هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

روغن شتر مرغ مخصوص آسیب های پوستی

روغن شتر مرغ مخصوص آسیب های پوستی

روغن شترمرغ قابل استفاده برای کلیه سنین بوده

و استفاده از آن محدودیت سنی ندارد 

و به دلیل طبیعی بودن،

پر فروش ترین محصول زیبایی در دنیا می باشد.

در صورت سلامت پوست میتوانید از این محصول

به جای کرمهای روزانه پوست 

جهت سلامت هر چه بیشتر و رطوبت پوست استفاده نمایید.

بدون هیچ گونه اغراق و یا تعریف غیر واقعی

توجه شما را به خواص و تاثیرات این روغن بینظیر جلب میکنیم :

روغن شتر مرغ (پوستی)

info
قیمت: 43,000 تومان
  


 درمان آسیبهای پوستی با روغن شتر مرغ مخصوص آسیب های پوستی :

روغن شتر مرغ حاوی اسیدهای چرب امگا 3،6،9 میباشد که در حقیقت بدن انسان قادر به ساختن این اسیدهای چرب ضروری و حیاتی نیست. علاوه بر اسیدهای چربی که ذکر شد، حاوی اسیدهای چرب مانند پالمتیک، استئاریک، همیرریستیک، لوریک، اولئیل، لینولئیک، لینولنیک، آرشیدونیک، پلامیتولئیک نیز میباشد که برای پوست انسان ضروری و برطرف کننده هر نوع عوارض پوستی است.


موارد مصرف روغن شتر مرغ مخصوص آسیب های پوستی :

رفع چین و چروک و پیری پوست – رفع انواع جوش – حساسیتهای پوستی جای جوش – آبله و سالک – حشره گزیدگی – سیاهی و پف زیر چشم – سوختگی رادیو اکتیو – آثار زخم و بخیه استحکام پوست – پسوریازیس – هموروئید (بواسیر) – اگزما – قارچ انگشتان پا – پینه – زخم پای دیابتی – ترک پا - زخم بستر – التهاب پوستی – آثار سوختگی های قدیمی – آکنه – تبخال – کبودی تاول – آفتاب سوختگی – کک و مک – خارش – رفع ترکها و لکه های دوره بارداری و تغییر وزن


روغن شتر مرغ (پوستی)

info
قیمت: 43,000 تومان
 


طریقه مصرف روغن شتر مرغ مخصوص آسیب های پوستی 

قبل از مصرف ، پوست خود را با آب ولرم و صابون عصاره روغن شترمرغ شستشو داده و روزانه 1 الی 2 مرتبه مقداری از روغن را به پوست خود آغشته کرده و به طرف بالا به آرامی ماساژ دهید، دوره طول درمان حداقل 3 ماه میباشد.


شرایط نگهداری روغن شتر مرغ مخصوص آسیب های پوستی 

در صورت استفاده کم و نگهداری طولانی مدت حتماٌ آن را در یخچال نگهداری نمایید و قبل از مصرف آن را در دمای 25 تا 30 درجه سانتیگراد گذاشته تا به حالت مایع در آید.

شکل دارویی : روغن موضعی 60ML


روغن شتر مرغ (پوستی)


از قدیم گفته اند که همیشه بهترین دعایتان " دعا برای سلامتی و تندرستی" باشد.

کافیست نگاهی گذرا به تبلیغات در سایت ها و روزنامه ها بزنید ، بیشترین مبحثی که در مورد آن تبلیغ شده مربوط به زیبایی است. بهبود و یا گاها درمان وضعیت پوست، مو ، بینی ، گونه ها و یا دیگر اندام شما که با روشهای اغلب تکراری به شما معرفی میشوند. 

تبلیغات برای درمان آسیبهای پوستی نیز جایگاه خود را دارند، لیزر درمانی ، معجون جوانی ! ، برطرف کردن لکه های پوست در 2 دقیقه و ... 

اما آیا به عوارض هرکدام از این روش ها اندیشیده اید؟ آیا میدانید خیلی از افراد با روشها و درمانهای نادرست دچار صدماتی بعضا جدی و حتی تهدید کننده سلامتی مواجه میشوند؟ آیا در اخبار مشاهده نموده اید که اجناس و داروها و مواد تقلبی چه بر سر افراد آورده اند؟ 

راه چاره چیست؟ بسیار ساده است. کمی دقت و یک انتخاب درست. امروزه بیشتر متخصصی از راه حل های طبیعی برای درمان آسیب ها و جوان سازی پوست استفاده میکنند ؛ همچون داروهای گیاهی سنتی و...  که بعلت طبیعی و اورگانیک بودن مواد اولیه آنها هیچ گونه عوارض و یا خطری برای شما نداشته باشد

یکی از انواع این راه حل ها استفاده از روغن شترمرغ مخصوص درمان آسیب های پوستی است. روشی که به اذعات متخصصین و صاحب نظران از برترین و عملی ترین راه های درمان آسیب های پوستی بشمار می آید.


info
قیمت: 43,000 تومان

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد