هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

بازی‌های جدید PlayStation 4 معرفی شدند

مایکروسافت دست‌کم با سه بازی Halo و Ryse و Forza Motorsport 5 به استقبال کنسول جدید می‌رود و سونی نیز دو بازی معروف را برای کنسول خود به نام‌های Final Fantasy XV و Uncharted 4 آماده کرده ‌است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ماهنامه شبکه، در این میان، به‌نظر می‌رسد کاربران اکس‌باکس هم خیلی مایل باشند بازی Uncharted ویژه سونی را روی دستگاه‌های مایکروسافتی خود اجرا کنند اما شرکت Naughty Dog سازنده این بازی و زیرمجموعه بخش سرگرمی‌های کامپیوتری شرکت سونی می‌گوید این اتفاق رخ نخواهد داد! اما در عوض چند بازی معروف روی هر دو کنسول عرضه خواهند شد که عبارت هستند از جدیدترین نسخه‌های Assassin’s Creed، ندای وظیفه و Need For Speed.   علاوه‌بر موارد بالا چهار عنوان از عناوین اختصاصی PlayStation 4 به قرار زیر اعلام شده‌اند:

 Killzone: Shadow Fall

killzone-shadow-fall-3

توسعه‌دهنده: Guerrilla Games
ناشر: Sony Computer Entertainment
زمان عرضه: سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۳
سبک: اکشن اول شخص

این بازی قرار است یکی از عناوین اصلی PS4 باشد. از دمویی که در E3 به نمایش در‌آمد مشخص بود که گرافیک بازی چشم‌گیر است. اساس بازی همان است که بود، فقط این‌که دست گیمر کمی بیش‌تر باز است. به‌طوری که در نمونه موجود در نمایشگاه کاراکتر پشت خط دشمن قرار می‌گرفت و به گیمر مأموریت‌هایی محول می‌شد که می‌توانست با ترتیب دلخواه آن‌ها را انجام دهد. این آزادی بیشتر حس خوبی به گیمر می‌دهد. داستان بازی سی سال پس از Killzone 3 اتفاق می‌افتد. در حالی که جنگ همچنان در جریان است، زندگی در مخروبه‌های هلگان رها شده ‌است. ISA به پناهجویان هلگاست اجازه داده در سیاره وکتا مستقر شوند. این در حالی است که این افراد و ساکنان شهر با یک دیوار از یکدیگر جدا شده‌اند. وضعیت موجود باعث می‌شود که یک جنگ سرد بین مردمان هلگاست و مردمان وکتان در بگیرد و دسته نخست برای حق و حقوق و دسته دوم برای زنده ماندن به پیکار بپردازند.

 

 

Knack

Knack-for-PS4توسعه‌دهنده: SCE Japan Studio

ناشر: Sony Computer Entertainment
زمان عرضه: سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۳
سبک: پلتفرم

بازی برای نخستین‌بار در بیستم فوریه در PlayStation Meeting 2013 در نیویورک اعلام شد و در E3 2013 نسخه دموی قابل بازی آن در دسترس علاقه‌مندان بود. بازی شامل یک شخیصت به‌نام نک می‌شود که در طول بازی متوجه می‌شود توانایی ویژه‌ای دارد که به او اجازه می‌دهد یخ، فلز و دیگر عناصر را به ساختار بدنش اضافه کند و هیکل خود را بزرگ و بزرگ‌تر کند و مرحله به مرحله توانایی‌های جدیدی بیابد. سونی این بازی را ترکیبی از Little Big Planet با Bandicoot و Katamari Damacy و همچنین یک مقدار God of War توصیف می‌کند. داستان از این قرار است که شخصیتی با نام گانداهار دسته از موجودات سرکش را با نام گابلین‌ها رهبری می‌کند که به جنگ در مقابل بشریت می‌پردازند. در این میان یک پروفسور از میان انسان‌ها راهی پیدا می‌کند که قطعه‌های کهنی را که گرد آورده به یکدیگر وصل کند و به آن‌ها هوشیاری ببخشد که حاصل کار می‌شود نک؛ موجودی با قدرت‌های مرموز. پروفسور عقیده دارد که نک می‌تواند قدرت بزرگی در مقابل گاندارها باشد، تا این‌که متوجه خطر بزرگ‌تری می‌شود. این بازی از نظر بصری دلچسب است و از نظر گیم‌پلی ویژگی‌های جالبی دارد که گیمر را با معمای جذاب و اکشن هیجان‌انگیزی همراه می‌کند.

Driveclub

Drive-Club-PS4-Evolutionتوسعه‌دهنده: Evolution Studios

ناشر: Sony Computer Entertainment
زمان عرضه: سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۳
سبک: مسابقه اتومبیل‌رانی

این بازی برای نخستین‌بار در کنفرانس خبری پلی‌استیشن در ۲۰ فوریه ۲۰۱۳ اعلام شد و علاقه‌مندان این سبک توانستند در E3 امسال نگاهی به دموی بازی بیاندازند. نسخه نمایش داده شده در E3 ناقص بود و از ساختار آن نیز مشخص بود. اما از نظر بصری مناظر و گرافیک بازی چشم‌گیر بود. درایوکلاب بیش‌تر روی مسابقه‌های جاده‌ای تمرکز می‌کند و به هیچ وجه شبیه‌سازی مانند Gran Turismo نیست و بیش‌تر رقیب Grid 2 به شمار می‌آید. هر چند اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست، اما از نسخه دمو نیز مشخص است که این بازی بیشتر روی بازی چندنفره تأکید دارد.

inFAMOUS: SECOND SON

infamous-second-sonتوسعه‌دهنده: Sucker Punch Productions

ناشر: Sony Computer Entertainment
زمان عرضه: سه‌ماهه اول ۲۰۱۴
سبک: اکشن ماجرایی

این بازی یک بازی اپن ورلد است که سومین بازی در این سری به‌شمار می‌رود. این بازی برای نخستین‌بار در PlayStation Meeting در بیستم فوریه ۲۰۱۳ اعلام شد.در این قسمت از بازی با یک شخصیت اصلی جدید با نام دلسین رو آشنا می‌شویم و وقایع بازی هفت سال پس از وقایعی اتفاق می‌افتد که برای کول مک‌گرث و Beast پیش آمد، یعنی پس از پایان خوب Infamous 2. بازی در سیاتل اتفاق می‌افتد. اما درباره قدرت‌های شخصیت اصلی؛ ابتدا به‌نظر می‌رسید که قدرت‌های دلسین مبتنی‌بر دود باشد، اما بعد مشخص شد که قدرت اصلی او کپی‌کردن قدرت‌های دیگران باشد. دلسین برادری با نام رِگی دارد که اگرچه قدرت‌های خاص خود را ندارد، اما در جنگ با DUP به دلسین کمک می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد