هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

اعلام زمان توزیع مجموعه بیستم و پایانی «ویلای من»

بعد از توزیع منظم نوزده مجموعه، مجموعه بیستم ویلای من که آخرین مجموعه‌ی این سریال است، روز شنبه 30 ام شهریور توزیع خواهد شد.

پس از اعلام برگزیدگان مرحله دوم قرعه‌کشی بزرگ ویلای من و تکمیل مشخصات در پایگاه اطلاع رسانی سریال، هدایای اعلام شده به تدریج از طریق دفتر مرکزی و شعبه‌های منتخب شهرستانها از هفته‌ی اول مهر ماه توزیع خواهد شد و اخبار آن در مجموعه‌ی جدید طنز "شوخی کردم...!" منتشر خواهد شد.

سومین قرعه‌کشی بزرگ سریال ویلای من طبق برنامه‌ریزی پس از پایان توزیع مجموعه بیستم و همزمان با رونمایی از مجموعه جدید طنز "شوخی کردم...!" انجام خواهد شد که با توجه به قطعی نشدن زمان برگزاری مراسم مرحله سوم، قرعه‌کشی تا زمان اعلام مراسم تمدید می‌شود. این زمان حتما از طریق همین سایت و سایت موسسه فرهنگی گلرنگ رسانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین مهلت قرعه‌کشی فراگیر مجموعه دوازدهم تا بیستم نیز تا آن زمان تمدید شده است به این معنی که اگر به تازگی مجموعه دوازدهم به بعد را خریداری کرده و پیام کوتاه مربوطه را ارسال نمایید در قرعه‌کشی فراگیر آن مجموعه نیز شرکت داده خواهید شد. برگزیدگان باقیمانده جوایز در نظر گرفته شده برای سریال ویلای من پس از مراسم مرحله سوم، اعلام و اعطای هدایای آنها شروع خواهد شد.

  

برای شرکت در قرعه‌کشی بزرگ ویلای من، ‌ارسال کد همه‌ی مجموعه‌های قبلی ضروری است و با توجه به اینکه مجموعه‌های نخست جمع‌آوری شده و نایاب است، سفارش کلیه‌ی محصولات فرهنگی موسسه از طریق سامانه فروش اینترنتی (www.GolrangMedia.com)، امکان پذیر است که ارسال آن از طریق پست انجام می‌شود. برای شرکت در قرعه‌کشی بزرگ ویلای من و یا قرعه‌کشی فراگیر مجموعه دوازدهم تا بیستم ویلای من، توالی ارسال کد مجموعه‌ها ضروری نیست و فقط ارسال همه‌ی آنها تا قبل از تاریخی که از طریق همین سایت اعلام خواهد شد ضروری است.


منبع.سایت رسمی ویلای من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد