هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

مراسم رونمایی مادربردهای Z87 گیگابایت

روز یکشنبه نهم تیرماه شرکت آواژنگ در گردهمایی هتل هما تهران، مادربردهای جدید سری Z87 گیگابایت را معرفی نمود. این برنامه با توضیحات کوتاهی درباره وضعیت کنونی بازار جهانی کامپیوترهای شخصی شروع شد و با اطلاعات مختصری از نسل جدید پردازنده های هاسول اینتل ادامه پیدا کرد.

سپس نسل جدید فنآوری انحصاری Ultra Durable 5 Plus گیگابایت، و امکانات و قابلیت های آن مورد بررسی قرار گرفت. آنگاه در ادامه دو مادربرد حرفه ای G1.Sniper5 و Z87X-OC Force به همراه فنآوری های پیشرفته به کار رفته در تولید آنها معرفی گردیدند.


  

از جمله مهمترین این امکانات و فن آوری ها می توان به قابلیت صوتی AMP-UP، آمپلی فایرها و خازن های صوتی حرفه ای، امکانات متعدد اورکلاکینگ و غیره اشاره کرد. در این بین برخی قابلیت های صوتی و توانمندی مادربرد G1.Sniper5 به صورت زنده به نمایش درآمد و بازی های Metro: Last Night و Bioshock: Infinite با بالاترین کیفیت بر روی آن اجرا شد.

در نهایت چند مدل دیگر از سری مادربردهای Z87 گیگابایت معرفی شدند که پیشرفته ترین آنها Z87X-UD5H بود. به گفته آقای سامان حیدری نماینده رسمی شرکت گیگابایت در ایران، تمامی این مادربردها از همین امروز، در بازارهای داخلی در دسترس هستند.

در ادامه مطلب می توانید تصاویری از مادربردهای جدید معرفی شده در این مراسم را ببینید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد