هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

نوت‌بوک ارزان قیمت از Asus معرفی شد

از آنجا که این روزها بازار کشورهای نوظهور و در حال توسعه رونق بسیار خوبی برای محصولات ارزان قیمت و اقتصادی دارند، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده به طراحی و تولید محصولاتی ویژه این بازارها روی آورده‌اند. شرکت Asus هم یکی از این تولیدکنندگانی است که به تازگی یک نوت‌بوک ارزان قیمت برای این بازارها عرضه کرده است.

 این نوت‌بوک جدید با نام ۱۰۱۵E به بازار معرفی شده است و قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه دارای یک نمایشگر ۱۰/۱ اینچی است که تصاویر را با وضوح مناسب ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. پردازنده این نوت بوک از نوع دو هسته‌ایIntel Celeron 847 است و رم آن هم ظرفیت دو گیگابایتی دارد. این دستگاه همچنین از یک هارددیسک ۳۲۰ گیگابایتی هم بهره می‌برد.

نکته مهم‌تر درباره این نوت‌بوک، اما طول عمر باتری آن است. این دستگاه دارای یک باتری شش سلولی است که در هر بار شارژ کامل می‌تواند انرژی مورد نیاز این نوت بوک را تا ۷ ساعت و نیم تامین کند. وزن این دستگاه برابر ۱/۳ کیلوگرم است و ضخامت بدنه آن به ۱/۴ اینچ می‌رسد تا به این ترتیب در دسته سبک‌ها و باریک‌ها قرار بگیرد. همچنین این دستگاه از دو پورت USB 2.0، یک پورت اترنت، یک پورت USB 3.0 بهره می‌برد.

طبق اعلام شرکت Asus این نوت بوک قرار است به زودی و با قیمت ۲۲۹ دلار روانه بازار شده و به فروش عمومی برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد