هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

FonePad اینتلی ایسوس وارد بازار کشور شد

تبلت جدید شرکت ایسوس یعنی FonePad وارد بازار کشور شد. این دستگاه ۷ اینچی که ایسوس در ماه فوریه ۲۰۱۳ به‌طور رسمی آن را معرفی کرده بود، اردیبهشت ماه امسال طی مراسمی در تهران با حضور مدیران این شرکت در کشور رونمایی شد و در حال حاضر، در معرض فروش قرار گرفته است.

تبلت فون‌پد (که با توجه به شباهت‌های اسمی، نباید آن را با Padfone، دیگر محصول این شرکت اشتباه گرفت) به یک نمایشگر ۷ اینچی از نوع IPS با تفکیک‌پذیری ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده است. سیستم‌عامل این دستگاه، آندروئید ۴٫۱ است.

 فون پد نخستین تبلت آندروئیدی مجهز به نسل جدید پردازنده اتم شرکت اینتل، یعنی سری Z است. SoC یا تراشه مجتمع دو هسته‌ای  Atom Z2420 با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX540 توان پردازشی فون‌پد را فراهم می‌کند. تعبیه یک باتری ۴۲۷۰ میلی‌آمپر ساعتی امکان استفاده روزمره از این دستگاه را تا ۹ ساعت به‌صورت مداوم فراهم کرده است.

 

دوربین ۳ مگاپیکسلی تعبیه شده در قاب فلزی پشت این این محصول (که در دو رنگ نقره‌ای و طلایی به بازار عرضه شده است)، قابلیت فیلم‌برداری ۷۲۰p را فراهم می‌کند. دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی جلویی نیز برقراری ارتباط ویدیویی با همین تفکیک‌پذیری را امکان‌پذیر کرده است. امکان افزایش حافظه جانبی از طریق کارت حافظه SD و همچنین امکان استفاده رایگان تا ۵ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی ابری Asus Web Storage از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول است. همچنین استفاده از دو میکروفون در فون پد نیز وضوح و شفافیت مکالمه صوتی را در هر شرایطی تضمین می‌کند. جدا از قابلیت‌های یک تبلت، با توجه به پشتیبانی فون‌پد از شبکه‌های موبایل ۳٫۷۵G می‌توان از آن به عنوان یک اسمارت‌فون نیز بهره برد.

پشتیبانی از کارت‌های حافظه micro SD و برخورداری از حسگر تشخیص نور محیط، ماجول بلوتوث ۳، ژیروسکوپ و GPS از دیگر امکانات فون‌پد به‌شمار می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد