هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

C710-2815؛ کروم‌بوکی برای کاربران اینترنت

 کروم‌بوک‌ها به دلیل سیستم‌عامل خاصی که دارند و همچنین برخی از ویژگی‌های خاص‌شان در بازار ایران چندان مورد توجه قرار نگرفته‌اند.

اما به نظر می‌رسد در سایر کشورها این نمونه از لپ‌تاپ‌ها مورد توجه کاربرانی که از لپ‌تاپ انتظاری جز اتصال راحت و بی دردسر به اینترنت ندارند و از طرفی وزن و حجم برایشان اهمیت زیادی دارد قرار گرفته است. ویژگی به‌روز رسانی خودکار کروم‌بوک‌ها نیز موجب شده است تا کاربران اینترنت توجه ویژه‌ای به این دستگاه داشته باشند؛ چرا که بدون دردسر و صرف وقت بابت به‌روز‌رسانی دستگاهشان به‌روز می‌شود.

C710-2815

با توجه به این موضوع شرکت‌های گوناگونی در زمینه تولید و عرضه این دستگاه‌ها با هم رقابت می‌کنند.
یکی از این شرکت‌ها که محصولات مختلفی در این زمینه به بازار عرضه کرده است ACER است.

  

این برند با عرضه کروم‌بوک C710-2815 توجه علاقه‌مندان به این سیستم‌عامل را به خود جلب کرده است. این کروم‌بوک به سیستم‌عامل Chrome OS مجهز است و دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده (Intel Celeron 847 processor (1.1GHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و… است.

کارت گرافیک نصب شده روی کروم بوک جدید ACER نیزIntel HD graphics – Mobile Intel NM70 Express chipset است. صفحه نمایش این کروم‌بوک هم ۱۱٫۶ اینچ از نوع Active Matrix TFT Color LCD و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ است. تجهیز به وب‌کم، کارتخوان با قابلیت پشتیبانی از انواع کارت‌های حافظه، ورودی میکروفن، WI-FI و برخورداری از پورت‌های HDMI، سه پورتUSB 2.0، پورت VGA و (Network(RJ-45 و… از دیگر قابلیت‌های این کروم‌بوک تازه وارد است.

در مورد باتری این کروم‌بوک هم باید بگوییم که C710-2815 به باتری شش سلولی از نوع (Lithium Ion (Li-Ion با قابلیت کارکرد مداوم ۷ ساعت مجهز است. این دستگاه که در رنگ خاکستری تیره به بازار عرضه شده است، اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند. به همین منظور کاربر می‌تواند بدون نگرانی از آن استفاده کند.این کروم بوک با قیمتی حدود ۲۸۷ دلار به بازارهای جهانی عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد