هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

فبلت Xperia Z Ultra سونی معرفی شد

کمپانی سونی مدتیست که با انتشار اخبار ضد و نقیض، کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید را نوید می دهد. سرانجام انتظارها به سر آمد و امروز این شرکت رسما فبلت Xperia Z Ultra را معرفی کرد تا باری دیگر دنیای تجهیزات همراه هوشمند را به تکاپو اندازد.

 مسلما مشخصات فنی خیره کننده این فبلت هر کاربری را که به زیبایی و قدرت پردازشی اهمیت می دهد، به سوی خود جلب می کند. سونی یک صفحه نمایش ۶/۴ اینچی Triluminos برای محصول خود در نظر گرفته است که از دقت تصویر ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل پشتیبانی کرده و با تولید رنگ های پویا، حفظ درخشندگی و زاویه دید فوق العاده بهترین تجربه از تماشای تصاویر را به کاربر خواهد چشاند.

Sony-Xperia-Z-Ultraهمچنین ساختار پنل به گونه ای طراحی شده که پذیرای انواع قلم ها مانند قلم های استایلوس خازنی و حتی مدادهای نقاشی و قلم های فلزی بوده و در ضمن قابلیت تشخیص دست خط (امضا) را دارد. Xperia Z Ultra در دل خود چیسپت قدرتمند Snapdragon 800 شرکت موفق کوالکوم را جای داده است که چهار هسته پردازشی آن در فرکانس کاری ۲/۲ گیگاهرتز به فعالیت می پردازند تا توان محاسباتی و گرافیکی به اوج خود برسد.

  

بر پایه اطلاعات مندرج، ضخامت کلی دستگاه ۶/۵ میلیمتر می باشد که با احتساب باطری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وزن آن به حدود ۲۱۲ گرم می رسد که این میزان با در نظر گرفتن ابعاد صفحه نمایش کاملا بی همتا خواهد بود.

از دیگر خصوصیات Xperia Z Ultra می توان به نسل چهارم شبکه مخابراتی ۴G LTE، شانزده گیگابایت حافظه ذخیره سازی (با قابلیت ارتقاء از طریق پورت microSD)، دریافت گواهینامه IP58 مبنی بر ضد آب بودن دستگاه، سیستم عامل Android 4.2.2  و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

Xperia-Z-Ultra

هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول اعلام نشده اما زمان ورود به بازار ۳۰ سپتامبر عنوان گردیده است. شایان ذکر است که تاریخ مذکور، هنوز مورد تایید مسئولان سونی قرار نگرفته و ممکن است به زمان دیگری موکول شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد