هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

اپل خانواده جدید AirPort را معرفی کرد

همانطور که استحضار دارید، در کنفرانس دیشب، اپل در کنار مک پرو جدید، مک بوک ایر جدید و سیستم عامل OS X Maverix , نسل جدید خانواده Airport را معرفی کرد.

خانواده جدید شبکه ای با کارایی و عملکرد بهتر دامنه وسیعی را برای پوشش شبکه ای شامل شده و نسخه های دارای هارد دیسک توانایی بالا در تهیه پشتیبان همزمان از OS X را ارایه میدهند.

javascript_logo

بعضی از ویژگیهای این نسل که شامل Airport Extreme و Airport Time Capsule میباشند:

دارای شش عنصر که آنتهای داخلی را تشکیل داده و باعث پوشش وسیعی از دامنه اطراف و توان و عملکرد بهتر خود می گردد.

  

همه مدلهای Airport مجهز به دو باند موازی بوده که اجازه خواهد داد، دسترسی سریعتری به هارددیسک برای به اشتراک گذاری فایلهای خود، به صورت بیسیم داشته باشید.

قابلیت جدید پرسرعت در شبکه های بیسیم به لطف چیپستهای سریع Wi-fi، یعنی ۸۰۲٫۱۱ac که عملکرد و سرعت شبکه بی سیم را تا سه برابر افزایش میدهد.

خانواده Time Capsule دوباره طراحی شده و با همان ظرفیت ۲ و ۳ ترابایت و با عملکرد بهتر و سریعتر، توانایی تهیه پشتیبان از OS X چندگانه و به صورت همزمان را فراهم میاورد.

شما میتوانید از فروشگاه آنلاین اپل یا به صورت مستقیم از فروشگاه های خرده فروش و نمایندگی های مجاز، Airport Extreme را با قیمت ۱۹۹ دلار و Airport Time Capsule با ظرفیت ۲ ترابایت را با قیمت ۲۹۹ دلار و ظرفیت ۳ ترابایت را با قیمت ۳۹۹ دلار خریداری نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد