هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

رونمایی اولین تلفن هوشمند دنیا با سیستم خنک کننده آبی توسط NEC

حتما برای شما هم پیش آمده پس از یک وبگردی حسابی و گشت و گذار در فیسبوک یا تماشای ویدیو و یکی دو ساعت بازی، موبایل تان داغ کرده و دیگر نتوانید گرمای آن را تحمل کنید. آخر مشکل اینجا است که تا کنون موبایل ها به جز جریان هوا هیچ راهی برای خنک کردن خودشان نداشته اند. اما NEC امیدوار است با سیستم خنک کننده مایع ویژه خود این مشکل را حل کند. 

اسمارت فون Medias X 06E به یک لوله خنک کننده مایع حاوی آب در پشت نمایشگر خود مجهز شده است که از اطراف پردازشگر آن عبور می کند. ان ای سی می گوید با این کار حرارت تولید شده توسط پردازنده به راحتی با تبخیر و تقطیر آب درون لوله منتقل خواهد شد. 

در حالی که سیستم خنک کننده مایع امروزه در حال تبدیل شدن به امری معمول در کامپیوترهای شخصی گرانقیمت و به خصوص سرورهای بزرگ است، اما در تلفن های همراه نمونه ای نادر به حساب می آید. هرچند با توجه به استفاده روز افزون از پردازنده هایی همچون چهارهسته ای 1.7 گیگاهرتزی اسنپ دراگون یا مدلهای قوی تر در موبایل ها، حضور چنین سیستم های خنک کننده ای ضروری به نظر می رسد. حال اگر تکنولوژی مورد استفاده NEC بتواند کارایی خود را ثابت کند، می توان به گسترش آن در همه مدل های ابزارهای موبایل امیدوار بود. 

Medias X 06E در کنار این پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون، از نمایشگر 4.7 اینچی OLED و دوربین 13.1 مگاپیکسلی بهره می برد. قرار است این تلفن هوشمند از خرداد ماه توسط اپراتور NTT Docomo در ژاپن به بازار عرضه شود. 

آیا ایده سیستم خنک کننده مایع موبایل ها یک شیوه انقلابی برای گشودن دروازه استفاده سخت افزارهای قوی تر در این ابزارها است؟ یا در قامت قاتلی مخوف ظاهر خواهد شد که تمامی موبایل های NEC را به کام مرگ خواهد کشید؟ شما چه فکر می کنید؟


spec01-narenji-ir-nec-medias-x-06e.jpeg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد