هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

مایکروسافت بدان، شتاب بازار به نفع اندروید است

HP یک دستگاه اندرویدی دیگر در این هفته رونمایی کرده و این رویه دارد کم کم به یک الگو تبدیل می شود، دنیایی که در آن شرکت های تولید کننده PC مرزهای خود را با مایکروسافت مشخص می کنند و با کمتر اهمیت دادن به آن، به گوگل و اندروید لبخند می زنند. 

بزرگترین تولید کننده PC در دنیا (مقامی که این روزها معلوم نیست دقیقا مال کیست) یک لپ تاپ-تبلت هیبریدی با نمایشگر تمام اچ دی، پردازنده تگرا 4 و باتری دو تایی به قیمت 479 دلار به مجموعه محصولاتش با سیستم عامل گوگل اضافه کرده. SlateBook x2 یک هیبریدی مبتنی بر اندروید است، سیستم عاملی که HP آن را محبوب ترین سیستم عامل موبایل دنیا می داند و این یعنی HP هم معترف است که دنیای آینده به کدام سو در حرکت است؛ پلتفرم های موبایل. 

معرفی این هیبریدی اندرویدی به دنبال معرفی کروم بوک HP در ماه های گذشته است و انتظار نمی رود که شرکت بزرگ دره سیلیکون در همینجا متوقف شود. اندروید امروزه شبیه یکی از نیروهای طبیعت است که بزرگ و بزرگ تر خواهد شد و البته مهم تر، و شاید پیوستن به جبهه آن بتواند غول های PC ساز را هم از مشکلات مالی نجات دهد. 

همزمان ایسوس هم که از دیگر تولیدکنندگان بزرگ PC است به تولید تبلت های اندرویدی روی خوش نشان داده. نکسوس 7 که به جای خود، ترنسفورمر پد و فون پد هم دو مدل به نظر آینده دار می رسند. 

در آن سو ایسر هم که مدت ها از مایکروسافت، ویندوز 8 و سرفیس گلایه کرده این روزها سرگرم ساخت دستگاه های اندرویدی است و به انتقاد از ویندوز آر تی می پردازد و قطعا جای پای خود در بازار اندروید را سفت تر خواهد کرد. 

اشتباه نکنید؛ تمام تولید کنندگان فوق، به تولید لپ تاپ ها، هیبریدی ها و تبلت های ویندوزی ادامه خواهند داد ولی شتاب بازار به نفع اندروید است. شما فکر می کنید در آینده چه خواهد شد؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد