هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی اپپلیکیشن هایی کاربردی برای iOS 7

سیستم عامل جدید اپل – iOS 7 – زندگی آی‌فون ها و آی‌پدهای این شرکت آمریکایی را به کلی زیر و رو کرده است. البته این کار باعث نمی شود تا دیگر نتوانید از اپلیکیشن های قدیمی خود که برای رابط کاربری iOS 6 بوده اند، استفاده کنید. کاربر همچنان صفحه‌کلید iOS را نیز دارد.

ios-7-gui-psd

 اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی کرده ایم، به طور اختصاصی برای iOS 7 ساخته نشده اند اما برای جفت شدن با این نسخه از سیستم‌عامل، به روزرسانی شده اند.

TED 
رایگان

TED (فناوری، سرگرمی و طراحی) چندین سال است که برای بیدار کردن خلاقیت کاربران در اختیار آنها است و افراد باهوش و خلاق از آن استفاده می کنند. این اپلیکیشن iOS همیشه بهترین روش برای جست‌وجو و بررسی ایده هایی است که ارزش به اشتراک گذاری را دارند و iOS 7 نیز  طرح جدید و ستون صوتی با جست‌وجوگر زمان و بازپخش ۳۰ ثانیه ای به این اپلیکیشن اضافه کرده است.

  

 PCalc 

۹٫۹۹ دلار آمریکا

PCalc همیشه یکی از بهترین نرم‌افزارهای ماشین حساب برای iOS بوده است. کاربر می تواند همه قابلیت های ماشین حساب را در رنگ های مختلف داشته باشد. از نقطه نظر دسترسی، این اپلیکیشن iOS 7 قابلیت غیرفعال شدن دارد و افرادی که کمی در خرید اپلیکیشن خسیس هستند، می توانند نسخه رایگان آن به نام PCalc Lite را از آی‌تیونز دانلود و نصب کنند. این اپلیکیشن برای آی‌پدها که به صورت داخلی ماشین حساب ندارند بسیار مناسب است.

 UK Train Times

6.99 دلار آمریکا، آی‌فون

این اپلیکیشن برای کاربران ایرانی کاربردی ندارد. البته نه فقط ایران، بلکه هیچ کجای دنیا به غیر از انگستان. همان طور که از نام اپلیکیشن می توان حدس زد، نمایش دهنده ساعت قطارهای کشور انگستان است. نسخه پیشین این اپلیکیشن ایراداتی داشت که در نسخه جدید برطرف شده است و رابط کاربری بهتری نیز دارد. با این نرم‌افزار می توانید  به طور دقیق برای بیرون آمدن از و بازگشت به خانه برنامه ریزی کنید.

 Reeder

4.99 دلار آمریکا

Reeder اصلی آی‌پد، قربانی بسته شدن گوگل ریدر شد اما نسخه آی‌فون آن هنوز هست و پیشرفت نیز کرده است. البته نسخه جدید آن دوباره از نو طراحی شده و برای همه نسخه های سیستم عامل قابل استفاده است. البته اگر انیمیشن های متحرک کمتری داشت، بهتر بود. اما با همه این اوصاف، این بهترین اپلیکیشن خبرخوان برای دستگاه های مبتنی بر iOS است.

 Twitterrific

 ۲٫۹۹ دلار آمریکا

با اینکه iOS 7 اپلیکیشن داخلی و رسمی توئیتر را به‌روزرسانی کرده است اما Twitterrific استفاده آسان تری دارد. با توجه به آپگرید جدید، این اپلیکیشن استفاده آسان تری دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد