هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دانلود بازی Garfield Kart برای PC

به گارفیلد و دوستانش بپیوندید و جالبترین و هیجان انگیزترین مسابقات اتومبیل رانی را با آنها تجربه کنید . دوست دارید با چه شخصیتی در بازی شرکت کنید ؟ گارفیلد , جان , اودی و یا هر شخصیت مورد علاقه خود را می توانید به دلخواه انتخاب کرده و پا به میدان رقابت بگذارید . بازی کامپیوتر Garfield Kart رالی گارفیلد یکی از سری بازی های سبک مسابقه ای است که به تازگی منتشر شده است . شرکت در یک مسابقه دیوانه وار که این امکان را به شما می دهد تا به صورت تکنفره با کامپیوتر و یا چند نفره به مبارزه بپردازید . در طول مسابقه شما می توانید مهارت رانندگی خود را به رخ دیگران کشیده و جوایزی را در انتهای خط پایان به دست آورید . گرافیک بازی بسیار جالب و خیره کننده است زیرا به صورت ۳ بعدی طراحی شده و از جهان گارفیلد از جمله محله گارفیلد , سوپر مارکت مالی , مزرعه آفتاب و جاهای دیگر الهام گرفته شده است . یکی دیگر از ویژگی های بازی امکان بازی به صورت آنلاین است که این اجازه را به شما می دهد تا سقف ۵ نفر از دوستان خود را دعوت و به ضرب و شتم هم بپردازید.

Garfield Kart PC-SKIDROW

 

Garfield Kart pc cover small دانلود بازی Garfield Kart برای PC

  

 

تصاویری از محیط بازی:

Garfield Kart screenshots 01 small دانلود بازی Garfield Kart برای PC Garfield Kart screenshots 02 small دانلود بازی Garfield Kart برای PC

Garfield Kart screenshots 03 small دانلود بازی Garfield Kart برای PC Garfield Kart screenshots 04 small دانلود بازی Garfield Kart برای PC

 

source دانلود بازی Garfield Kart برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Garfield Kart برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Garfield Kart برای PC دانلود:    Direct Link

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد