هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تخفیف ۲۵ درصدی گوگل و فروش نکسوس 4 با قیمت ۱۹۹ دلار


گوگل امروز در توییتی که توسط اکانت Google play خود منتشر کرد، اعلام نمود که Nexus 4 از این پس با تخفیفی بسیار زیاد و با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد.


این توییت از تخفیف ۲۵ درصدی آخرین نکسوس گوگل در تعدادی از کشورها و ۱۰۰ دلار ارزان تر شدن آن خبر می دهد. قرار است از این پس نکسوس 4 هشت گیگابایتی با قیمت ۱۹۹ دلار و نسخه ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۲۴۹ دلار فروخته شود. 

  

گوگل با چنین قیمتی، اکنون اسمارت فون خود را بدون قرارداد اپراتور، تقریبا هم قیمت با محصولات رده بالای دیگر شرکت ها تحت قراردادهای دو ساله اپراتورها عرضه می کند. فعلا قرار است این کاهش قیمت شامل حال خریداران ساکن آمریکا، کانادا، استرالیا، آلمان، اسپانیا، کره و انگلستان شود. همچنین افرادی که طی ۱۵ روز گذشته نکسوس ۴ را در این کشورها خریداری کرده اند، شامل تخفیف خواهند شد و می توانند پول اضافی پرداختی را پس بگیرند. 

گوگل نکسوس ۴ را در آبان ماه گذشته رونمایی کرده و روانه بازار نمود. این اسمارت فون از ابتدا با قیمت ۳۵۰ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی و ۲۹۹ دلار برای مدل ۸ گیگابایتی به فروش می رسید. که البته این قیمت گذاری، همان زمان هم تقریبا نیمی از ارزش پرچمدارانی چون گلکسی اس ۳ و اچ تی سی وان ایکس بود. 

آیا گوگل قصد دارد با این کاهش قیمت، بازار را برای ورود نکسوس بعدی آماده کند؟ یا این هم ترفندی دیگر برای رقابتی سنگین تر در دنیای اسمارت فون است؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد