هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دانلود بازی ایرانی فروت کرفت

این بازی تنها با گذشت کمی بیش از یکماه از زمان انتشار، حدود ۱۷۰۰ بار در هر روز دانلود شده است، که آمار استقبال بی نظیری نسبت به بازی های آنلاین و حتی در میان بازی های ایرانیاست.

Craft-Juice


  بازی فروت کرفت یک بازی کارتی مفرح است که برای گروه سنی ۱۴-۳۰ سال طراحی شده است. محیط جذاب و امکانات گسترده این بازی تا کنون جمع کثیری از جوانان و نوجوانان را دور هم جمع کرده است. دراین بازی شما امکان چت کردن و ارسال پیام به همگروهی ها و دیگر بازیکنان را دارید و می توانید تنها با معرفی این بازی به دوستان خود امتیاز خود را در بازی افزایش دهید.

 

 

فروت کرفت به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده است که از طرفی کارکردن با آن برای کاربران ایرانی آسان و دلچسب است و از طرفی باعث می شود که بازی در سطح جهانی باشد. فروت کرفت پییشتر بر روی اپل استور آسیایی منتشر شده و قرار است به زودی بر روی اپل استور در آمریکا و اروپا و همچنین گوگل پلی نیز منتشر شود.طراحان این بازی در نظر دارند تا پایان سال جمعیت بازیکنان فروت کرفت را به بیش از ۲۰۰۰۰۰ نفر برسانند. لازم به ذکر است این بازی رایگان است.

مشخصات فایل دانلود:

حجم: ۲۹٫۷ مگابایت
شرکت سازنده: fruitcraft.ir
اجرا در: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

    مخصوص سیستم های اپل (iOS):

دریافت نسخه فارسی از سیبچه


روشهای به دست آوردن طلای بیشتر بدون پرداخت درون بازی



بازی فروت‌کرفت پول رایج و واقعی خودش را دارد.شما بازی فروت‌کرفت را با چند طلای مجانی شروع می کنید و در طول بازی می توانید طلای خود را افزایش دهید . اگر هم عجله و اشتیاق دارید ، به راحتی می توانید طلا بخرید.

اما حتی اگر نمی خواهید درون برنامه پرداختی داشته باشید ، راههای دیگری برای سنگین شدن کیف پول شما وجود دارد.

  • ♦به مأموریت بروید . هنگامی که شما یک مأموریت را انتخاب می کنید ، بازی به شما می گوید برای برنده شدن به چند حمله نیاز دارید و اگر با کارت های خود درست بازی کنید ، نه تنها تجربه بیشتری کسب می کنید بلکه صاحب طلاهای بسیاری می شوید .
  • ♦حریفتان را دعوت به مبارزه کنید . بهترین راه برای به دست آوردن پول ،حمله کردن به بازیکنان دیگر است ، فقط مطمئن شوید که یک حریف ثروتمند را انتخاب کرده اید . سپس حمله را شروع کنید. احتمال اینکه در جنگها برنده شوید در مقایسه با مأموریت بیشتر است .
  • ♦استخراج کردن تعدادی طلا . سرانجام وقتی به مرحله چهارم می رسید ، می توانید طلا استخراج کنید و می توانید یک کارت برای فراهم کردن مقداری طلا زمانی که آنلاین هستید اختصاص دهید .با قبیله همکاری کنید

طلای خود را چگونه خرج کنید ؟

زمانی که شما پول دارید ، چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ شما می توانید طلاهای خود را برای خرید کارت های بیشتر خرج کنید ، و کارت های خود را افزایش دهید و ساختمان های جدیدی در قبیله و اردوگاه خود بسازید . با قبیله همکاری کنید و برای پیشبرد کار اندکی صبر کنید.

اگرچه این بازی به صورت مجانی بسیار لذت بخش است اما فروت‌کرفت برای پیشبرد کار به شما انجام معاملات را پیشنهاد می کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد