هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

مراسم معرفی محصولات TP-Link در بازار ایران


TP-Link یکی از برند هایی است که در چند سال اخیر، حضور فعالی در بازار ایران داشته و محصولات شبکه آن (چه در سطح خانگی و چه در سطح سازمانی) موفق شده اند توجه برخی از کاربران را به خود جلب کنند.

همانطور که در حاشیه مراسم رونمایی از محصولات ایسر برای شما نوشتیم، شرکت سازگار ارقام به تازگی این برند را هم به سبد محصولات خود اضافه کرده و زین پس دستگاه های آن را به بازار عرضه خواهد کرد. سازگار امروز طی کنفرانس خبری، به صورت رسمی این موضوع را اعلام کرد و با حضور نمایندگان دفتر TP-Link در ایران، آغاز فعالیت خود را اعلام نمود.

در ادامه مطلب با ملورین همراه باشید تا در جریان آنچه که در این مراسم گذشت قرار گیرید.
  

در این مراسم ابتدا آقای دوالو، به عنوان قائم مقام مدیر عامل شرکت سازگار، سخنان خود را آغاز کرد. وی در ابتدا به این موضوع اشاره کرد که TP-Link در حال حاضر سه توزیع کننده در ایران دارد و سازگار نیز قرار است به عنوان عضو چهارم فعالیتش را آغاز نماید. سازگار قصد دارد تا با استفاده از شبکه فروش گسترده خود و با تمرکز بر روی شهرستان ها، بازاری جدید را برای TP-Link ایجاد کند و به هیچ وجه تصمیم ندارد تا مشتریان دیگر توزیع کنندگان را مورد هدف قرار دهد.

آقا دوالو ادامه دادند که سازگار قصد دارد تا تمام مدل های TP-Link را پوشش دهد و صرفا به عرضه محصولات پر فروش این شرکت، کفایت نخواهد کرد. ایشان تاکید کردند که کلیه قیمت ها با هماهنگی دفتر TP-Link تعیین خواهد شد و گارانتی ۳ ساله محصولات از جمله خدماتی است که سازگار به خریدارانش ارائه می دهد. این گارانتی ۱ سال مهلت تعویض دارد و تا ۲ سال خدمات تعمیر را در اختیار کاربر می گذارد.

آقای دوالو ادامه دادند که سازگار با دفاتر خدماتی گسترده و خوشنام در سطح ایران شناخته می شود. و در مورد محصولات TP-Link نیز قرار است کلیه سرویس های پشتیبانی به بهترین شکل ارائه شود. به گفته ایشان در حال حاضر شهرهایی همچون شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد و تا چندی دیگر اهواز، از جمله دفاتری هستند که کلیه کالا و قطعات را ارائه می دهند و هیچ محصولی را جهت تعمیر به تهران ارسال نمی کنند.

طبق ادعای مسئولین دفتر TP-Link در ایران، این شرکت در حال حاضر در بازار محصولات ADSL، بالغ بر ۵۰ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. آماری که البته با توجه به عدم همکاری این کمپانی با مراکز پخش عمده، همچون ISPها، اندکی غیر معقول به نظر می رسد. با این حال آقای دوالو در این مورد بیان کردند که سازگار قصد دارد ارتباط TP-Link با مراکز بزرگ همچون مخابرات و ISP ها را برقرار کند و با برنامه ای مدون، سهم بازار این برند در ایران را افزایش دهد.

در انتهای مراسم نیز آقای کالین، به عنوان نماینده دفتر TP-Link در ایران، دقایق کوتاهی را به بیان دیدگاه های خود اختصاص دادند. به گفته ایشان TP-Link تنها برندی در زمینه تجهیزات شبکه است که محصولاتش را در کارخانه های تولیدی تحت مالکیت خود تولید می کند و هم اکنون با ۱۶ هزار کارمند محصولات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ایشان در ادامه با اشاره به کیفیت محصولات TP-Link بیان کردند که این شرکت نشان داد که حتی یک برند چینی نیز می تواند محصولاتی با کیفیت بالا و تیمی با پاسخگویی کم نظیر داشته باشد. آقای کالین در انتها اظهار امیدواری کردند که با توجه به سابقه خوب و تجربه سازگار، این دو شرکت بتوانند از پتانسیل بالای بازار ایران استفاده کنند، به نحوی که کلیه مردم ایران از محصولات TP-Link لذت ببرند.

درباره TP-Link

این کمپانی چینی در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده و در این مدت تمرکز خود را بر روی تجهیزات شبکه قرار داده است. از جمله محصولات TP-Link می توان به روتر، سوییچ، تجهیزات شبکه بی سیم، مودم های ADSL، آداپتور شبکه برای کامپیوتر و ... اشاره کرد. این شرکت در حال حاضر بیشترین سهم بازار چین را در زمینه ادارات کوچک و شبکه های خانگی، به خود اختصاص داده است. TP-Link از سال ۲۰۰۵ وارد بازار های جهانی شد و از آن زمان تا کنون محصولات این شرکت در بیش از ۱۰۰ کشور توزیع می شود و نیاز ده ها میلیون کاربر را برآورده می کند.

اگر تمایل دارید تا با محصولات تولیدی TP-Link بیشتر آشنا شوید، می توانید نگاهی به کاتالوگ های زیر بیندازید. در این کاتالوگ ها علاوه بر اینکه با قابلیت های هر مدل آشنا خواهید شد، امکان این را دارید تا محصولات مختلف را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید.


در ابعاد اصلی ببینید

در ابعاد اصلی ببینید

در ابعاد اصلی ببینید

در ابعاد اصلی ببینید

در ابعاد اصلی ببینید

در ابعاد اصلی  ببینید


شما در مورد محصولات TP-Link چه نظری دارید؟ آیا تا به حال از دستگاه های این برند چینی استفاده کرده اید؟ وضعیت آن را در مقایسه با رقبایی همچون cisco و Asus و D-Link (و البته سایرین) چگونه ارزیابی می کنید؟

منبع:نارنجی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد