هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

مراسم معرفی نسل جدید یخچال ساید بای ساید ال جی

بعضی مواقع آنقدر محو بازی تبلت ها و تلفن های هوشمند می شویم که یادمان می رود تکنولوژی در حوزه های دیگری نیز جریان دارد. یکی از شاخه هایی که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه شرکت های تولید کننده قرار گرفته، محصولات لوازم خانگی است. ماشین لباس شویی هوشمند، ربات های جارو به دست، یخچال ها و ... همگی از جمله لوازمی هستند که به لطف تکنولوژی بالای خود قرار است زندگی روزمره ما را آسان تر از هر زمان دیگری کنند. 

امروز کاخ بزرگ نیاوران، میزبان مراسم معرفی نسل جدید یخچال ها ساید-بای-ساید ال جی بود. این یخچال ها که «Bentlee» نام دارند، توسط شرکت گلدیران در بازار ایران عرضه شده اند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با تکنولوژی های به کار رفته در این محصول، بیشتر آشنا شویم.


new-door.JPG

بر روی درب سمت راست این ساید بای ساید، قسمتی مجزا تعبیه شده است که درب جادویی نام دارد. این درب که تنها با فشردن یک دکمه باز می شود، دسترسی آسان به اقلام پر مصرف روزانه را فراهم می آورد. نسل قدیم ساید بای ساید ها تنها می توانستند ۲۴ عدد قوطی نوشابه را در فضای مشابه ذخیره نمایند، اما اکنون امکان ذخیره تا ۷۱ قوطی نیز فراهم شده است. 

lg-hygen-filter.JPG

ال جی در این یخچال از تکنولوژی Hygiene Fresh استفاده کرده است. این تکنولوژی در واقع شامل چهار فیلتر است که جهت نابود کردن باکتری های یخچال مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر های ضد گردو غبار، ضد قارچ، ضد باکتری و بو زدا، مجموعه ای است که به شما کمک می کند تا غذاهایی تازه تر و سالم تر را در یخچال خود، نگهداری نمایید. به گفته مسئولان این فیلتر ها به عصاره جینسینگ مجهز شده اند که از خاصیتی ضد باکتری برخوردار است. 

سبد هایی که در پایین یخچال قرار گرفته اند به طور اختصاصی جهت نگه داری میوه جات طراحی شده اند. این سبد ها بر روی خود دارای صفحه متعادل کننده رطوبت هستند. این صفحات مشبک، رطوبت درون یخچال را گرفته و با رساندن آن به نقطه شبنم ، میوه ها را در شرایطی ایده آل نگه داری می کنند. 

two-doors-open.JPG

ال جی مدعی است که کمپرسور یخچال بنتلی از تکنولوژی انحصاری این کمپانی بهره می برد و ظاهرا آنقدر به آن اطمینان دارد که به مدت ۱۰ سال، این قطعه کلیدی را مورد ضمانت تعویض قرار می دهد. در واقع تمام کمپرسورها دارای دو قطعه اصلی سیلندر و پیستون هستند، که در کمپرسور های معمولی قطعات واسطه ای در بین این دو وجود دارد؛ ال جی با حذف این قطعات واسطه اصطکاک را کاهش داده و در مصرف انرژی تا ۴۵ درصد صرفه جویی کرده است. صدای کمتر و دوام بیشتر را نیز می توان از دیگر مزیت های تکنولوژی انحصاری ال جی در زمینه کمپرسور دانست. 

smart-diag.JPG

یکی از قابلیت های جالب یخچال بنتلی، سیستم عیب یاب هوشمند آن است. این یخچال در واقع قادر است تا مشکلات خود را شناسایی کند. برای هر مشکل صدای بوق مشخصی تعریف شده است. با فشردن دکمه Smart Diagnosis شما می توانید این بوق را بشنوید و از طریق تلفن، تکنسین های شرکت خدمات گلدیران را در جریان آن قرار دهید. به لطف این سیستم، تعمیرکاران بدون نیاز به بازدید از یخچال می توانند متوجه مشکلات آن شوند و اقدامات لازم را جهت رفع ایرادات موجود، به عمل آورند. 

lg_game_narenji.jpg

در پایان جا دارد به مسابقه جالبی که گلدیران برای علاقه مندان به این یخچال در نظر گرفته است نیز اشاره کنیم. این مسابقه در قالب یک بازی به سبک اپلیکیشن معروف Bag it تدارک دیده شده است. در این بازی ابتدا باید با سکه هایی که در اختیار دارید، به خرید از فرشگاه بپردازید و سپس باید اقلام خریداری شده را به بهترین نحو درون یخچال بنتلی بچینید. جایزه این بازی ماهیانه یک دستگاه یخچال ساید بای ساید بنتلی است و جهت شرکت در آن می توانید به وبسایت www.bentlee.ir مراجعه نمایید. 

نسل جدید ساید بای ساید های ال جی در سه طرح نقره ای پلاتینیوم، سفید و استیل ارائه می شود که جهت اطلاع از قیمت آن ها می توانید به نمایندگی های مجاز ال جی مراجعه نمایید. 

LG-bentlee-1.jpg

LG-bentlee-2.jpg

LG-bentlee-3.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد