هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

Hennessy معرفی شد: تلفن لولایی سامسونگ با دو نمایشگر لمسی


در هفته های گذشته تصاویر غیر رسمی تلفن لولایی (flip-phone) جدید سامسونگ به بیرون درز کرده بود و امروز این محصول به طور رسمی -البته توسط سایت سامسونگ در چین- معرفی شد.

هنسی دو نمایشگر لمسی دارد که هر کدام ۳.۳ اینچ هستند و رزولوشن ۴۸۰ در ۳۲۰ پیکسل دارند. سیستم عامل دستگاه اندروید ۴.۱ است و یک پردازنده ۴ هسته ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز نیز وظیفه اجرای برنامه ها را بر عهده دارد.

در بیرون دستگاه علاوه بر نمایشگر٬ ۳ دکمه خازنی نیز قرار گرفته تا بدون نیاز به باز کردن لولا امکان کار با سیستم عامل وجود داشته باشد. یک دکمه قفل صفحه هم از دستورات ناشی از لمس تصادفی جلوگیری می کند.

اما در داخل، علاوه بر نمایشگر لمسی دوم شاهد صفحه کلید استاندارد از نوع ۱۲ تایی هستیم که لذت تایپ سریع با کلیدهای فیزیکی را برای کاربر فراهم می کند.
  

هنسی علاوه بر اینها یک دوربین ۵ مگاپیکسلی همراه با فلش٬ شکاف میکرو اس دی٬ پورت هدفون|شارژر٬ یک بلندگو، باتری ۱۵۰۰ میل آمپری و امکان استفاده از دو سیم کارت را دارا است و از امکانات ارتباطی بی سیم آن می توان به بلوتوث، وای فای و GPS اشاره کرد. زمان عرضه و قیمت احتمالی هنوز اعلام نشده.

شما می توانید در ادامه مطلب عکس های این محصول جدید را مشاهده کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد