تشکر می کنم و امیدوارم این کار ا نظر اجتماعی کار مفیدی برای جامعه باشد ضمن اینکه ماندگار هم شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد