هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

بازی استثنائی و فوق العاده جذاب Asphalt 8


اگر از علاقه مندان به ماشین بازی باشید، قطعا تا به حال نام بازی های Asphalt را شنیده اید. بازی هایی با گرافیک فوق العاده، که با هیجان کم نظیری مخاطب را مجذوب خود می کند. اکنون کمپانی Gameloft به عنوان سازنده این بازی و یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده بازی موبایل در دنیا، Asphalt 8 را جهت دانلود در اختیار کاربران قرار داده است.

در ادامه مطلب با توضیحات، تصاویر از این بازی همراه ملورین باشید.
  
در نسخه جدید که Asphalt 8: Airborne نام دارد، شما نه تنها بر روی خیابان ها مسابقه می دهید، بلکه اکنون با پرش از روی سکو ها، باید در هوا نیز توانایی های خود را به چالش بکشید. مثل همیشه ‍Gameloft در این بازی مجموعه از معبتر ترین خودرو ها را در اختیار علاقه مندان می گذارد. خودروهایی همچون لامبورگینی، بوگاتی، فراری و ... منتظر اشاره ای کوچک از سمت شما هستند تا با سرعت خیره کننده خود، آسفالت خیابان را از جا در آورند.

در نسخه جدید ۴۷ خودرو وجود دارد که حدود ۸۰ درصد آن ها به تازگی به بازی اضافه شده اند. صدای موتور واقعی این خودرو ها ضبط شده تا در حین بازی، تجربه ای نزدیک به واقعیت را در اختیار کاربر قرار دهد. در Asphalt 8 شما می توانید در ۹ مکان مختلف از جمله، ونیس، صحرای نوادا، ایسلند و ... به رقابت بپردازید و از جزییات طراحی هر یک از این مراحل لذت ببرید.

در حالت Career Mode، هشت فصل و ۱۸۰ مرحله در نظر گرفته شده که هر یک از آن ها با موسیقی های هیجان انگیزی همراه می شوند تا تزریق آدرنالین به رگ های شما با وسواس هرچه بهتری صورت پذیرد. در این بازی همچنین قابلیت Multiplayer نیز در اختیار کاربران است که شما می توانید به وسیله آن تا ۸ نفر از دوستانتان را در میدان مسابقه به چالش بکشید.

آسفالت ۸ هم اکنون تنها برای سیستم عامل iOS عرضه شده و کاربران محصولات اپل می توانند آن را با قیمت 0.99 دلار از اپ استور، با حجم ۸۸۴ مگابایت، دانلود نمایند. نسخه اندرویدی این بازی به زودی از راه می رسد و حتی طبق اخبار دریافتی، نسخه ای نیز برای سیستم عامل ویندوز فون عرضه خواهد شد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد