هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

با ۱۰ ویژگی منحصر به فرد XBox One آشنا شوید

یکی از چیزهایی که این روزها نظر هرکس را به خودش جلب می کند ابزارآلات بازی هستند. این ابزار ها از اوایل ظهور به صورت مختلفی مثل نینتندو، ویدئو گیم،  PlayStation سونی، و مجموعه های xbox  مایکروسافت شامل  XBox 720و  XBox 360  بروز کرده اند.

طرفداران این سیستم ها تا کنون به اندازه xbox 360 بزرگ شده اند و انتظار دستگاه ها و گجت های پیشرفته تری دارند که قرار است یک ایکس باکس درجه یک به نام XBox One این خواسته را محقق کند. همانطور که میدانید مایکروسافت از XBox One رونمایی کرده و علاقمندان آن را یک گجت همه چیز تمام می نامند! خب بیایید ویژگی های این گجت را با هم مرورکنیم.

۱۰٫ محتوای منحصر به فرد

 Exclusive-Contentیکی از بسته های نرم افزاری که توسط این گجت دریافت می کنید درواقع یک بسته پر محتواست که توسط devices hardcore specs پخش می شود.درواقع استودیوی تفریحی Xbox تصمیم دارد با تنوع در محتوا نظیر movies, dramas, shorts, و حتی محتواهای منحصر به فردی که تنها با این کنسول دیده می شوند، مانند استفاده از ابزار ابری برای اشتراک گذاری فیلم ها و برنامه ها برای دیگر استفاده کنندگان و همچنین استفاده و تماشای فیلم ها و تصاویری که دیگران برای شما در سرویس ابری خود به اشتراک می گدارند.

۹٫ صفحه نمایش ویندوز ۸

 xbox-one-windows-8ویندوز ۸ تنها برای پی سی و موبایل طراحی نشده است. شما می توانید در این گجت با استفاده از حالت مشهور snap mode از این نما در مکالمه با اسکایپ، تماشای تلویزین، دیدن و یا خرید کردن از وی سایت و… استفاده کنید.

۸٫ هرچیزی که بخواهید در  xbox one است

این کنسول به شما امکان می دهد تا هم به صورت آنلاین و هم آفلاین بازی کنید و از به روز رسانی ها استفاده کنید همچنین به شما امکان می دهد تا با استفاده از بخش بازی آن، موسیقی هم گوش کنید . در واقع کنترل کامل این کنسول باشماست.

۷٫ تشخیص صدا 

همه میگویند که تنها گوشی های هوشمند قادرند با استفاده از صدای کاربر و عکس العمل بدان واکنش نشان دهند. هرچند Nintendo Wii U قادر به چنین کاری نیست اما xbox one این قایبلت دارد تا به وسیله برخی کلمات و عبارات برای شما کار کند. به عنوان مثال با بکار بردن عبارت xbox on  این کنسول روشن می شود وبا گفتن عبارت XBox go to… می تواند به حالت تلویزیون تغییر حالت دهد و به بخشی که شما می گویید برود.

۶٫ تعامل با تلویزیون

این کنسول نه تنها برای کنترل بازی توسط Kinect با سیستم تلویزیون در ارتباط است بلکه به راحتی می توان بوسیله آن کانال های تلویزیون را جابحا کرد و  با نصب نرم افزارهایی و سفارشی کردن آن با استفاده از حالت صوتی به تلویزیون دستور داد تا TV عمل کند.

۵٫ سخت افزار

Kinect  در این کنسول قادراست با تشخیص صدا و حرکت بازی را پیش ببرد، و در مواردی از مدل قبلی پیشرفته تر است و قادر است حرکات را در کمتر از ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۱۳ ثانیه تشخیص دهد. در مورد هارددیسک آن نیز باید بگوییم ۵۰۰ گیگابایت است و پردازنده آن یک CPU هشت هسته ای است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی در تعامل است. هرچند دستگاه قادر به تشخیص HDD نیست اما دارای پورت USB 3.0 است که می توان برای موارد متعددی از آن بهره جست. این ایکس باکس دارای درایو Blu-ray و قابلیت اتصال به WIFI است  و همچنان از HDMI داخلی و خارجی بهره مند است.

۴٫ Souped Up Kinect

 Souped-Up-Kinect

Kinect دارای سنسورهایی است که ۶۰ درصد از محیط را تحت کنترل دارد. این سنسورها قادر به شناسایی نحوه تعامل شما در بازی، صدای قلب، حرکات بدن و .. را تشخیص بدهد.

۳٫ کنترل بهتر 

 A-Better-Controllerطراحی جدید کنسول باعث شده از برخی جهات کنترل بازی قابل اعتماد تر باشد یکی از این چیزها وجود تغییراتی در پشت آن است که بخاطر باتری ایجاد شده است و دیگر هیچ. در عوض بسته بندی باطری کاملا با دستگاه سازگار است  چرا که بخاطر اندازه کوچکترباطری و طراحی متناسب تر، کنترل راحت تر در دست قرار می گیرد.

۲٫ Carried Over Stuff

حتما می دانید که امکان استفاده از از بازی های ایکس باکس های قبلی در این کنسول فراهم نیست اما این به این معنی نیست که باید اکانت ایکس باکس خود را تغییر دهید. شما همچنان می توانید با حساب  قبلی خود بازی کنید  امتیاز جمع کنید . یعنی شما همچنان همان گیمر قبلی هستنید اما ابزارتان عوض شده است.

۱٫ No to Retro

x-box-oneاگر کاربران این کنسول جدید از آن دسته افرادی باشند که دوست دارند بازی های XBOX 360  را دنبال کنند باید بگوییم که خبر خوبی نداریم . طراحان این کنسول جدید به منظور  رعایت اصول تکنولوژی و و به حداکثر رساندن عملکرد بازی ها ملزم شده اند تا XBOX ONE  را کمی شخصی سازی تر کنند و امکان بازی های XBOX 360   را در آن حذف کنند. این محدودیت بخاطر طراحی خاص سیستم برای بازی های cutting edge اعمال شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد